IKM uke 33

Hadde plutselig strekkbar utflod i går, som ved EL. Tok en EL-test og den var så negativ som den kunne blitt, så da var det hvertfall ikke det. I dag 6 DPO, har det blitt blålilla der nede, ikke lyserosa som det pleier å være. Kan det være et tegn på at noe er på gang, kanskje? Noen andre som har opplevd det? Jeg spiser aldri frokost og er ikke noe frokostmenneske, men i dag MÅTTE jeg spise med en gang jeg stod opp, var sååå sulten og skikkelig uggen. Tett i nesa og, men ikke akkurat noe i veien med luktesansen. Sa til samboer på morran at "du må bytte sokker". Legger aldri merke til sånt, men fy søren, den lukta gjorde meg uvel :depressed:
 
Kan du flytte meg til ikm 17/8 (og endre el til 6/8)? Ble litt forskjøvet ettersom el kom tre dager senere enn hva Flo antok :p
 
Kan du flytte meg også til ikm 20/8 og el 6/8:). utifra Premom så regner jeg med el var igår?
 

Vedlegg

  • CED032B6-74B3-44B0-8C19-D65164CF94E6.png
    CED032B6-74B3-44B0-8C19-D65164CF94E6.png
    2,4 MB · Visninger: 44
Da var høno igang med murringer igjen. Etter et døgn uten :bored: Samme følelse som under el omtrent. Vondt å sette seg ned, trakke hardt ned osv. Fortsatt litt sviende følelse i puppene. Tenker jeg ryker på en test i morgen 9 dpo:excited001
 
Da var høno igang med murringer igjen. Etter et døgn uten :bored: Samme følelse som under el omtrent. Vondt å sette seg ned, trakke hardt ned osv. Fortsatt litt sviende følelse i puppene. Tenker jeg ryker på en test i morgen 9 dpo:excited001
Spennendeeee! :D
 
Hvor tidlig begynner dere å teste? Jeg er røflig 3/4 dpo idag og tenker å ikke teste før ikm dagen, tidligere har jeg fått posetiv test mange dager før ikm, men tør ikke teste i frykt for ny kjemisk :facepalm: men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg vil ikke å la vær å ta en test tidlig:hilarious:
 
Hvor tidlig begynner dere å teste? Jeg er røflig 3/4 dpo idag og tenker å ikke teste før ikm dagen, tidligere har jeg fått posetiv test mange dager før ikm, men tør ikke teste i frykt for ny kjemisk :facepalm: men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg vil ikke å la vær å ta en test tidlig:hilarious:
Kjenner problemstillingen :hilarious:

Tenker å begynne rundt 10dpo, men spørs om jeg klarer å vente:wacky:
 
Hvor tidlig begynner dere å teste? Jeg er røflig 3/4 dpo idag og tenker å ikke teste før ikm dagen, tidligere har jeg fått posetiv test mange dager før ikm, men tør ikke teste i frykt for ny kjemisk :facepalm: men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg vil ikke å la vær å ta en test tidlig:hilarious:
Jeg tester i morgen 9 dpo :laughing002 Men pleier å vente til 10.. har bare ikke tålmodighet denne gangen:hilarious:
 
Hvor tidlig begynner dere å teste? Jeg er røflig 3/4 dpo idag og tenker å ikke teste før ikm dagen, tidligere har jeg fått posetiv test mange dager før ikm, men tør ikke teste i frykt for ny kjemisk :facepalm: men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg vil ikke å la vær å ta en test tidlig:hilarious:
Hadde kjemisk sist så bør ikke teste før nærmere ikm. Men vet ikke om jeg klarer og la være. Blir vell fort fra 8/9 dpo :)
 
Kjenner problemstillingen :hilarious:

Tenker å begynne rundt 10dpo, men spørs om jeg klarer å vente:wacky:
Jeg hadde en billigtest fra normal som lå veldig lett tilgjengelig på badet idag og selvom jeg visste at den var negativ tok jeg den for det hahah, helt krise :hilarious:
 
Hadde kjemisk sist så bør ikke teste før nærmere ikm. Men vet ikke om jeg klarer og la være. Blir vell fort fra 8/9 dpo :)
Skuffelsen er så stor når testen er posetiv men så ender det i en kjemisk :arghh:
 
Hvor tidlig begynner dere å teste? Jeg er røflig 3/4 dpo idag og tenker å ikke teste før ikm dagen, tidligere har jeg fått posetiv test mange dager før ikm, men tør ikke teste i frykt for ny kjemisk :facepalm: men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg vil ikke å la vær å ta en test tidlig:hilarious:
Jeg hadde kjemisk forrige gang, og det var utrolig kjedelig å oppdage egentlig.. Så jeg prøver iallefall å vente til 12 dpo denne gangen :) men samtidig så jobber jeg på lab som kjemiker og må ut av jobb med én gang jeg får positiv, sååå.. Har jo på en måte unnskyldning for å teste tidlig :smiley-angelic005
 
Hvor tidlig begynner dere å teste? Jeg er røflig 3/4 dpo idag og tenker å ikke teste før ikm dagen, tidligere har jeg fått posetiv test mange dager før ikm, men tør ikke teste i frykt for ny kjemisk :facepalm: men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg vil ikke å la vær å ta en test tidlig:hilarious:
Jeg vet ikke helt, men jeg kjøpte tidligtester fra Babyplan, så tester nok kanskje 5 dager før ikm (6 dpo). Jeg har en lutealfase på 10 dager, så tenker det er greit. Forrige gang testet jeg to dager før ikm med CBD m/ukesindikator (som var negativ), men var positivt på ikm (som endte i MA). Men vet ikke om den kanskje ikke er like sensitiv som Babyplan tidligtester..
 
6 DPO. I kveld har det stukket en del nede på høyresiden med jevne mellomrom. Mer og mer utflod, såpass at jeg hele tiden sjekker om TR har kommet, for det er sånn det føles :p Kjenner jeg meg selv rett, svir jeg vel av første test om et par dager :p
 
Så gøy at det nærmer seg testetid for flere allerede:D

Selv har jeg ikm i slutten av uka, så det er så spennede å kunne følge med på dere andre så lenge! Blir så engasjert:woot::hilarious:

Håper alle får 2 streker:smiley-bounce015
 
Back
Topp