**IKM uke 33**

Så gøy med så mange spennende tester her! Hvisker gratulerer til dere som har fått svakt positive tester :D

Jeg sliter generelt med skyggestreker på mine tester, så her er det litt vanskelig å vite hva som er hva. Men dagens ble iallefall litt sterkere enn i går, så håper veldig. Men prøver å høre på den fornuftige delen av meg som minner meg om at sånne streker har jeg fått før uten å være gravid.. :P

Det er vanskelig å fange strekene på bilder, men de er der. De kommer klarest frem etter fristen, men synes jeg kan skimte noe før fristen. Som alltid... :P Så jeg har fortsatt is i magen. I morgen er siste frist for å gi meg en skikkelig strek så jeg kan tro på dette ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1407591679670.jpg
    1407591679670.jpg
    26,3 KB · Visninger: 110
  • 1407591692479.jpg
    1407591692479.jpg
    21,2 KB · Visninger: 116
Så gøy med så mange spennende tester her! Hvisker gratulerer til dere som har fått svakt positive tester :D

Jeg sliter generelt med skyggestreker på mine tester, så her er det litt vanskelig å vite hva som er hva. Men dagens ble iallefall litt sterkere enn i går, så håper veldig. Men prøver å høre på den fornuftige delen av meg som minner meg om at sånne streker har jeg fått før uten å være gravid.. :P

Det er vanskelig å fange strekene på bilder, men de er der. De kommer klarest frem etter fristen, men synes jeg kan skimte noe før fristen. Som alltid... :P Så jeg har fortsatt is i magen. I morgen er siste frist for å gi meg en skikkelig strek så jeg kan tro på dette ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takker:) selvom jeg har is i magen jeg også, trenger en sterkere strek i morgen :)
Blir spennende å følge med :)
Krysser fingrene og ønsker deg lykke til:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spennende med ale testene :) blir så glad for hvver positive test!


--------------------------
Taster fra appen
 
Så gøy med disse testene deres da jenter :D Spennende! Jeg må uansett vente til tirsdag pga lønningen kommer ikke før da. Jeg har hatt ømme pupper og mye dospringing. Ikke er "menskvisen" min heller her. Men jeg har vondtvi ryggen og oppblåst i magen, så TR kommer nok snikende. Vi får bare vente og se :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
har tatt to tester de siste dagene og begge har svake streker, satser på at d var klaff denne mnd :)
 
Joho, endelig :) alt jeg håper nå er att spira er på riktig plass (hatt graviditet utenfor livmora for 4 mnd siden) så vent med å sett meg på gravid før jeg vet det du, bekymrer meg litt når det stikker i venstre side! har gynekolog time i morgen :)
ImageUploadedByBV Forum1407653565.200855.jpg



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Joho, endelig :) alt jeg håper nå er att spira er på riktig plass (hatt graviditet utenfor livmora for 4 mnd siden) så vent med å sett meg på gravid før jeg vet det du, bekymrer meg litt når det stikker i venstre side! har gynekolog time i morgen :) Vis vedlegget 72049


Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer sååå mye :D krysse fingran for at alt e fint å at den sitt godt i 9 mnd ;)

Gutt 06 ❤Jente 08 ❤ Drømmer om ett lite mirakel i 2015 ❤
 
image.jpg

Disse testene har jeg tatt de siste tre dagene. Det kom en svak ( men tydelig ) strek før tidsfristen. De ble mye mørkere i løpet av en halv time. Godkjent ? Har store problemer med å tro at det er sant... Ikm i morgen
 
Joho, endelig :) alt jeg håper nå er att spira er på riktig plass (hatt graviditet utenfor livmora for 4 mnd siden) så vent med å sett meg på gravid før jeg vet det du, bekymrer meg litt når det stikker i venstre side! har gynekolog time i morgen :) Vis vedlegget 72049


Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer!! :) jeg krysser fingrene og venter i spenning :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Wow, ja de er vel godkjente!! Gratulerer! :) flytte deg over på gravid? :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Ja, gjør det :) har symptomer også. Vondt i puppene, som jeg bare har når jeg er gravid :)
Tidligere Nikoliner (skiftet navn i går )
 
Joho, endelig :) alt jeg håper nå er att spira er på riktig plass (hatt graviditet utenfor livmora for 4 mnd siden) så vent med å sett meg på gravid før jeg vet det du, bekymrer meg litt når det stikker i venstre side! har gynekolog time i morgen :) Vis vedlegget 72049


Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer! :)

De får vel ikke sett noe på UL før du er forbi 5-6 uker vel dessverre, men jeg håper virkelig at du er gravid på riktig plass. :Heartred Stikkinger både på den ene siden og den andre regnes jo som normalt, men jeg forstår godt at du er engstelig. Håper det er helt unødvendig, men gynekologen kommer vel sikkert til å tilby deg UL om et par uker så du skal slippe å være bekymret. :)
 
ImageUploadedByBV Forum1407660187.610051.jpg


Her er to streker jo! Herregud! Alle tatt på samme urin, det som er rart er at den som ikke har strek er den som er 10 mlu/ml... Men de to andre er jo positive :D teste i morgen også å se om de kommer raskere, tok litt tid før de dukket opp


--------------------------
Taster fra appen
 
Back
Topp