Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser en svak strek ja! Krysser fingrene for at det utvikler segTror jeg melder meg inn her.
Tinii, 35, B3, Ikm usikker og El usikker. Trolig dpo 7-8 Vis vedlegget 488047
Ser vi noe her ??? Sikkert alt for tidlig for test

Da må faktisk skyggestrekene jeg ofte pleier å få fra 8 dpo være noe, selvom det ikke utvikler seg, tenker nå jeg da…
Tror jeg melder meg inn her.
Tinii, 35, B3, Ikm usikker og El usikker. Trolig dpo 7-8 Vis vedlegget 488047
Ser vi noe her ??? Sikkert alt for tidlig for test
Velkommen begge toSlenger meg med her jeg
Trallala - 36 - B2 - PP? - EL 27.07 - IKM 11.08
Vi har egentlig ikke vært så aktive prøvere, men jeg sluttet på prevensjon rundt nyttår, så klaffer det når det klaffer
De siste dagene har jeg vært veldig andpusten og småkvalm til tider, samme som forrige gang jeg var gravid. Så nå er jeg spent Har ikke tatt test ennå, men kanskje i morgen?
Syns jo absolutt at den testen kunne blitt prøvd i dagFår flere tester på døren nå om 10 min… spent på å ta en i morgen tidlig da dette ikke var planlagt i det hele tatt. Men disse sterke mens murringene begynte meg til å tenke på om jeg har blitt gravid uten at vi prøvde. Så har 0 kontroll på Ikm og El men vet at jeg var i fruktbar periode når vi koste oss… selv med prevensjon ..

Det er jo godt å vite at det er utgangspunktetEr så gøy med alle testene deres!!
Jeg er bare 6 dpo, men bestemte meg for å ta en test i dag for å få et helt blenda resultat, på VELDIG konsentrert urinDa må faktisk skyggestrekene jeg ofte pleier å få fra 8 dpo være noe, selvom det ikke utvikler seg, tenker nå jeg da…
Vis vedlegget 488051

Jeg syntes jeg kan skimte noe her! Spent på hvordan den ser ut i dagVis vedlegget 488057
Som en testetøs jeg er klarte jeg ikke å vente til i morgen tidlig. Men dette var med veldig utvannet urin bare 1,5t men måtte bare. Synes jeg ser kanskje noe i mørket. Men kan bare være et lite ønske..![]()

Skimter noe derVis vedlegget 488057
Som en testetøs jeg er klarte jeg ikke å vente til i morgen tidlig. Men dette var med veldig utvannet urin bare 1,5t men måtte bare. Synes jeg ser kanskje noe i mørket. Men kan bare være et lite ønske..![]()
De ser fine utHer er blir testene foreløpig litt og litt sterkereHåper virkelig dette går veien
![]()
blir veldig spennende i morgen
Her er det strek ja! Blir spennende i morgenKlarer ikke å legge det fra meg så tok en til nå, synes denne var tydeligere, fortsatt usikker på om det er babystrek eller skygge. Men kunne se at det dukket opp noe med mitt streksynblir veldig spennende i morgen
![]()
Ser noe her!Klarer ikke å legge det fra meg så tok en til nå, synes denne var tydeligere, fortsatt usikker på om det er babystrek eller skygge. Men kunne se at det dukket opp noe med mitt streksynblir veldig spennende i morgen
![]()
Lett!