**IKM uke 33**

11 dpo,blanda test og begynte å spotte ikveld :( 3 dager før ikm, aldri skjedd før :(

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Så nå på testen min ca 20 min etter og syns æ ser en strek??? Men å spotte e vel ik et bra tegn da?

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1407702495764.jpg
    1407702495764.jpg
    36,6 KB · Visninger: 117
Så nå på testen min ca 20 min etter og syns æ ser en strek??? Men å spotte e vel ik et bra tegn da?

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Det er vel sånn at 20 % av alle kvinner som føder til termin rapporterer at de har opplved blødninger i 1. trimester, så det trenger ikke bety noe galt. Kan være skjøre slimhinner. Så lenge ikke blødningen tar seg opp og du får mye smerter så vil jeg tro du er gravid og kan håpe at det går bra. Men forstår at du er litt skeptisk når du spotter. Håper det stopper opp. :)
 
Det er vel sånn at 20 % av alle kvinner som føder til termin rapporterer at de har opplved blødninger i 1. trimester, så det trenger ikke bety noe galt. Kan være skjøre slimhinner. Så lenge ikke blødningen tar seg opp og du får mye smerter så vil jeg tro du er gravid og kan håpe at det går bra. Men forstår at du er litt skeptisk når du spotter. Håper det stopper opp. :)
Ja får håpe det er uskyldig spotting ;) svir av en ny test imorgen tidlig å;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Dagens test 12 dpo. Meen spotting har tatt seg opp til lett blødning så spørs om ik dette går galt :(

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1407738198036.jpg
    1407738198036.jpg
    49,9 KB · Visninger: 108
Ikm 16;) enda ikke positivt på testene men så ømme pupper har jeg ikke hatt før! Krysser fingrene


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da ser det ut som TR faktisk har kommet og det på rette dagen *klappklapp* Da gjør vi oss klar for PP 2 med pergo :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ser ut som dette går dårlig. Negativ test og tempen har falt enda mer. Blæ!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer til alle med positive tester:D:D:D Jeg tok en cb+ igår og den var svakere enn den jeg tok på lørdag, så redd det går den gale veien. Tester igjen om noen dager!
 
Positive tester idag også, om en litt svake. Jeg drister meg til p settes på gravid listen, så krysser vi fingrene for at alt er ok :)


--------------------------
Taster fra appen
 
Etter en svak positiv men synlig test (ligger bilde i boka mi på skjult) for noen dager siden.
Tro jeg til med en nesten negativ en i dag, ikke blenda men
men svakere enn den forrige, nesten som skyggestrek bare litt sterkere.
Er 11 dpo i dag, 3 dager til ikm enda, men vet ikke helt hva jeg skal tenke.. burde vært sterkere i dag
med tanke på forrige test.
Heller mest mot å tro at det ikke blir noe, men klarer ikke helt gi opp håpet.
Skal teste igjen i morgen.
Har bare testet med BT, men har CB+ liggende også,så
om det plutselig skulle ta seg opp igjen av en eller annen grunn i morgen
på BT så prøver jeg nok en CB og.
Men føler at det er nokså usannsynlig egentlig.
 
Joho, endelig :) alt jeg håper nå er att spira er på riktig plass (hatt graviditet utenfor livmora for 4 mnd siden) så vent med å sett meg på gravid før jeg vet det du, bekymrer meg litt når det stikker i venstre side! har gynekolog time i morgen :) Vis vedlegget 72049


Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan har det gått i dag?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
I dag har jeg plutselig spottet, gjør aldri det. Men tok en blendahvit test på lørdag. Er svimmel og kvalm i dag.
 
Back
Topp