Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkTidlig enda, jeg har aldri fått positiv 8 dpo til tross for strek 9dpo. Krysser fingrene![]()
Jeg mister litt trua siden jeg kjenner typ null symptomer, og føler meg ikke annerledes enn jeg ellers ville gjort på denne tiden av syklusen. Men synes vi traff så bra med aksjer denne runden, så jeg gir ikke opp håpet helt enda!Så bra! Det dukker nok opp flere testebilder fra denne kanten skal du seEr så spennende at dere er så langt fram i løypa!! Jeg er bare 3 dpo i dag og venter i spenning. Fryder meg med testene deres i mens, og håper dere legger ut masse bilder!!![]()

Alle gangene jeg har blitt gravid, så har jeg hatt null symptomer. Nesten som jeg har hatt mere symptomer som ikke-gravid. Så jeg gav opp symptom jakten for lenge siden.TakkJeg mister litt trua siden jeg kjenner typ null symptomer, og føler meg ikke annerledes enn jeg ellers ville gjort på denne tiden av syklusen. Men synes vi traff så bra med aksjer denne runden, så jeg gir ikke opp håpet helt enda!
Kjenner så inderlig godt til den følelsen!Tenker å teste i morgen. Liker egentlig å få bekreftet eller avkreftet. Har liksom symptomer som kan minne om de jeg har når jeg er gravid, men samtidig er de også like de jeg pleier å ha i dpo land. Så det her er 50/50..
Vet egentlig ikke om jeg orker det her i morgen.. er liksom litt godt å leve i limboland med litt håp og.
Det er så kjipt å få blenda test, også er det mange dager til mensen kommer.