Babydrømmen<3
Glad i forumet
Da er det EL på gang her
Første aksjer lagt og satser på litt mer i kveld. Hurra, dette var skikkelig bra timing.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oj, beklager. Legger deg inn på nytt med en gangSer jeg ikke har kommet med i lista her, men kan uansett endre datoer litt:
Babydrømmen<3 - 34 - B1 - PP11 - EL 01.08 - IKM 15.08
VelkommenMiss-Babysyk - 39- B3- PP1- EL 30.07 - IKM 11.08
Endelig er kjæresten med på en liten til
Jeg har vært klar siden nr 2 var 1 mnd, største er snart 11 år så håper på en siste før jeg føler jeg er for gammel, tok 1 år og to tap sist før blidfisen vår satt![]()
Spennende tider nå, jeg er også 6 dpo nå tror jeg.. er så mye murringer. Positiv til de egentlig, men også redd for å begynne å spotte allerede i dag som sist syklus..6 dpo i dag, så nå begynner det å bli smått spennende! Men jeg skal IKKE teste før 8 dpo![]()
Satser på at murringene er et tegn på noe positivt! Selv kjenner jeg ikke noe som helst, men det er jo fortsatt tidlig.Spennende tider nå, jeg er også 6 dpo nå tror jeg.. er så mye murringer. Positiv til de egentlig, men også redd for å begynne å spotte allerede i dag som sist syklus..
Tusen takkOj, beklager. Legger deg inn på nytt med en gang![]()

Hmm, ikke så godt å si, pleier du å ha kort topp?Skjønner ingenting nå. Har jeg en veldig kort LH topp eller har jeg ikke hatt EL denne syklusen? Tilnærmet positiv i dag tidlig med morgenurin, og kjempesvak i kveld?
Tracker du andre ting? El-slim og temp?Skjønner ingenting nå. Har jeg en veldig kort LH topp eller har jeg ikke hatt EL denne syklusen? Tilnærmet positiv i dag tidlig med morgenurin, og kjempesvak i kveld?
Hadde en god del EL-slim på dag 12 og 13, ikke så mye etter det. Tracker ikke temp. LH-testen viste 0.36 i dag tidlig, vel og merke på ganske konsentrert urin. Så regner kanskje med at EL har vært, men sykt frustrerende å ikke viteTracker du andre ting? El-slim og temp?
Jeg hadde en sånn super kort lh topp forrige syklus, da ble testene aldri sterkere enn 0.72.
Ja, det skjønner jeg godt!Hadde en god del EL-slim på dag 12 og 13, ikke så mye etter det. Tracker ikke temp. LH-testen viste 0.36 i dag tidlig, vel og merke på ganske konsentrert urin. Så regner kanskje med at EL har vært, men sykt frustrerende å ikke vite
Jeg hadde en lang topp. Og har nærmest ikke hatt slim denne pp.. men spire ble det! Krysser fingrene for degHadde en god del EL-slim på dag 12 og 13, ikke så mye etter det. Tracker ikke temp. LH-testen viste 0.36 i dag tidlig, vel og merke på ganske konsentrert urin. Så regner kanskje med at EL har vært, men sykt frustrerende å ikke vite

Har lest at eggløsningen kan skje 24-36 timer etter første positive eggløsningstest eller «surge» (kraftig stigning), så med tempen din og når du begynte å få skikkelig stigning på testene, er jeg enig med deg i at eggløsningen kan ha skjedd 30. eller 31.Vis vedlegget 487805
Hei kloke kvinner!
Jeg er litt forvirret av grafen min denne måneden. Hadde temp stigning og LH topp på samme dag. Vanligvis har jeg kort LH topp på maks 24 timer, og sjeldent høyere nivå enn 0,8 isj. Premom sier EL 1. august, men basert på temp ville jeg kanskje trodd 30. eller 31.?
Takk for svar @IrrgrønnHar lest at eggløsningen kan skje 24-36 timer etter første positive eggløsningstest eller «surge» (kraftig stigning), så med tempen din og når du begynte å få skikkelig stigning på testene, er jeg enig med deg i at eggløsningen kan ha skjedd 30. eller 31.
Det har jo egentlig ikke så mye å si for sjansene, men jeg har det med å sitte og analysere når jeg kommer til denne delen av syklusen
Ønsket er så høyt og jeg kjenner at det gjør litt vondt å nærme seg den «skumle grensen» på 1 år med prøving.Jeg har opplevd å få tempøkning samme dag som LH-toppVis vedlegget 487805
Hei kloke kvinner!
Jeg er litt forvirret av grafen min denne måneden. Hadde temp stigning og LH topp på samme dag. Vanligvis har jeg kort LH topp på maks 24 timer, og sjeldent høyere nivå enn 0,8 isj. Premom sier EL 1. august, men basert på temp ville jeg kanskje trodd 30. eller 31.?

Da venter jeg bare på krysset