*** IKM uke 34 ***

Vi er med andre ord mange som er rusta til åbli tatt av testetøsa :D

*fra mobil*

Tok en EL test nå og den er nesten pos, så tror jeg flytter til uke 35:). Håper dere blir mange gravide❤️.

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Bestilte en CBD med uker til jeg, siden jeg bare hadde en! Liker å være forberedt! Hihi :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, liker tanken. Når starter du testinga?

*fra mobil*

ImageUploadedByBV Forum1408033779.196971.jpg

Tok denne testen etter jobb idag! Kikket på den å la den vekk. Var negativ. Kom hjem etter 2 t og da kan jeg skimte en strek. Andre med lignende erfaringer? Er redd for å få falske forhåpninger!

Hehe, liker tanken. Når starter du testinga?

*fra mobil*

Lørdag, da er jeg 8 DPO. Men bare bt strimler de første dagene, tar så en cb+ hvis jeg får strek der, og en CBD hvis strekene blir sterkere ;)
Du da?

:D like spent som meg tipper jeg :) har ikke helt troen, men teste må man ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Er alltid like spennendes å teste :) klarer ikke å la være!! Krysser fingre å tær for positive tester på oss imorgen :)

Er alltid like spennendes å teste :) klarer ikke å la være!! Krysser fingre å tær for positive tester på oss imorgen :)

Ja hadde ikke det vært kos. Begynner å bli vant til disse blanke testene... kjedelig :/

Vis vedlegget 72709
Tok denne testen etter jobb idag! Kikket på den å la den vekk. Var negativ. Kom hjem etter 2 t og da kan jeg skimte en strek. Andre med lignende erfaringer? Er redd for å få falske forhåpninger!

Oi, oi! Synes jeg kan skimte noe :-) Men vanskelig å si siden du så på den så lenge etter tidsfristen. Ta en ny test med morgenurinen i morgen! Lykke til :-)

Vis vedlegget 72709

Denne så jeg ikke før i dag - spennende!! Test med morgenurin i morgen;) krysser fingra!

*fra mobil*

Oi, oi! Synes jeg kan skimte noe :-) Men vanskelig å si siden du så på den så lenge etter tidsfristen. Ta en ny test med morgenurinen i morgen! Lykke til :-)
Skal teste igjen imorgen tidlig ja :) ser streken godt men den e tynn å kom sikkert lenge etter fristen..så er veldig spent på testene de neste dagene :)

Noen flere som skal teste i morgen?

Jepp;) Begynte 8 dpo, var 9 dpo i dag og ser sikkert ikke noe i morgen heller, men klarer ikke la være :)
Det er jo sååååå spennende! Nesten som å skulle skrape flaxlodd og få hovedpremien :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

*laget egen tråd*

*fra mobil*

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1408077617.332362.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1408077617.332362.jpg
    71,6 KB · Visninger: 220
Last edited:
Back
Topp