Ser noe her!Lett!
Så gøy! Blir noen fryktelig spennende dager fremover for å se om det utvikler seg til babystrek eller bare er lure strekHer er det strek ja! Blir spennende i morgen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe her!Lett!
Så gøy! Blir noen fryktelig spennende dager fremover for å se om det utvikler seg til babystrek eller bare er lure strekHer er det strek ja! Blir spennende i morgen![]()

tok nye tester i dag tidlig synes jeg ikke ser noe særlig strek på de. Så er vel for tidlig å teste. Kanskje 8 dpo i dag.. kjenner litt skuffelse da jeg fikk et lite håp i går![]()
Mulig jeg har streksyn, men ser altså noe på begge disse?Klarer ikke å legge det fra meg så tok en til nå, synes denne var tydeligere, fortsatt usikker på om det er babystrek eller skygge. Men kunne se at det dukket opp noe med mitt streksynblir veldig spennende i morgen
![]()

Her er det jo strekKlarer ikke å legge det fra meg så tok en til nå, synes denne var tydeligere, fortsatt usikker på om det er babystrek eller skygge. Men kunne se at det dukket opp noe med mitt streksynblir veldig spennende i morgen
![]()
Strek herÆææh tror den er sterkere i dag!!! 10dpo (skrev 10 i går, men var visst 9) .
Har bare 1 strimmel og 1 digital igjen. Bor i liten bygd så tør ikke kjøpe på matbutikken. Tror jeg må spare neste strimmel til søndag. Hvis jeg klarer, haha
Aldri for sent, velkommen skal du væreFøles veldig rart å melde meg inn her når det renner inn med tester, men jeg har så kort lutealfase (10 dager), så har IKM neste uke tross alt
Yrno - 32- B3 - PP1 - EL 04.08 - IKM 15.08
Ååh så herlig! Tydelig strek her!Æææh tror den er sterkere i dag!!! 10dpo (skrev 10 i går, men var visst 9) .
Har bare 1 strimmel og 1 digital igjen. Bor i liten bygd så tør ikke kjøpe på matbutikken. Tror jeg må spare neste strimmel til søndag. Hvis jeg klarer, haha

Jeg likte ikke disse da jeg prøvde dem, hadde en kjemisk graviditet og synes de ikke slo ut i forhold til andre merker, men kan hende jeg var uheldig med mine. Skal du ta test nå? Blir spennende å se.Tror jeg må finne nye frokost asap, har spist lompe med spekeskinke hver dag i det siste..
Fikk lurt med meg en pakke strimler på apoteket i sta. Har noen erfaring med dette merket?
Har ikke prøvd denne testen, men på bildet ditt står det på den at den kan brukes fra første dag etter forventet mens. Så den er nok ikke spesielt sensitiv.Tror jeg må finne nye frokost asap, har spist lompe med spekeskinke hver dag i det siste..
Fikk lurt med meg en pakke strimler på apoteket i sta. Har noen erfaring med dette merket?
Skjønner. Nei jeg venter til i morgen eller søndag!Jeg likte ikke disse da jeg prøvde dem, hadde en kjemisk graviditet og synes de ikke slo ut i forhold til andre merker, men kan hende jeg var uheldig med mine. Skal du ta test nå? Blir spennende å se.
Flink som klarer å venteSkjønner. Nei jeg venter til i morgen eller søndag!

Ja det er jo vanlig test, og ikke tidlig test. Men det er strimlene jeg har brukt i det siste ogsåHar ikke prøvd denne testen, men på bildet ditt står det på den at den kan brukes fra første dag etter forventet mens. Så den er nok ikke spesielt sensitiv.
Bra du er oppermksom på detJa det er jo vanlig test, og ikke tidlig test. Men det er strimlene jeg har brukt i det siste også![]()
Ville bare sikre at du ikke går i kjelleren hvis du ikke får strek på disse 8 dpo, liksom
Har ikke sett så høyt østrogen siden jeg ble gravid i februar. Men det var IVF og ikke naturlig. Så vet ikke helt hva jeg skal tro.. Sikkert bare tilfeldig, men allikevel vanskelig å ikke få forhåpninger nå. Skjønner godt at du får forhåpninger, dette er jo kjempespennende! Når tenker du å teste?8 dpo. Kjente det stakk og murret noe voldsomt i livmoren i går kveld. Men la ikke så mye i det. Kunne hende det bare var luft.
Men så målte jeg med mira'n i dag og hadde den østrogen-toppen. (Grå strek).Har ikke sett så høyt østrogen siden jeg ble gravid i februar. Men det var IVF og ikke naturlig. Så vet ikke helt hva jeg skal tro.. Sikkert bare tilfeldig, men allikevel vanskelig å ikke få forhåpninger nå.
Vis vedlegget 488098
I morgen!Skjønner godt at du får forhåpninger, dette er jo kjempespennende! Når tenker du å teste?