IKM uke 33

Vis vedlegget 487805
Hei kloke kvinner!
Jeg er litt forvirret av grafen min denne måneden. Hadde temp stigning og LH topp på samme dag. Vanligvis har jeg kort LH topp på maks 24 timer, og sjeldent høyere nivå enn 0,8 isj. Premom sier EL 1. august, men basert på temp ville jeg kanskje trodd 30. eller 31.?
Jeg ville også tenkt 30 eller 31!

1000046878.jpg
Gikk selvfølgelig på en smell 7dpo, helt blenda så klart :happy090

For dere som skjemmes over å teste tidlig, slå denne. :p

3 dpo. Og jammen dukket det ikke opp en strek. Er 100% sikkert at det ikke er noe baby-strek, så da henger det FORTSATT igjen hcg 46 dager etter aborten. :wtf:

Godt jeg så den tidlig, og ikke på 9 dpo. Nå vet jeg at jeg må ha lave forventninger.

20260802_162839(1).jpg

For dere som skjemmes over å teste tidlig, slå denne. :p

3 dpo. Og jammen dukket det ikke opp en strek. Er 100% sikkert at det ikke er noe baby-strek, så da henger det FORTSATT igjen hcg 46 dager etter aborten. :wtf:

Godt jeg så den tidlig, og ikke på 9 dpo. Nå vet jeg at jeg må ha lave forventninger.

Vis vedlegget 487824
Greit å ha funnet «0-punktet», da! Da vet du at alt som er sterkere enn denne er positivt :smug:

Eggløsningstest fra i dag. Kanskje toppen blir i kveld eller natt. La inn aksjer i morges. Kanskje prøve på ny runde igjen i kveld eller i morgen? Men er kanskje ikke vits at det er for nært heller.

Vedlegg

• IMG_0883.jpeg
    IMG_0883.jpeg
    286,4 KB · Visninger: 12
Eggløsningstest fra i dag. Kanskje toppen blir i kveld eller natt. La inn aksjer i morges. Kanskje prøve på ny runde igjen i kveld eller i morgen? Men er kanskje ikke vits at det er for nært heller.
Ville prøvd i kveld eller morgen tidlig. Når egget slippes er det mest klart for befruktning de første 6-12 timene. Og mens sædcellene når egglederene innen bare 1t, så må det allikevel igjennom en prosess som heter "kapasitering", for å i det hele tatt klare å fertilisere egget. Det kan ta hele 10t. :wtf:

Sorry, nå er jeg bezzerwizzer-nørd her. :laughing002

Ville prøvd i kveld eller morgen tidlig. Når egget slippes er det mest klart for befruktning de første 6-12 timene. Og mens sædcellene når egglederene innen bare 1t, så må det allikevel igjennom en prosess som heter "kapasitering", for å i det hele tatt klare å fertilisere egget. Det kan ta hele 10t. :wtf:

Takk for tips. Det var jeg ikke klar over! Bra å lære noe nytt :D

Spennende altså :love2

Fikk en skygge på denne etter tidsfristen, så nå må jeg jo nesten teste i dag også... Dette er jo akkurat hvorfor man ikke skal teste så tidlig :angelic:
Gøy når det endelig begynner å testes litt i gruppa! Skal prøve å holde meg til i morgen:facepalm:

7DPO her i dag, testetrangen begynner å melde seg her også. Tror jeg skal prøve å vente leeenge denne syklusen, for jeg blir helt schprø av å teste tidlig :smiley-ashamed008

7DPO her i dag, testetrangen begynner å melde seg her også. Tror jeg skal prøve å vente leeenge denne syklusen, for jeg blir helt schprø av å teste tidlig :smiley-ashamed008
Det er så vanskelig. Er 8 dpo i dag, prøver å holde meg litt til. Første gang i tilfelle :facepalm:

Back
Topp