Babydrømmen<3
Glad i forumet
Da er det EL på gang her
Første aksjer lagt og satser på litt mer i kveld. Hurra, dette var skikkelig bra timing.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oj, beklager. Legger deg inn på nytt med en gangSer jeg ikke har kommet med i lista her, men kan uansett endre datoer litt:
Babydrømmen<3 - 34 - B1 - PP11 - EL 01.08 - IKM 15.08
VelkommenMiss-Babysyk - 39- B3- PP1- EL 30.07 - IKM 11.08
Endelig er kjæresten med på en liten til
Jeg har vært klar siden nr 2 var 1 mnd, største er snart 11 år så håper på en siste før jeg føler jeg er for gammel, tok 1 år og to tap sist før blidfisen vår satt![]()
Spennende tider nå, jeg er også 6 dpo nå tror jeg.. er så mye murringer. Positiv til de egentlig, men også redd for å begynne å spotte allerede i dag som sist syklus..6 dpo i dag, så nå begynner det å bli smått spennende! Men jeg skal IKKE teste før 8 dpo![]()
Satser på at murringene er et tegn på noe positivt! Selv kjenner jeg ikke noe som helst, men det er jo fortsatt tidlig.Spennende tider nå, jeg er også 6 dpo nå tror jeg.. er så mye murringer. Positiv til de egentlig, men også redd for å begynne å spotte allerede i dag som sist syklus..
Tusen takkOj, beklager. Legger deg inn på nytt med en gang![]()

Hmm, ikke så godt å si, pleier du å ha kort topp?Skjønner ingenting nå. Har jeg en veldig kort LH topp eller har jeg ikke hatt EL denne syklusen? Tilnærmet positiv i dag tidlig med morgenurin, og kjempesvak i kveld?
Tracker du andre ting? El-slim og temp?Skjønner ingenting nå. Har jeg en veldig kort LH topp eller har jeg ikke hatt EL denne syklusen? Tilnærmet positiv i dag tidlig med morgenurin, og kjempesvak i kveld?