IKM uke 33

Tror jeg melder meg inn her.
Tinii, 35, B3, Ikm usikker og El usikker. Trolig dpo 7-8
IMG_1151.jpeg

Ser vi noe her ??? Sikkert alt for tidlig for test

Slenger meg med her jeg

Trallala - 36 - B2 - PP? - EL 27.07 - IKM 11.08

Vi har egentlig ikke vært så aktive prøvere, men jeg sluttet på prevensjon rundt nyttår, så klaffer det når det klaffer

De siste dagene har jeg vært veldig andpusten og småkvalm til tider, samme som forrige gang jeg var gravid. Så nå er jeg spent Har ikke tatt test ennå, men kanskje i morgen?

Er så gøy med alle testene deres!!
Jeg er bare 6 dpo, men bestemte meg for å ta en test i dag for å få et helt blenda resultat, på VELDIG konsentrert urin :hilarious: Da må faktisk skyggestrekene jeg ofte pleier å få fra 8 dpo være noe, selvom det ikke utvikler seg, tenker nå jeg da…:smiley-ashamed005

IMG_5137.jpeg

Får flere tester på døren nå om 10 min… spent på å ta en i morgen tidlig da dette ikke var planlagt i det hele tatt. Men disse sterke mens murringene begynte meg til å tenke på om jeg har blitt gravid uten at vi prøvde. Så har 0 kontroll på Ikm og El men vet at jeg var i fruktbar periode når vi koste oss… selv med prevensjon ..

Tror jeg melder meg inn her.
Tinii, 35, B3, Ikm usikker og El usikker. Trolig dpo 7-8 Vis vedlegget 488047

Ser vi noe her ??? Sikkert alt for tidlig for test
Slenger meg med her jeg

Trallala - 36 - B2 - PP? - EL 27.07 - IKM 11.08

Vi har egentlig ikke vært så aktive prøvere, men jeg sluttet på prevensjon rundt nyttår, så klaffer det når det klaffer

De siste dagene har jeg vært veldig andpusten og småkvalm til tider, samme som forrige gang jeg var gravid. Så nå er jeg spent Har ikke tatt test ennå, men kanskje i morgen?
Velkommen begge to♥️ spennende med test i morgen @Trallala og blir gøy å se om kanskje streken din @tiniii utvikler seg♥️

Får flere tester på døren nå om 10 min… spent på å ta en i morgen tidlig da dette ikke var planlagt i det hele tatt. Men disse sterke mens murringene begynte meg til å tenke på om jeg har blitt gravid uten at vi prøvde. Så har 0 kontroll på Ikm og El men vet at jeg var i fruktbar periode når vi koste oss… selv med prevensjon ..
Syns jo absolutt at den testen kunne blitt prøvd i dag :laughing001

Er så gøy med alle testene deres!!
Jeg er bare 6 dpo, men bestemte meg for å ta en test i dag for å få et helt blenda resultat, på VELDIG konsentrert urin :hilarious: Da må faktisk skyggestrekene jeg ofte pleier å få fra 8 dpo være noe, selvom det ikke utvikler seg, tenker nå jeg da…:smiley-ashamed005

Vis vedlegget 488051
Det er jo godt å vite at det er utgangspunktet♥️ Jeg heier så inderlig på deg:smiley-angelic001

IMG_1185.jpeg

Som en testetøs jeg er klarte jeg ikke å vente til i morgen tidlig. Men dette var med veldig utvannet urin bare 1,5t men måtte bare. Synes jeg ser kanskje noe i mørket. Men kan bare være et lite ønske.. :bookworm::hilarious:

Vedlegg

• IMG_1181.jpeg
    IMG_1181.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 23
Last edited:
Vis vedlegget 488057
Som en testetøs jeg er klarte jeg ikke å vente til i morgen tidlig. Men dette var med veldig utvannet urin bare 1,5t men måtte bare. Synes jeg ser kanskje noe i mørket. Men kan bare være et lite ønske.. :bookworm::hilarious:
Skimter noe der♥️

tok nye tester i dag tidlig synes jeg ikke ser noe særlig strek på de. Så er vel for tidlig å teste. Kanskje 8 dpo i dag.. kjenner litt skuffelse da jeg fikk et lite håp i går:dead:

Vedlegg

• IMG_1218.jpeg
    IMG_1218.jpeg
    2 MB · Visninger: 33
  • IMG_1250.jpeg
    IMG_1250.jpeg
    299,9 KB · Visninger: 33
  • IMG_1249.jpeg
    IMG_1249.jpeg
    349,7 KB · Visninger: 33
Klarer ikke å legge det fra meg så tok en til nå, synes denne var tydeligere, fortsatt usikker på om det er babystrek eller skygge. Men kunne se at det dukket opp noe med mitt streksyn :bookworm: blir veldig spennende i morgen:hilarious:

Vedlegg

• IMG_1312.jpeg
    IMG_1312.jpeg
    233,6 KB · Visninger: 38
  • IMG_1313.jpeg
    IMG_1313.jpeg
    188,8 KB · Visninger: 38
  • IMG_1314.jpeg
    IMG_1314.jpeg
    431,1 KB · Visninger: 38
Klarer ikke å legge det fra meg så tok en til nå, synes denne var tydeligere, fortsatt usikker på om det er babystrek eller skygge. Men kunne se at det dukket opp noe med mitt streksyn :bookworm: blir veldig spennende i morgen:hilarious:
Her er det strek ja! Blir spennende i morgen :D

Føles veldig rart å melde meg inn her når det renner inn med tester, men jeg har så kort lutealfase (10 dager), så har IKM neste uke tross alt :smiley-ashamed004

Yrno - 32- B3 - PP1 - EL 04.08 - IKM 15.08

Back
Topp