**IKM uke 33**

Her i gården skjer det ikke mye... ingen tr å ingen tegn på den heller :p
Men kroppen føles annerledes på en måte som er vanskelig å forklare :p
Er trøtt og sliten å veldig humørsving :p
Myyye murringer i mage og rygg og strekk i magen :)
Tok test på tirsdag men den var blenda :/
Men aner ikke når eggløsning var så kan hende jeg har testet for tidlig... skal teste igjenn i morgen :)

Gutt 06 ❤Jente 08 ❤ Drømmer om ett lite mirakel i 2015 ❤

Testet noe mer eller?? :rolleyes:
 
Her tester eg følittig men fremdeles ikke noe positiv så gir snart opp. Går visst ikke denne pp heller:/ ikm på lørdag.. Har hatt så ømme pupper så hadde litt troa denne gang men nå debber håpet ut, de er ømme enda da så er jo lov å krysse fingrene litt enda?:p

Til dere som blør. Jeg var godt på vei da jeg fant ut jeg var gravid sist fordi jeg hadde tr (trodde jeg) i to perioder av graviditeten så det kan godt skje det også:)

Hvordan har det gått med deg?? :)
 
Testet noe mer eller?? :rolleyes:
Testet på lørdag men fortsatt negativt :/
Men ingen tr ennå så kan hende eggløsning va senere enn det jeg trodde... har jo ikke testet etter eggløsning så må bare vente å se :)

Gutt 06 ❤Jente 08 ❤ Drømmer om ett lite mirakel i 2015 ❤
 
Har du fått noe besøk? :)
Ikke foreløpig, men kjennes ut som hun er i anmarsj. Men har nok enda litt ustabil syklus etter pilleslutt.
Så vi prøver igjen i ny pp :)


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Har tanta kommet, eler venter du fortsatt? :p

Tanta kom desverre, men det var veldig ventet ettersom symptomene uteble.. Jaja, bedre lykke neste mnd! :)
 
Forsinket TR her. Så må kanskje teste en gang til for å dobbeltsjekke om det er en spire eller ei. Tviler i grunn på det. Har ikke noen symptomer heller.


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Ingen TR enda. . Er på dag 36 nå, forrige var på 46 og 67 gangen før det, så bare venter ...
Hadde sex i går og da var det litt oransje på papiret etterpå, tipper tr kommer innen en uke kanskje :-/

Kjedelig med all denne ventinga :/ lykke til i neste pp da :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Fikk mensen på torsdag. Å ble faktisk glad for det, siden jeg har gått i flere uker å ventet etter MAen. Så nå håper jeg at det klaffer denne måneden:) hvordan går det med deg?


Trykker på appen

Kjedelig hver gan tr kommer, men likevel godt å komme i gang med ny pp når det ikke er håp likevel! :) jeg er klar for ny pp ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1408521724.624495.jpg


Tok en test i dag, siden tanta er 4 dager forsinket, og jammen er det en spire der :D
Jeg som var overbevist om at det ikke var klaff denne mnd :)


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Back
Topp