IKM uke 33

9 dpo.. tok en babyplan i morges. Kan skimte en ultrasvak strek.. kjøpte de når jeg så at mange bruke de, men så ser jeg plutselig at mange får skygge :arghh: Av en merkelig grunn så ikke urinen så veldig konsentrert ut, så spørs om jeg skal ta en ny en etter noen timer nå:bored: tenker jeg kjøper en pakke make sure seinere:smiley-bounce012
 
9 dpo.. tok en babyplan i morges. Kan skimte en ultrasvak strek.. kjøpte de når jeg så at mange bruke de, men så ser jeg plutselig at mange får skygge :arghh: Av en merkelig grunn så ikke urinen så veldig konsentrert ut, så spørs om jeg skal ta en ny en etter noen timer nå:bored: tenker jeg kjøper en pakke make sure seinere:smiley-bounce012
Jeg har aldri opplevd skyggestrek på babyplan sine, men det kan vel skje på de fleste tester :arghh: har du bilde av testen innenfor tidsfristen?
 
9 dpo.. tok en babyplan i morges. Kan skimte en ultrasvak strek.. kjøpte de når jeg så at mange bruke de, men så ser jeg plutselig at mange får skygge :arghh: Av en merkelig grunn så ikke urinen så veldig konsentrert ut, så spørs om jeg skal ta en ny en etter noen timer nå:bored: tenker jeg kjøper en pakke make sure seinere:smiley-bounce012
Spennende! Jeg har aldri fått skygge på de selv :) og har alltid fått sterkere strek på ettermiddag enn morgen! Krysser fingrene! Del bilde da :D
 
Ser dere streken ? Denne ble tatt etter 4 timer oppsparing :hilarious: Streken kom etter 2,5 min ish.. men, siden jeg har sett flere fått skygge så jubler jeg ikke akkurat enda.. prøver på ny i kveld kanskje:smiley-bounce012

CFFE65BB-6624-452D-BB2E-CD82AED7F65E.jpeg
 
7 DPO i dag. Fikk ikke sove før sent i natt pga "menssmerter". Kjentes jo ut som alle innvollene mine skulle dette ut der nede. I dag kjenner jeg ikke så mye, det har roet seg en del. Litt trykkøm bare, men ellers greit :)
 
7 DPO i dag. Fikk ikke sove før sent i natt pga "menssmerter". Kjentes jo ut som alle innvollene mine skulle dette ut der nede. I dag kjenner jeg ikke så mye, det har roet seg en del. Litt trykkøm bare, men ellers greit :)
Jeg fikk det forrige mnd, noe jeg tok som festesmerter. Ble kjemisk da, men kanskje egget festet seg hos deg :D
 
Når du tester aaaaalt for tidlig og synes du ser en antydning til strek, men er den eneste som ser det, haha :laughing025 Skjønner ikke at jeg gidder engang :p
 

Vedlegg

  • Snapchat-1077889993.jpg
    Snapchat-1077889993.jpg
    601,4 KB · Visninger: 71
Jeg er 5dpo ca idag og har merka at jeg er litt øm i puppene, og jeg pleier ikke være det, ikke rundt mensen heller. Men i og med at jeg kun er 5dpo ish så er det vel litt tidlig enda at det kan være et graviditets symptom? Egget fester seg vel ikke før tidligst 6dpo og det ee vel da hcg hormonet produseres?
 
Jeg er 5dpo ca idag og har merka at jeg er litt øm i puppene, og jeg pleier ikke være det, ikke rundt mensen heller. Men i og med at jeg kun er 5dpo ish så er det vel litt tidlig enda at det kan være et graviditets symptom? Egget fester seg vel ikke før tidligst 6dpo og det ee vel da hcg hormonet produseres?
Forrige gang fikk jeg ømme pupper på 6dpo, så kan godt hende du er gravid ja :D
 
Ble visst ikke til at jeg kunne melde meg inn her heller. Bare dag 8 med blinke-smiley nå. Da håper vi for neste ikm-uke, da ><
Lykke til alle, som nå vil være i dpo-land ❤️
 
42929C8B-434C-4CDA-85CD-10D4402A9D10.jpeg


Okay. Nå har jeg fått strek (dog meget svake) på to make sure 25 mlu, to metode tidlig og en babyplan. Kan da ikke være skygge på alle de ?
:arghh:
Nå er det antydning til håp her. Blir tussete hvis dette er falskt her er to bilder av den siste jeg tok, delvis utvannet urin. Er bare 9 dpo, så forventer ikke så sterke streker..

B2335C2D-65AF-4E5C-9E82-E0E1D72E70FF.jpeg
 
Back
Topp