IKM uke 33

tok nye tester i dag tidlig synes jeg ikke ser noe særlig strek på de. Så er vel for tidlig å teste. Kanskje 8 dpo i dag.. kjenner litt skuffelse da jeg fikk et lite håp i går:dead:
Klarer ikke å legge det fra meg så tok en til nå, synes denne var tydeligere, fortsatt usikker på om det er babystrek eller skygge. Men kunne se at det dukket opp noe med mitt streksyn :bookworm: blir veldig spennende i morgen:hilarious:
Mulig jeg har streksyn, men ser altså noe på begge disse? :angelic:

Æææh tror den er sterkere i dag!!! 10dpo (skrev 10 i går, men var visst 9) .
Har bare 1 strimmel og 1 digital igjen. Bor i liten bygd så tør ikke kjøpe på matbutikken. Tror jeg må spare neste strimmel til søndag. Hvis jeg klarer, haha

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Visninger: 44
  • IMG_1864.jpeg
    IMG_1864.jpeg
    855,2 KB · Visninger: 43
Klarer ikke å legge det fra meg så tok en til nå, synes denne var tydeligere, fortsatt usikker på om det er babystrek eller skygge. Men kunne se at det dukket opp noe med mitt streksyn :bookworm: blir veldig spennende i morgen:hilarious:
Her er det jo strek♥️

Æææh tror den er sterkere i dag!!! 10dpo (skrev 10 i går, men var visst 9) .
Har bare 1 strimmel og 1 digital igjen. Bor i liten bygd så tør ikke kjøpe på matbutikken. Tror jeg må spare neste strimmel til søndag. Hvis jeg klarer, haha
Strek her♥️

Føles veldig rart å melde meg inn her når det renner inn med tester, men jeg har så kort lutealfase (10 dager), så har IKM neste uke tross alt :smiley-ashamed004

Yrno - 32- B3 - PP1 - EL 04.08 - IKM 15.08
Aldri for sent, velkommen skal du være♥️

Kjenner jeg har lyst å ta en til test, haha men skal klare å holde meg til i morgen tidlig. Denne testen jeg fikk i dag minner meg veldig mye om hvordan det var forrige graviditet hvor man kanskje kunne se noe 8 dpo men på 9 dpo ble det tydelig at det var babystrek og ikke skygge. :nailbiting:

Tror jeg må finne nye frokost asap, har spist lompe med spekeskinke hver dag i det siste..
Fikk lurt med meg en pakke strimler på apoteket i sta. Har noen erfaring med dette merket?

Vedlegg

• IMG_1868.png
    IMG_1868.png
    1,4 MB · Visninger: 25
Tror jeg må finne nye frokost asap, har spist lompe med spekeskinke hver dag i det siste..
Fikk lurt med meg en pakke strimler på apoteket i sta. Har noen erfaring med dette merket?
Jeg likte ikke disse da jeg prøvde dem, hadde en kjemisk graviditet og synes de ikke slo ut i forhold til andre merker, men kan hende jeg var uheldig med mine. Skal du ta test nå? Blir spennende å se.

Last edited:
Har ikke prøvd denne testen, men på bildet ditt står det på den at den kan brukes fra første dag etter forventet mens. Så den er nok ikke spesielt sensitiv.

Jeg likte ikke disse da jeg prøvde dem, hadde en kjemisk graviditet og synes de ikke slo ut i forhold til andre merker, men kan hende jeg var uheldig med mine. Skal du ta test nå? Blir spennende å se.
Skjønner. Nei jeg venter til i morgen eller søndag!

8 dpo. Kjente det stakk og murret noe voldsomt i livmoren i går kveld. Men la ikke så mye i det. Kunne hende det bare var luft.

Men så målte jeg med mira'n i dag og hadde  den østrogen-toppen. (Grå strek). :wideyed: Har ikke sett så høyt østrogen siden jeg ble gravid i februar. Men det var IVF og ikke naturlig. Så vet ikke helt hva jeg skal tro.. Sikkert bare tilfeldig, men allikevel vanskelig å ikke få forhåpninger nå. :bounce

Screenshot_20260807_175906_Mira(1).jpg

8 dpo. Kjente det stakk og murret noe voldsomt i livmoren i går kveld. Men la ikke så mye i det. Kunne hende det bare var luft.

Men så målte jeg med mira'n i dag og hadde  den østrogen-toppen. (Grå strek). :wideyed: Har ikke sett så høyt østrogen siden jeg ble gravid i februar. Men det var IVF og ikke naturlig. Så vet ikke helt hva jeg skal tro.. Sikkert bare tilfeldig, men allikevel vanskelig å ikke få forhåpninger nå. :bounce

Vis vedlegget 488098
Skjønner godt at du får forhåpninger, dette er jo kjempespennende! Når tenker du å teste?

Back
Topp