Kiro91
Elsker forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har blitt lurt før så tørr ikke juble ennå, men åå jeg håper!

Så spennende! GratulererSyntes streken er sterkere i dag, og jeg har fått positiv digitalHar blitt lurt før så tørr ikke juble ennå, men åå jeg håper!
De tre på bildet er i går midt på dagen (morgen var faktisk blenda!), i går kveld og i dag tidlig![]()

Jippiii!!Syntes streken er sterkere i dag, og jeg har fått positiv digitalHar blitt lurt før så tørr ikke juble ennå, men åå jeg håper!
De tre på bildet er i går midt på dagen (morgen var faktisk blenda!), i går kveld og i dag tidlig![]()

Sniker! Så utrolig stasSyntes streken er sterkere i dag, og jeg har fått positiv digitalHar blitt lurt før så tørr ikke juble ennå, men åå jeg håper!
Gratulerer så mye!Ååå gratulerer med positiv digital!Syntes streken er sterkere i dag, og jeg har fått positiv digitalHar blitt lurt før så tørr ikke juble ennå, men åå jeg håper!

Oi, men her e det jo rosa strek! Veldig bra til å være 9 dpo iallefallHei alle!
Jeg egentlig ikke prøver, etter å ha vært på fertilitetsklinikk og fått beskjed om at jeg har tette eggledere og henvisning til IVF. Har derfor ikke fulgt med på eggløsning og ikke brydd meg om når vi har hatt samleie.
Noe inni meg fikk meg likevel til å ta en test i dag 9 DPO (i følge mens app) der resultatet var en veldig tydelig skygge, så tror jeg må melde meg inn å ha noen å dele dette med mens jeg tester videre
Dodraugen - 30 - B2 - PP1 - EL 28.07 - IKM 11.08
Bilde av testene i dag, 9 DPO, Makesure vanlig test batch nr. w001509023. Jeg som alle andre synes jo såklart det vises bedre i virkeligheten
Vis vedlegget 488021
Vis vedlegget 488023

Oj, dette er vel mer enn en skygge og med fargeHei alle!
Jeg egentlig ikke prøver, etter å ha vært på fertilitetsklinikk og fått beskjed om at jeg har tette eggledere og henvisning til IVF. Har derfor ikke fulgt med på eggløsning og ikke brydd meg om når vi har hatt samleie.
Noe inni meg fikk meg likevel til å ta en test i dag 9 DPO (i følge mens app) der resultatet var en veldig tydelig skygge, så tror jeg må melde meg inn å ha noen å dele dette med mens jeg tester videre
Bilde av testene i dag, 9 DPO, Makesure vanlig test batch nr. w001509023. Jeg som alle andre synes jo såklart det vises bedre i virkeligheten
Vis vedlegget 488021
Vis vedlegget 488023

Det der tror jeg ikke er skyggestrek. Fått mange skyggestreker på babyplan sensitiv, men ikke den vanlige. Så spennende!Skulle ikke teste i dag, men så leste jeg her i forumet og klarte ikke la være. Ikke morgenurin. Tror bare jeg holdt meg i 2-3 timer.
Jada jeg har strek øyne, men ser jeg faktisk noe her?? Obs er ikke tidligtest, er vanlig test
Eller er det bare en skygge?
Velkommen, og Grattis med rosa strekHei alle!
Vis vedlegget 488021
Vis vedlegget 488023
Det ser jo ut som babystrekSkulle ikke teste i dag, men så leste jeg her i forumet og klarte ikke la være. Ikke morgenurin. Tror bare jeg holdt meg i 2-3 timer.
Jada jeg har strek øyne, men ser jeg faktisk noe her?? Obs er ikke tidligtest, er vanlig test
Jeg ser!Skulle ikke teste i dag, men så leste jeg her i forumet og klarte ikke la være. Ikke morgenurin. Tror bare jeg holdt meg i 2-3 timer.

Hurra!! GratulererVis vedlegget 488037
Dere er godeog dere har nok rett! Her er en ny test jeg tok etter jobb med mye kaffedrikking. ROSA!!
Da blir det ikke skylling av eggledere neste uke eller oppstart av IVF i september![]()