Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte telle...
14 staver, 7 strimler, 4 cbd med uker og en cb+
*fra mobil*
Hehe, liker tanken. Når starter du testinga?Bestilte en CBD med uker til jeg, siden jeg bare hadde en! Liker å være forberedt! Hihi
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, liker tanken. Når starter du testinga?
*fra mobil*
Hehe... flere enn meg tilsammenÆsj har bare 10 bt jeg.. He he
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
JaNoen flere som skal teste i morgen?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja![]()
Er alltid like spennendes å testelike spent som meg tipper jeg
har ikke helt troen, men teste må man
Ja hadde ikke det vært kos. Begynner å bli vant til disse blanke testene... kjedelig :/Er alltid like spennendes å testeklarer ikke å la være!! Krysser fingre å tær for positive tester på oss imorgen
Usikker. Tenkte jeg skulle prøve. Å vente til søndag, men spørs om jeg klarer derJa![]()
Vis vedlegget 72709
Tok denne testen etter jobb idag! Kikket på den å la den vekk. Var negativ. Kom hjem etter 2 t og da kan jeg skimte en strek. Andre med lignende erfaringer? Er redd for å få falske forhåpninger!
Denne så jeg ikke før i dag - spennende!! Test med morgenurin i morgenVis vedlegget 72709
Tok denne testen etter jobb idag! Kikket på den å la den vekk. Var negativ. Kom hjem etter 2 t og da kan jeg skimte en strek. Andre med lignende erfaringer? Er redd for å få falske forhåpninger!
Skal teste igjen imorgen tidlig jaOi, oi! Synes jeg kan skimte noeMen vanskelig å si siden du så på den så lenge etter tidsfristen. Ta en ny test med morgenurinen i morgen! Lykke til
![]()
JaNoen flere som skal teste i morgen?
JeppNoen flere som skal teste i morgen?
Synes jeg kan skimte en strek der! Men ser ikke om det er farge på! Håpe den blir sterkere*laget egen tråd*
*fra mobil*