IKM uke 33

Akk.. 10 dpo, spotter litt mer i dag, og kjenner mensmurringer. Ser Så tror løpet er kjørt for denne runden. Regner med at mensen kommer innen 24 timer. Er ganske lei meg nå, siden dette betyr at jeg fortsatt har korte sykluser etter jeg tok ut spiralen - er bare 21 CD i dag. Og lutealfasen ligger i skikkelig grenseland. Da jeg ble gravid med 3-åringen hadde jeg ikke sånne sykluser, og da klaffet det på første forsøk!! Bør jeg bestille legetime kanskje? :/

Vedlegg

• 1000047024.jpg
    1000047024.jpg
    501,3 KB · Visninger: 32
Akk.. 10 dpo, spotter litt mer i dag, og kjenner mensmurringer. Ser Så tror løpet er kjørt for denne runden. Regner med at mensen kommer innen 24 timer. Er ganske lei meg nå, siden dette betyr at jeg fortsatt har korte sykluser etter jeg tok ut spiralen - er bare 21 CD i dag. Og lutealfasen ligger i skikkelig grenseland. Da jeg ble gravid med 3-åringen hadde jeg ikke sånne sykluser, og da klaffet det på første forsøk!! Bør jeg bestille legetime kanskje? :/
Så leit med blenda test og spotting. :(

Når tok du ut spiralen? Husker det var litt tull med min egen syklus da jeg sluttet på p-pillene. Varte kanskje 3 mnd før det ble bedre.

Kiro91 - 35- B4- PP? EL 27.07 - IKM 10.08

Hei :) Jeg melder meg inn her. Jeg er 9dpo og ser en svak rosa strek på testen. Det har vært et tøft år. Jeg hadde Sa i uke fem i oktober, sa i uke 9 i februar, sa i uke 8 i april og kjemisk forrige syklus. Så jubler ikke enda. Det blir uansett spennende å se om det utvikler seg :)

Etter 6 mnd burde det vel stabilisert seg ja, hadde også ringt legen om så bare for å få litt ro i sjelen :Heartred

Hei :) Jeg melder meg inn her. Jeg er 9dpo og ser en svak rosa strek på testen. Det har vært et tøft år. Jeg hadde Sa i uke fem i oktober, sa i uke 9 i februar, sa i uke 8 i april og kjemisk forrige syklus. Så jubler ikke enda. Det blir uansett spennende å se om det utvikler seg :)
Det var alt for mange tap, håper dette er regnbuebabyen din :Heartred

Uff så leit å høre. Krysser fingrene for at det går veien nå! :Heartpink:Heartpink

Herre min hatt, det kribler så ekstremt etter å teste og jeg er bare 5 dpo :hilarious: :arghh:
Det er så gøy at det begynner å dukke opp flere tester her nå! Jeg tror jeg fyrer av en test på lørdag.

Er skikkelig spent og håpefull denne gangen også. Synes jeg har hatt det litt sånn de siste 2-3 syklusene nå, så jeg håper at det er fordi kropp og syklus er på plass og at det kan bli en ny positiv test når som helst nå.

Jeg kjenner også litt på at vi nærmer oss september. September markerer 1 års prøving og måneden den lille desemberspiren skulle kommet. Mange kollegaer, venner og familie har fått baby i sommer og jeg kjenner en lengsel som er fysisk vond langt inni hjertet:Heartred

Velkommen hit♥️ Heier virkelig på den streken etter den forferdelige reisen du har hatt det siste året♥ :sorry:

Ååh jeg har såå lyst til å teste jeg og. Men skal på helgetur med storfamilien i helga og jeg makter ikke å være lei meg når testen er negativ. Så jeg holder ut til vi kommer hjem på søndag, da er jeg 13DPO, så da er testene definitive i hvertfall :whacky011

Back
Topp