IKM uke 33

Vis vedlegget 386325

Okay. Nå har jeg fått strek (dog meget svake) på to make sure 25 mlu, to metode tidlig og en babyplan. Kan da ikke være skygge på alle de ?
:arghh:
Nå er det antydning til håp her. Blir tussete hvis dette er falskt her er to bilder av den siste jeg tok, delvis utvannet urin. Er bare 9 dpo, så forventer ikke så sterke streker..

Vis vedlegget 386326
Jeg ser strek på disse to bildene :D

Hei! Slenger meg med dere :)
Vi er midt i IVF behandling, ble gravid i mai/juni men hadde SA midt i juli. Etter maaange dager fikk jeg EL igjen på søndag. Nå prøver vi på egenhånd frem til fryseforsøk i september/oktober. Vi kan trolig ikke bli gravide uten hjelp, men vi prøver likevel. :P

SommerSolsikke - 32 - B2 - PP? (2 år) - EL 7/8 - IKM 21/8

Ny dag, nye ultrasvake streker. Kan hende jeg bare er 9 dpo i dag, spørs når el var. Så jeg gir det noen dager til. Men er fortsatt svake streker på 3 forskjellige tester. Brenner alle og bannlyser de hvis det er skygge altså :shifty:

Ny dag, nye ultrasvake streker. Kan hende jeg bare er 9 dpo i dag, spørs når el var. Så jeg gir det noen dager til. Men er fortsatt svake streker på 3 forskjellige tester. Brenner alle og bannlyser de hvis det er skygge altså :shifty:
Det er fortsatt tidlig! Ikke uvanlig med svake tester selv 10 dpo heller! Jeg kunne såvidt skimte streken etter at den hadde tørket et hel dag 10 dpo sist, så den ikke innenfor tidsfristen :p Krysser fingrene for deg fortsatt! :)

Hehe. Kanskje bittelitt :hilarious: Men ja, det er utrolig vanskelig å holde seg:hilarious:
Jeg har tenkt at 5 dager før ikm må være greit å starte (med Babyplan tidlig strimmel), men for meg er det bare dpo 6 da, siden min lutealfase bare er på 10 dager. Er det helt bortkastet å begynne å teste på dpo6 for meg? :rolleyes: Bør jeg liksom vente med å teste til dpo10/ikm? Forrige gang viste cbd m/ukesindikator negativt to dager før ikm. Testet ikke dagen etter, men på ikm, som da var positiv..

Jeg har tenkt at 5 dager før ikm må være greit å starte (med Babyplan tidlig strimmel), men for meg er det bare dpo 6 da, siden min lutealfase bare er på 10 dager. Er det helt bortkastet å begynne å teste på dpo6 for meg? :rolleyes: Bør jeg liksom vente med å teste til dpo10/ikm? Forrige gang viste cbd m/ukesindikator negativt to dager før ikm. Testet ikke dagen etter, men på ikm, som da var positiv..
Det kan være for tidlig ja.. vil anta befruktningen skjer som vanlig selv om du har kort lutealfase :arghh: Så jeg vil tro tidligste positive kanskje kommer rundt 9 dpo? Jeg fikk positiv 9 dpo sist:smiley-bounce012

Det kan være for tidlig ja.. vil anta befruktningen skjer som vanlig selv om du har kort lutealfase :arghh: Så jeg vil tro tidligste positive kanskje kommer rundt 9 dpo? Jeg fikk positiv 9 dpo sist:smiley-bounce012
Får bare smøre meg med tålmodighet da :sorry: Men jeg håper jeg får symptomer før det, sånn som sist! Fikk ømme bryster 5 dager før ikm sist, så kan jo håpe:angelic:

Jeg er vel 7 dpo i dag, antagelig, og kjenner meg så normal som jeg får blitt :p ikke engang et lite symptom som kan tolkes :hilarious:

Jeg er 6 dpo idag og i natt drømte jeg at jeg fikk positiv graviditetstest og at den var så positiv som den aldri har vært før (sterk strek) :hilarious: kommer til å bli sååå skuffa om jeg blir gravid igjen nå og det ender i en ny SA/kjemisk.. da tror jeg det blir en pause i prøvinga for vår del

Stirret meg ihjel på denne i stad. Først synes jeg det var antydning til strek, men når jeg ser på den nå, så ser jeg jo at den er helt blenda. Hodet mitt er skrudd, as :p

Vedlegg

• Screenshot_20220809-133424_Gallery.jpg
    Screenshot_20220809-133424_Gallery.jpg
    957,9 KB · Visninger: 101
Stirret meg ihjel på denne i stad. Først synes jeg det var antydning til strek, men når jeg ser på den nå, så ser jeg jo at den er helt blenda. Hodet mitt er skrudd, as :p
Hm, disse er så vanskelig å se syns jeg! Lettere med stimmeltestene :p men syns jeg skimter noe der streken skal være! Spennende altså :D

Hvor mange dpo er du? Jeg kan ikke se noen strek, mulig det er litt tidlig ennå..?

Hm, disse er så vanskelig å se syns jeg! Lettere med stimmeltestene :p men syns jeg skimter noe der streken skal være! Spennende altså :D
Nå skal jeg prøve å vente til torsdag med å ta ny test. Da er jeg 10 DPO :p Men kjenner jeg meg selv rett, ryker det vel en i morgen og, hehh

Back
Topp