Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkTidlig enda, jeg har aldri fått positiv 8 dpo til tross for strek 9dpo. Krysser fingrene![]()
Jeg mister litt trua siden jeg kjenner typ null symptomer, og føler meg ikke annerledes enn jeg ellers ville gjort på denne tiden av syklusen. Men synes vi traff så bra med aksjer denne runden, så jeg gir ikke opp håpet helt enda!Så bra! Det dukker nok opp flere testebilder fra denne kanten skal du seEr så spennende at dere er så langt fram i løypa!! Jeg er bare 3 dpo i dag og venter i spenning. Fryder meg med testene deres i mens, og håper dere legger ut masse bilder!!![]()

Alle gangene jeg har blitt gravid, så har jeg hatt null symptomer. Nesten som jeg har hatt mere symptomer som ikke-gravid. Så jeg gav opp symptom jakten for lenge siden.TakkJeg mister litt trua siden jeg kjenner typ null symptomer, og føler meg ikke annerledes enn jeg ellers ville gjort på denne tiden av syklusen. Men synes vi traff så bra med aksjer denne runden, så jeg gir ikke opp håpet helt enda!
Kjenner så inderlig godt til den følelsen!Tenker å teste i morgen. Liker egentlig å få bekreftet eller avkreftet. Har liksom symptomer som kan minne om de jeg har når jeg er gravid, men samtidig er de også like de jeg pleier å ha i dpo land. Så det her er 50/50..
Vet egentlig ikke om jeg orker det her i morgen.. er liksom litt godt å leve i limboland med litt håp og.
Det er så kjipt å få blenda test, også er det mange dager til mensen kommer.8 og 9 dpo er jo tidlig heldigvis, håper det dukker opp strek hos deg i løpet av de neste dageneSiste håp er at Premom sin beregning er riktig. Da er jeg i tilfelle 8dpo og ikke 9dpo. Har vært litt usikker på det selv. Men følte liksom at egget slapp søndag ettermiddag(26/7)

Var også gravid den gangen jeg ikke kjente en eneste ting så strekene på testen trodde jeg ikke påAlle gangene jeg har blitt gravid, så har jeg hatt null symptomer. Nesten som jeg har hatt mere symptomer som ikke-gravid. Så jeg gav opp symptom jakten for lenge siden.![]()

Uten håp kommer man ingen vei i livet5 dpo. Tror fortsatt jeg ser noe svakt på babyplanen, men tror ikke det er langt fra null nå.
Er rart hvordan jeg fremdeles "gleder" meg til å teste ordentlig om fire dager, til tross for 3 år med prøving og ulykkelighet. Håpet er jammet seigliva.
Vis vedlegget 487926
krysser fingrene for degSpennende med skygge!Bittelitt spotting i dag, bare såvidt. Gjort dette hver syklus, inkl den jeg var gravid.
Men nå ser jeg skygge på testen. Ikke antydning til dette på morgenen, og denne kom innen 5 min

Samtidig pleier jeg ikke å spotte lys rødt/rosa, heller mørkere og mer brunlig, så det gav meg litt håp! Dette var virkelig mye lysere.Litt i samme situasjon vi.. vanskelig å se på bilde, men kan muligens ane en liten skygge der.. men så skal det sies at jeg er dronninga av å finne streker på altFikk litt rosa blod på papiret da jeg tisset istad. I beste fall er det festeblødning, i verste fall begynner jeg å spotte allerede 9 dpo, noe som i så fall betyr at lutealfasen min fortsatt er kort etter uttak av spiral... Eller bare at syklusen ikke er helt der den bør være rett og slettSamtidig pleier jeg ikke å spotte lys rødt/rosa, heller mørkere og mer brunlig, så det gav meg litt håp! Dette var virkelig mye lysere.
Prøøøver å se om jeg kan skimte noe på testen jeg tok nå nettopp, men jeg klarer liksom ikke helt. Synes jeg får en del antydning til skygge på denne batchen med babyplan tidligtest, så glad dette var siste test i pakken og at jeg snart kan gå løs på den nye jeg fikk i posten i dag!

Nervepirrende med den tidlige spottingen altså, det betyr liksom enten noe veldig bra eller bare noe utrolig kjiptLitt i samme situasjon vi.. vanskelig å se på bilde, men kan muligens ane en liten skygge der.. men så skal det sies at jeg er dronninga av å finne streker på alt![]()
Krysser fingrene for oss og håper morgendagen kan gi noen svar!Veldig slitsomt.. for jeg vet jo aldri om det går veien eller ei… Krysser fingrene for i morgenNervepirrende med den tidlige spottingen altså, det betyr liksom enten noe veldig bra eller bare noe utrolig kjiptKrysser fingrene for oss og håper morgendagen kan gi noen svar!