**IKM uke 33**

Vis vedlegget 72073

Her er to streker jo! Herregud! Alle tatt på samme urin, det som er rart er at den som ikke har strek er den som er 10 mlu/ml... Men de to andre er jo positive :D teste i morgen også å se om de kommer raskere, tok litt tid før de dukket opp


--------------------------
Taster fra appen

Ebay-testene har vanligvis myeee tregere utvikling enn wondfo-testene. Jeg fikk første strek på wondfo og målte hos lege i blodprøve, og da var hcg 6,1. ;) Så de viser tidlig. Du har nok mer enn det da, for du har sterkere strek.

Gratulerer!
 
Gratulerer til dere med positive tester :) Så gøy!

Her er det bare symptomjakt foreløpig før jeg kan teste mot slutten av neste uke.



Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Gratulerer med positive tester! :)

Her var det blendahvitt i dag også. Spottingen har heller ikke gitt seg.
 
Gratulerer med positive tester! :)

Her var det blendahvitt i dag også. Spottingen har heller ikke gitt seg.
Med ikm fredag er det ikke usannsynlig at det du opplever
som spotting er festeblødninger som noen jo har. Og det er veldig tidlig for å få positive test enda,
heier på deg og håper du får positive test en av de kommende dagene :D
 
Gratulerer til dere med positive tester :) Så gøy!

Her er det bare symptomjakt foreløpig før jeg kan teste mot slutten av neste uke.



Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2

Jeg vet ikke om du kanskje bare er på app, men på PC så har du en signatur med sånn ticker for å telle ned svangerskapet, som jeg da kanskje tipper er novembergutten fra 2012? :)

Tenkte jeg bare skulle nevne det i tilfelle du bare er på app. :p

upload_2014-8-10_12-10-33.png
 
Jeg har bare blendahvite tester nå så den første var nok bare skyggestrek/ feil.. Håper på klaff neste mnd.. Har ikm tirsdag så burde da vært positive tester nå hvis jeg hadde vært gravid eller..?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vet ikke om du kanskje bare er på app, men på PC så har du en signatur med sånn ticker for å telle ned svangerskapet, som jeg da kanskje tipper er novembergutten fra 2012? :)

Tenkte jeg bare skulle nevne det i tilfelle du bare er på app. :p

Vis vedlegget 72096
Hehe, ja den er nok fra 2012 :) er på app, så skal få ordnet den når jeg har tilgang på pc :p
Kom ikke på det en gang.


Mamma til Novembergutt -12, prøver oss på nr 2
 
Gratulerer så mye til dere med positive tester :)

Her ser det ikke lyst ut med tempfall i dag, bare de sedvanlige skyggestrekene på alle tester, og litt brunlig utflod både i går og i dag. 10 dpo i dag og mistet cirka alt håp. PP 9 og 12 mnd som prøver, here we come.. :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye til dere med positive tester :)

Her ser det ikke lyst ut med tempfall i dag, bare de sedvanlige skyggestrekene på alle tester, og litt brunlig utflod både i går og i dag. 10 dpo i dag og mistet cirka alt håp. PP 9 og 12 mnd som prøver, here we come.. :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Skjønner hvorfor du tenker sånn, men du fåkke lov å få noe TR og noe pp 9,
du skal slutte å spotte og få positv test!!!
<3 Jeg håper for deg uansett jeg, så det så :D er enda noen dager å gå på :D
 
Gratulerer så mye til alle med positiv test :) Håper neste mnd.blir bedre for de det ikke klaffer for nå :rolleyes:

Her har jeg fått en svak, svak strek i går og en litt tydeligere strek i dag xsmile6 Tror IKM er tirsdag 12. og ikke den 14.slik jeg trodde.. -så da blir det en ny test på tirsdag :) Fikk svake streker da jeg ble gravid med datteren vår et par dager før IKM også og har stort sett de samme symptomene nå som da, så jeg har troen på dette :):) Så gjenstår det bare å se om h*n henger på da..
 
Skjønner hvorfor du tenker sånn, men du fåkke lov å få noe TR og noe pp 9,
du skal slutte å spotte og få positv test!!!
<3 Jeg håper for deg uansett jeg, så det så :D er enda noen dager å gå på :D
Du er søt da. Taakk <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye til alle med positiv test :) Håper neste mnd.blir bedre for de det ikke klaffer for nå :rolleyes:

Her har jeg fått en svak, svak strek i går og en litt tydeligere strek i dag xsmile6 Tror IKM er tirsdag 12. og ikke den 14.slik jeg trodde.. -så da blir det en ny test på tirsdag :) Fikk svake streker da jeg ble gravid med datteren vår et par dager før IKM også og har stort sett de samme symptomene nå som da, så jeg har troen på dette :):) Så gjenstår det bare å se om h*n henger på da..
Gratulerer! :)
 
Gratulerer så mye til alle med positiv test :) Håper neste mnd.blir bedre for de det ikke klaffer for nå :rolleyes:

Her har jeg fått en svak, svak strek i går og en litt tydeligere strek i dag xsmile6 Tror IKM er tirsdag 12. og ikke den 14.slik jeg trodde.. -så da blir det en ny test på tirsdag :) Fikk svake streker da jeg ble gravid med datteren vår et par dager før IKM også og har stort sett de samme symptomene nå som da, så jeg har troen på dette :):) Så gjenstår det bare å se om h*n henger på da..

Da har jeg flytta deg til 12., men bare si ifra når du vil over på gravid :)) gratulerer så mye :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Oi, oi, oi, her var det mange positive tester. Gratulerer til alle.

Selv tok jeg en blendahvit test på lørdag, men jeg har ikke ikm før på tirsdag/onsdag, så jeg får ha litt is i magen fortsatt. Så lenge TR ikke har kommet er det håp! :-)
 
11 dpo,blanda test og begynte å spotte ikveld :( 3 dager før ikm, aldri skjedd før :(

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp