Blenda her i dag og.. mer spotting. Nå heier jeg bare på alle dere andre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herBlenda her i dag og.. mer spotting. Nå heier jeg bare på alle dere andre![]()
Så leit med blenda test og spotting.Akk.. 10 dpo, spotter litt mer i dag, og kjenner mensmurringer. Ser Så tror løpet er kjørt for denne runden. Regner med at mensen kommer innen 24 timer. Er ganske lei meg nå, siden dette betyr at jeg fortsatt har korte sykluser etter jeg tok ut spiralen - er bare 21 CD i dag. Og lutealfasen ligger i skikkelig grenseland. Da jeg ble gravid med 3-åringen hadde jeg ikke sånne sykluser, og da klaffet det på første forsøk!! Bør jeg bestille legetime kanskje? :/
Nå er det vel over 6 måneder siden, så trodde ting skulle ha stabilisert segSå leit med blenda test og spotting.
Når tok du ut spiralen? Husker det var litt tull med min egen syklus da jeg sluttet på p-pillene. Varte kanskje 3 mnd før det ble bedre.
Høres ut som det kan være fint med et legebesøk ja.Nå er det vel over 6 måneder siden, så trodde ting skulle ha stabilisert seg![]()
Etter 6 mnd burde det vel stabilisert seg ja, hadde også ringt legen om så bare for å få litt ro i sjelenAkk.. 10 dpo, spotter litt mer i dag, og kjenner mensmurringer. Ser Så tror løpet er kjørt for denne runden. Regner med at mensen kommer innen 24 timer. Er ganske lei meg nå, siden dette betyr at jeg fortsatt har korte sykluser etter jeg tok ut spiralen - er bare 21 CD i dag. Og lutealfasen ligger i skikkelig grenseland. Da jeg ble gravid med 3-åringen hadde jeg ikke sånne sykluser, og da klaffet det på første forsøk!! Bør jeg bestille legetime kanskje? :/

Det var alt for mange tap, håper dette er regnbuebabyen dinKiro91 - 35- B4- PP? EL 27.07 - IKM 10.08
HeiJeg melder meg inn her. Jeg er 9dpo og ser en svak rosa strek på testen. Det har vært et tøft år. Jeg hadde Sa i uke fem i oktober, sa i uke 9 i februar, sa i uke 8 i april og kjemisk forrige syklus. Så jubler ikke enda. Det blir uansett spennende å se om det utvikler seg
![]()

Uff så leit å høre. Krysser fingrene for at det går veien nå!Kiro91 - 35- B4- PP? EL 27.07 - IKM 10.08
HeiJeg melder meg inn her. Jeg er 9dpo og ser en svak rosa strek på testen. Det har vært et tøft år. Jeg hadde Sa i uke fem i oktober, sa i uke 9 i februar, sa i uke 8 i april og kjemisk forrige syklus. Så jubler ikke enda. Det blir uansett spennende å se om det utvikler seg
![]()

Der er det jo noe8dpo - Vanskelig å få med på bilde, men her tror jeg da det er strek?? Og den ser rosa ut i virkeigheten![]()
Jeg ser!8dpo - Vanskelig å få med på bilde, men her tror jeg da det er strek?? Og den ser rosa ut i virkeigheten![]()
Velkommen hitKiro91 - 35- B4- PP? EL 27.07 - IKM 10.08
![]()

Det er jo strek8dpo - Vanskelig å få med på bilde, men her tror jeg da det er strek?? Og den ser rosa ut i virkeigheten![]()
Måtte ta en til, denne gangen på ganske utvannet urin, men det må jo være noe her??Der er det jo noe
Tester du mer i dag eller venter du til i morgen?

Definitivt!Måtte ta en til, denne gangen på ganske utvannet urin, men det må jo være noe her??
Krysser fingrene for at jeg ser utvikling etter kjemisk forrige syklus![]()

Synes denne var enda enklere å se enn den forrige så krysser fingrene for sterkere strek hos deg i morgen!Måtte ta en til, denne gangen på ganske utvannet urin, men det må jo være noe her??
Krysser fingrene for at jeg ser utvikling etter kjemisk forrige syklus![]()