Så bra, fint med litt kortere syklus, det korter ned ventetiden![]()
Ja, og den eneste gangen tidligere jeg har hatt kort syklus så ble jeg gravid. Så jeg håper det er en god greie.
*Taster på app på mobilen*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra, fint med litt kortere syklus, det korter ned ventetiden![]()
Håper det klaffwr for deg denne pp.Ja, og den eneste gangen tidligere jeg har hatt kort syklus så ble jeg gravid. Så jeg håper det er en god greie.Men jeg venter først på den ordentlig positive testen og tempøkning før jeg er overbevist om kort syklus, det har hendt at kroppen min bruker mange dager på å få til EL.
![]()
Håper det klaffwr for deg denne pp.
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Sånt kan man like!!CD 10 og dagens EL-test er enda sterkere og nærmer seg positiv. Jeg tror egget mitt har tyvstartet denne syklusen her.
Vis vedlegget 70285
Du skal se august blir noe positiv istede for negativDet håper jeg. Det er egentlig veldig greit om jeg får EL og IKM litt tidlig nå. Marerittet er jo å ha tr på gamle termin (25. august/30. august). Det ser heldigvis ut som min IKM blir godt før det. Så enten er jeg "godt gravid" (forbi kjemisk) eller så jakter jeg på ny EL. Det er mer optimistisk begge deler. August er den måneden jeg har gruet meg mest til og som jeg virkelig håpet å være gravid før. Nå håper jeg at det blir en positiv måned allikevel. ♥
Krysser virkelig fingrene for både tidlig el og positiv test i august. Trist å lese om det du hat vært gjennom på veien til å få miraklet ditt så langt.Det håper jeg. Det er egentlig veldig greit om jeg får EL og IKM litt tidlig nå. Marerittet er jo å ha tr på gamle termin (25. august/30. august). Det ser heldigvis ut som min IKM blir godt før det. Så enten er jeg "godt gravid" (forbi kjemisk) eller så jakter jeg på ny EL. Det er mer optimistisk begge deler. August er den måneden jeg har gruet meg mest til og som jeg virkelig håpet å være gravid før. Nå håper jeg at det blir en positiv måned allikevel. ♥
Du skal se august blir noe positiv istede for negativhåpet er jo at det skal bli ett levende resultat
har troen på denne mnd. Har el til helgen her ca
Krysser virkelig fingrene for både tidlig el og positiv test i august. Trist å lese om det du hat vært gjennom på veien til å få miraklet ditt så langt.
Det håper jeg. Det er egentlig veldig greit om jeg får EL og IKM litt tidlig nå. Marerittet er jo å ha tr på gamle termin (25. august/30. august). Det ser heldigvis ut som min IKM blir godt før det. Så enten er jeg "godt gravid" (forbi kjemisk) eller så jakter jeg på ny EL. Det er mer optimistisk begge deler. August er den måneden jeg har gruet meg mest til og som jeg virkelig håpet å være gravid før. Nå håper jeg at det blir en positiv måned allikevel. ♥
da vil jeg melde min ankomst her hos dereikm 24 aug. fikk tanta for fult i dag og ligger på en syklus på 24-25 dager så da vil ikm bli 24 aug
pp 5 for oss.
Her tenkte jeg å teste på fredag.3 dag med pergo og med grapefrukt juice.. Det får helt greit å drikke juicen, men må drikke alt på en gang.. Så at jeg jeg hadde kjøpt var bama sin, får se om jeg finner en annen som dere har anbefalt.
Eller er tr på vei til å forsvinne tror jeg.. Kommer litt, men ikke mye. Er på CD 5 i dag, så i morgen har ho kanskje dratt? Da er det på tide med aksjer. Må få best. EL tester også, har ingen tester her..
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Jeg har bestilt meg EL og g tester o dagHer tenkte jeg å teste på fredag.må vel på helsekosten å kjøpe bidronning gele å wild yam. Tenkte å prøve det denne pp
Kanskje forandring er en bra tingJeg har bestilt meg EL og g tester o dag. Tror jeg begynner å teste på søndag
. EL skal egentlig ikke komme før neste lørdag, og siden jeg har begynt med pergo kan den også komme senere. Men greit å begynne litt før syns jeg, da syklusen kan være litt annerledes nå
.
Blir spennende fremover nå
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Kan jo håpe detKanskje forandring er en bra tinghåper