kaffekopp1
Andre møte med forumet
Cd11 og foreløpig ingen antydning til EL eller LH topp her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når pleier du å ha EL? Hilsen ei som alltid må vente til cd 16/17Cd11 og foreløpig ingen antydning til EL eller LH topp her

Hadde på dag 14-15 sist syklus så fortsatt mulig ar det blir slik denne syklusen også ser hvertfall veldig likt ut som sist når jeg gikk tilbake til LH-testene fra forrige PP. Ble bare litt ivrig med testingen denne PPNår pleier du å ha EL? Hilsen ei som alltid må vente til cd 16/17![]()

SkjønnerHar 4 blastocyster igjen på frys, ukjent kvalitet. Men skal gjøre et privat egguttak allikevel. For vet ikke hvor lenge eggstokkene mine fungerer. Har vistnok eggreservene til en 46-åring.
Håper det går bra for oss begge!![]()
Det kan sikkert være lurt det ja. Er det offentlig dere har de på frys?

Uuuh så spennendeCD 12 og nå skjer det ting.lh skyter i været (turkis linje). Fått positiv test også, så tipper eggløsning skjer natt til i morgen.
PP25 så kan ikke si jeg har store forventninger, men godt å se at syklusen er som den skal.
Nå må jeg og sambo bare finne ut av hvordan vi skal få til aksjelegging på tur hjem fra ferie. Jeg kunne godt tatt en runde på flyplasstoalettet men det er vel å være litt vel desperat (noe jeg er).
Vis vedlegget 487639Vis vedlegget 487640
Før vi begynte å «koppe» som vi kaller det. Hvis du har mulighet til å kjøpe et urinprøveglass og en sprøyte på et apotek, så er jo det en litt smoothere måte å få inn aksjene på 
Hehe det er nøyaktig det som er planen!Uuuh så spennende
Vi har hatt noen toalettrunder her dessverreFør vi begynte å «koppe» som vi kaller det. Hvis du har mulighet til å kjøpe et urinprøveglass og en sprøyte på et apotek, så er jo det en litt smoothere måte å få inn aksjene på
![]()

Ja, fra st. Olavs.SkjønnerDet kan sikkert være lurt det ja. Er det offentlig dere har de på frys?
Ja, håper det![]()
Endelig ♥ Velkommen inn hitAssaaaa, trodde aldri denne dagen skulle komme, men syklusdag 19 ble altså dagen for positiv test denne gangen, og jeg er så lykkelig for at det endelig skjedde
Heffalomp - 29 - B1 - pp 9 etter MA, pp 23 totalt - EL 30.07 - IKM 12.08
Da må det være et skikkelig modent egg på gang, ekstra potent og superfertiltAssaaaa, trodde aldri denne dagen skulle komme, men syklusdag 19 ble altså dagen for positiv test denne gangen, og jeg er så lykkelig for at det endelig skjedde
Heffalomp - 29 - B1 - pp 9 etter MA, pp 23 totalt - EL 30.07 - IKM 12.08
La oss håpeDa må det være et skikkelig modent egg på gang, ekstra potent og superfertilt![]()

Ja, fra st. Olavs.![]()
Haha, nice. Håper det gikk fintHehe det er nøyaktig det som er planen!![]()

Håper på EL i helga!Wohoo da er eggløsning rett rundt hjørnet! På tide å legge inn alle aksjer hehe
Så verdifulle timer ble brukt på å somle rundt etter hjelp på flyplassen, ringe viking, og så bare kjøre hjemover fullstendig dautrøtt.

VelkommenHer vil jeg gjerne være med
thisisGtrying - 31 - B1 - PP12 - EL 31/7 - IKM 14/8
Krysser fingre for at det holder. Kommer jo mest sannsynlig ikke til å glemme den natta om det skulle lykkes1 dpo i dag. Kjente svake eggløsningssmerter på flyet hjem kl 03.00. Men ble lite aksjelegging, for da vi ankom flyplassen så var batteriet på bilen helt flatt! En viss grønnskolling (meg) hadde latt kupelyset i bilen stå på... i én uke.
Så verdifulle timer ble brukt på å somle rundt etter hjelp på flyplassen, ringe viking, og så bare kjøre hjemover fullstendig dautrøtt.
Fikk gjort et forsøk da vi kom hjem, ca 14t etter eggløsning. Ikke ideelt, men ikke krise heller. Men satser på at de andre forsøkene var gode nok. Har ikke hatt så mye el-slim denne syklusen. Eller, det har vært mye "vått". Men synes det helt vannete slimet er vanskelig å skille fra andre kroppsvæsker.
Vis vedlegget 487727
Åååh, så utrolig kjedelig avslutning på ferien1 dpo i dag. Kjente svake eggløsningssmerter på flyet hjem kl 03.00. Men ble lite aksjelegging, for da vi ankom flyplassen så var batteriet på bilen helt flatt! En viss grønnskolling (meg) hadde latt kupelyset i bilen stå på... i én uke.Så verdifulle timer ble brukt på å somle rundt etter hjelp på flyplassen, ringe viking, og så bare kjøre hjemover fullstendig dautrøtt.
Fikk gjort et forsøk da vi kom hjem, ca 14t etter eggløsning. Ikke ideelt, men ikke krise heller. Men satser på at de andre forsøkene var gode nok. Har ikke hatt så mye el-slim denne syklusen. Eller, det har vært mye "vått". Men synes det helt vannete slimet er vanskelig å skille fra andre kroppsvæsker.
Vis vedlegget 487727
Da tenker jeg det var ekstra godt å komme seg hjem til slutt
Kos deg i dpo-land.