*** IKM uke 34 ***

Negativt her også 8 dpo...som forventet...så gir ikke opp håpet helt!!

ImageUploadedByBV Forum1407907575.911602.jpg

10 dpo og jeg er vel egentlig ikke i tvil!!! Testet 8 dpo og den var negativ, ikke antydning til strek en gang..

Åååh, så kjekt at de positive testene begynner å komme allerede! Veldig spent på neste uke! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da har jeg nettopp vært på apoteket å kjøpt to tester.. Frister veldig å ta en i morgen, 11dpo.. Eller snakker vi teste date enn anner dag??

Tips: kjøp tester på ebay. Kjempe billig.
Kjøper mange hver mnd jeg nesten. Så kan man teste så ofte man vil uten å tenke penger :)

Den er blank. Har ikke noe symptomer, så hadde ikke regnet med noe annet egentlig.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Kjedelig med blank test, er utrolig lei av dem selv! Håper streken dukker opp i løpet av de nœrmeste dagene. Det er fortsatt veldig tidlig! :)

Kjedelig med blank test, er utrolig lei av dem selv! Håper streken dukker opp i løpet av de nœrmeste dagene. Det er fortsatt veldig tidlig! :)
Ja egget trenger jo ikle feste seg før 10dpo. Men tror nok tr kommer denne gangen også :/ blir godt å komme seg bort i helgen :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har søndag 24. August!

Jeg er så fornøyd av å endelig ha fått tilbake mensen etter SA og litt andre komplikasjoner! Jeg har "alltid" hatt 37 dagers syklus og nå har jeg 30! Så rimelig happy! :)
Kryssser fingre for at vi alle får 2 streker!

Btw! Hvordan skifter man brukernavn?

Jeg har søndag 24. August!

Jeg er så fornøyd av å endelig ha fått tilbake mensen etter SA og litt andre komplikasjoner! Jeg har "alltid" hatt 37 dagers syklus og nå har jeg 30! Så rimelig happy! :)
Kryssser fingre for at vi alle får 2 streker!

Btw! Hvordan skifter man brukernavn?

Hei. Jeg kan føre deg opp på listen når du har skiftet nicknavn. Du kan gjøre det i nettleser/på PC; trykk på nicket ditt øverst i høyre hjørne og Kontaktdetaljer. Da kommer det opp en side hvor du endrer nicknavn.

upload_2014-8-13_20-3-41.png

Back
Topp