**IKM uke 33**

Negativ test i dag. Men håpet er ikke helt ute enda :) tror jeg venter igjen med å teste til IKM om tanta ikke kommer i mellomtiden. Jeg har bare en CBD liggende. Og vil ikke bruke den unødvendig :D


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Hvordan har det gått med deg? IKM i går! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hei :-) skulle gjerne ønske jeg kunne si det ble to streker. Hadde vel en følelse av at det ikke gikk denne måneden heller.

Tanten kom jammen meg akkurat som forventet i går sent på kvelden. Var i det minste normal syklus denne PP, andre mnd har det gått i sykluser på over 50(!) dager...

Ble så lei i går da tanter kom. Ikke velkommen, og fikk bare lyst til å gråte. Men men! Inn i ny PP med godt mot! Nå får det bli mai baby og det er jo en fin tid å bli født på :-) :-)




Gutt født 2006, jente født 2009, prøver på lillebrøster :-)
 
Da er jeg 14 dpo, fremdeles negativ test, så nå slutter jeg med progesteron og venter på tr. Hun kommer nok om 2-3 dager da, pleier å ta litt tid etter jeg slutter med progesteron. Jeg kan si ifra når hun kommer, i tilfelle det skjer et mirakel, men jeg må nok flytte videre til en eller annen IKM langt ut i september.

Gratulerer på nytt til alle gravide, og lykke til i ny pp alle som har fått besøk av tr! <3
 
Pga mange rare gravid, abort og fødselsdrømmer.. (Jeg drømmer aldri ) så tok jeg en test tiltross for at tr er her.. Negativ test før tr kom! Men nå? Er det bare jeg som ser syner? :p har tatt av øverste dekselet for det ble gjenskin :) ser streken like godt med det på :))
ImageUploadedByBV Forum1407861631.956541.jpg
ImageUploadedByBV Forum1407861631.956541.jpg



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Pga mange rare gravid, abort og fødselsdrømmer.. (Jeg drømmer aldri ) så tok jeg en test tiltross for at tr er her.. Negativ test før tr kom! Men nå? Er det bare jeg som ser syner? :p har tatt av øverste dekselet for det ble gjenskin :) ser streken like godt med det på :))Vis vedlegget 72434 Vis vedlegget 72434


Sent from my iPhone using BV Forum
Æ syns æ ser en strek dær ja :) blør æ å og har positive tester!

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Æ syns æ ser en strek dær ja :) blør æ å og har positive tester!

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Men jeg har blødd kraftig og fikk tr to dager før tiden.. Så vet ikke helt hva jeg skal tro :p men har nesten sluttet å blø nå da.. Får vente til torsdag å ta en ny test da :) :)

Har du blødd mye og lenge?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Begynte å blø 11 dpo, fikk positiv test rett før. Usikker på om d går rette veien. Har blødd som vanlig mens,er 13 dpo idag

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Merkelig da! Testene dine har jo blitt sterkere og sterkere :) spennende, har troa på dine vegne :)

Håper virkelig ikke at denne testen bare var teit med meg, men at jeg får en med kryss på torsdag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Merkelig da! Testene dine har jo blitt sterkere og sterkere :) spennende, har troa på dine vegne :)

Håper virkelig ikke at denne testen bare var teit med meg, men at jeg får en med kryss på torsdag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja håper d er en uskyldig blødning. Krysser fingrene for store du får en me kryss på torsdag :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Pga mange rare gravid, abort og fødselsdrømmer.. (Jeg drømmer aldri ) så tok jeg en test tiltross for at tr er her.. Negativ test før tr kom! Men nå? Er det bare jeg som ser syner? :p har tatt av øverste dekselet for det ble gjenskin :) ser streken like godt med det på :))Vis vedlegget 72434 Vis vedlegget 72434


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvilke type test er det? Hvis det er Doc Morris, ville jeg bare advare om at vi er mange som har fått svak strek uten å være gravide :/ Håper ikke det er tilfelle hos deg så klart (og kanskje det ikke er en DM en gang?)! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hei :) skulle gjerne ønske jeg kunne si det ble to streker. Hadde vel en følelse av at det ikke gikk denne måneden heller.

Tanten kom jammen meg akkurat som forventet i går sent på kvelden. Var i det minste normal syklus denne PP, andre mnd har det gått i sykluser på over 50(!) dager...

Ble så lei i går da tanter kom. Ikke velkommen, og fikk bare lyst til å gråte. Men men! Inn i ny PP med godt mot! Nå får det bli mai baby og det er jo en fin tid å bli født på :) :)




Gutt født 2006, jente født 2009, prøver på lillebrøster :)

uff, så kjedelig! det er så innmari vondt innimellom :( men, som du sier, da er det bare å sette i gang med ny pp :)
 
Da er jeg 14 dpo, fremdeles negativ test, så nå slutter jeg med progesteron og venter på tr. Hun kommer nok om 2-3 dager da, pleier å ta litt tid etter jeg slutter med progesteron. Jeg kan si ifra når hun kommer, i tilfelle det skjer et mirakel, men jeg må nok flytte videre til en eller annen IKM langt ut i september.

Gratulerer på nytt til alle gravide, og lykke til i ny pp alle som har fått besøk av tr! <3

Æsj, så kjedelig :mad:
 
Her tester eg følittig men fremdeles ikke noe positiv så gir snart opp. Går visst ikke denne pp heller:/ ikm på lørdag.. Har hatt så ømme pupper så hadde litt troa denne gang men nå debber håpet ut, de er ømme enda da så er jo lov å krysse fingrene litt enda?:P

Til dere som blør. Jeg var godt på vei da jeg fant ut jeg var gravid sist fordi jeg hadde tr (trodde jeg) i to perioder av graviditeten så det kan godt skje det også:)
 
Testen var blitt svakere idag så trur nok d Va en kjemisk :(

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Jeg er ikke gravid, negativ test i dag, ble ikke depppa, forventet
det jo siden testene ble svakere, deppa meg ferdig i går.
Vært hos gyn i dag, spurte ang testene mine, hun mente det hadde vært en kjemisk.
Tok UL, alt så bra ut og TR er rett rundt hjørnet.
Så da satser vi på Maibarn isteden :D

Masse lykke til til de som enda venter spent her inne :)
 
Back
Topp