IKM uke 33

Mytti

Betatt av forumet
Sensommerskattene 2023
Hei, hei og velkommen til IKM uke 33.

På tide å få en tråd for uke 33 også :happy:
Håper på mange positive tester denne uka også:signs003

Fyll ut: Nick - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM

F.eks.: Mytti - 35 - B3 - PP 3 - EL 2/8 - IKM 17/8


Mandag 15.08.22
Snuppelupp87 - 35 - B3 - pp2 - el 31.07 - IKM 15.08
M.V - 28 - B1 - PP4 - EL 2eller5/8 - IKM 15/8

Tirsdag 16.08.22
Alfakrøll - 36 - B1 - PP 21 - EL 1/8 - IKM 16/8
Lilje92 - 30 - B2 - PP2 - EL 2/8 - IKM 16/8

Onsdag 17.08.22
Mytti - 35 - B3 - PP 3 - EL 2/8 - IKM 17/8
trima-25-B1-PP3-EL 3/8-IKM 17/8
B3ccy - 31 - B2 - PP3 - EL 03.08 - IKM 17.08
THV - 28 - B1 - PP2 - EL 3/8 - IKM 17/8
LilleVimsen - 29 - B1 - PP3 - EL 6/8 - IKM 17/8


Torsdag 18.08.22
Lillespurv1- 30- B3- PP2- EL ca 4.8- IKM ca 18.8
martemor2015- 27- b2- PP2- EL ca 4.8- IKM ca 18.8

Innamor - 31- B2 - PP 3 - EL 2/8 ?- IKM 18/8?

Fredag 19.08.22
Såpeboblen - 25 - B1 - PP12 - EL 3/8 - IKM 19/8
Solsikke1989 - 33 - B2 - PP1 - EL 5/8 - IKM 19/8

Lørdag 20.08.22
Sille92-B2-pp11- EL 8/8 - IKM 20/8
Mamima - 32 - B4 - PP4 - EL 6/8 - IKM 20/08
SN94 - 27 - B3 - PP2 - EL 6/8 - IKM 20/8

Søndag 21.08.22
SommerSolsikke - 32 - B2 - PP? (2 år) - EL 7/8 - IKM 21/8

GRAVID❤️
:Heartred Snuppelupp87

:Heartred Innamor
:Heartred trima
:Heartred Alfakrøll
:Heartred THV
:Heartred SN94
:Heartred B3ccy

:Heartred Såpeboblen

TR:grumpy:
M.V
Lilje92
martemor2015
LilleVimsen
Mytti
Solsikke1989
Lillespurv1
Mamima
Sille92
SommerSolsikke
 
Last edited:
Heihei! :)

Alfakrøll - 36 - B1 - PP 21 - EL 1/8 - IKM 16/8

Dette blir runde 3 med letrozol.. Hvis det ikke klaffer denne runden har jeg avtale med gynekolog om å få henvisning til IVF, så noe skjer det uansett :)

Krysser fingrene for at vi kan møte høsten med mange positive tester her inne :signs003
 
Prøver meg i denne gruppen! :)

Forrige syklus var mye lengre enn vanlig så vet ikke om det er noe som gjentar seg..

B3ccy - 31 - B2 - PP3 - EL 03.08 - IKM 17.08

Krysser fingrene for mange positive tester denne runden :love7
 
trima-25-B1-PP3-EL 3/8-IKM 17/8

Prøver igjen etter to kjemiske graviditeter på rad og krysser alt for at det skal gå denne gangen og at spiren holder til termin :Heartred:Heartblue
Jeg hadde også en kjemisk forrige måned. Det er kjedelige greier :/ Da jeg ble gravid med første spiste jeg ananas fra 1-5 dpo, det inneholder bromelain som skal være med på å gjøre forholdene for implantasjon og festing i livmorveggene gunstige! Så det tror jeg jeg skal gjøre denne gangen og se om kanskje jeg har mer hell :D Uansett om det funker eller ikke, så syns jeg ananas er digg, så hvorfor ikke :love2
 
Uææ, jeg våknet med uvi-symptomer... Tre dager til EL, redd for at en uvi kan hindre en eventuell graviditet :( Noen med noe erfaring der? Kanskje litt lite sannsynlig, men!
 
Jeg prøver å slenge meg med dere om det er greit? Jeg er usikker på hvor lang syklusen er, men trenger noen å lufte tanker og opplevelser med :Heartred

Lillespurv1- 30- B3- PP2- EL ca 4.8- IKM ca 18.8
 
Tror kanskje jeg må balansere mellom uke 32 og 33 jeg. Positiv EL test både i går og i dag, så Flo vil ha EL til å være i morgen. Blir ikke klok på denne kroppen :hilarious:

Snuppelupp87 - 35 - B3 - pp2 - el 31.07 - IKM 15.08
 
Tror kanskje jeg må balansere mellom uke 32 og 33 jeg. Positiv EL test både i går og i dag, så Flo vil ha EL til å være i morgen. Blir ikke klok på denne kroppen :hilarious:

Snuppelupp87 - 35 - B3 - pp2 - el 31.07 - IKM 15.08
Ikke legg inn positiv el-test på Flo samme dag du har el. De beregner el dagen etter første positiv test, ettersom el er 24-36 timer etter
 
Ikke legg inn positiv el-test på Flo samme dag du har el. De beregner el dagen etter første positiv test, ettersom el er 24-36 timer etter
La inn positiv test i går, da beregnet de el i dag. Ny positiv i dag, da beregnet de el i morgen. Blir det feil da ? Siden den fortsatt positiv, så er det vel fortsatt 24-36 timer til el? :think005 At det ikke bare kan stå «NÅ har du el»:hilarious:
 
La inn positiv test i går, da beregnet de el i dag. Ny positiv i dag, da beregnet de el i morgen. Blir det feil da ? Siden den fortsatt positiv, så er det vel fortsatt 24-36 timer til el? :think005 At det ikke bare kan stå «NÅ har du el»:hilarious:
De sier man har el 24-36 timer etter den første positive testen, så tror det blir feil å beregne el i morgen da. Egget lever jo i livmoren et døgn også, så man kan jo bli gravid dagen etter el :)
 
Jeg hadde også en kjemisk forrige måned. Det er kjedelige greier :/ Da jeg ble gravid med første spiste jeg ananas fra 1-5 dpo, det inneholder bromelain som skal være med på å gjøre forholdene for implantasjon og festing i livmorveggene gunstige! Så det tror jeg jeg skal gjøre denne gangen og se om kanskje jeg har mer hell :D Uansett om det funker eller ikke, så syns jeg ananas er digg, så hvorfor ikke :love2
Uff jaa, jeg hadde kjemisk i begynnelsen av mai og nå i begynnelsen av juli, og det er skikkelig skikkelig trasig..

Åå, det skal jeg teste, ananas er favoritten min så det skal ikke bli vanskelig å få det ned :p krysser fingrene for at det går veien for deg denne måneden:Heartred
 
Bruker både Flo og premom, men er jo litt forskjell på hva de mener. Har CB Advanced monitor jeg tester for EL med. Men se gjerne forskjellen her, og hva dere ville stolt mest på? Begynte fertile vinduet på Flo i dag (søndag) og la inn aksjer da, etter 00:00, og legger til en på kvelden søndag og. Men jeg reiser på ferie med venninne i morgen (mandag) så hvis jeg skal stole på Flo, så er jo EL på tirsdag 2. Da kan det jo være håp. Men hvis Premom har rett, så er ikke EL før 5 august. Men da kommer jeg jo hjem igjen, og kan få lagt siste aksjer den kvelden.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20220731-012331_Flo.jpg
    Screenshot_20220731-012331_Flo.jpg
    217,5 KB · Visninger: 53
  • Screenshot_20220731-011946_Premom.jpg
    Screenshot_20220731-011946_Premom.jpg
    280,7 KB · Visninger: 56
Bruker både Flo og premom, men er jo litt forskjell på hva de mener. Har CB Advanced monitor jeg tester for EL med. Men se gjerne forskjellen her, og hva dere ville stolt mest på? Begynte fertile vinduet på Flo i dag (søndag) og la inn aksjer da, etter 00:00, og legger til en på kvelden søndag og. Men jeg reiser på ferie med venninne i morgen (mandag) så hvis jeg skal stole på Flo, så er jo EL på tirsdag 2. Da kan det jo være håp. Men hvis Premom har rett, så er ikke EL før 5 august. Men da kommer jeg jo hjem igjen, og kan få lagt siste aksjer den kvelden.
Jeg har ingen erfaring med disse appene. Men det positive her er jo at du har sjangs uansett når EL er, så da er det vel best å være på den sikre siden og legge inn aksjer på lørdag også ;)

Jeg er litt i samme situasjon, tror EL er på tirsdag. Jeg har ingen kontroll på EL, annet enn at jeg regner med at min EL skjer til "vanlig" til iforhold til sykluslengde. Og skal reise hjem fra ferie i ettermiddag, mens gubben blir borte til lørdag. Så her blir det siste runde med aksjelegging litt utpå dagen i dag. Også må vi kanskje få til en runde på lørdag også etter inspirasjon fra deg :laughing005
 
Jeg har ingen erfaring med disse appene. Men det positive her er jo at du har sjangs uansett når EL er, så da er det vel best å være på den sikre siden og legge inn aksjer på lørdag også ;)

Jeg er litt i samme situasjon, tror EL er på tirsdag. Jeg har ingen kontroll på EL, annet enn at jeg regner med at min EL skjer til "vanlig" til iforhold til sykluslengde. Og skal reise hjem fra ferie i ettermiddag, mens gubben blir borte til lørdag. Så her blir det siste runde med aksjelegging litt utpå dagen i dag. Også må vi kanskje få til en runde på lørdag også etter inspirasjon fra deg :laughing005
Er så kjedelig når EL aldri kommer når den "skal" :p Så har ingen kontroll, og monitor viser bare høy.. Så får håpe vi har en sjanse med å legge inn aksjer nå og så på fredag/lørdag igjen :)
 
Back
Topp