Ikm uke 32 <3

Hilser såvidt på, selv om jeg ikke er direkte aktiv prøver, vi er veldig fram og tilbake angående barn nummer 4.. men nå er mensen forsinka. Har murra i magen i flere dager, vært sikker på at "nå kommer mensen " siden lørdag, uten at noe har skjedd. Hvilke symptomer har dere andre kjent på?

Jeg har murringer, litt kvalm og svimmel. Forventer mensen enten i morgen eller fredag. Hadde negativ test 10 DPO, så jeg tør ikke helt å håpe, men gjør jo selvfølgelig litt det allikevel :P

Hvor mye forsinka er du? :)

Oi, det var mange tydelige symptomer ,så kjekt. Jeg regner med at mensen dukker opp igrunn, har egentlig ingen av de du beskriver.
Her skulle mensen kommet i går i tilfelle, men har fått positiv test allerede før helga som var :) andre gangen jeg er gravid i år, så kan være derfor jeg kjenner symptomene så godt.

Hilser såvidt på, selv om jeg ikke er direkte aktiv prøver, vi er veldig fram og tilbake angående barn nummer 4.. men nå er mensen forsinka. Har murra i magen i flere dager, vært sikker på at "nå kommer mensen " siden lørdag, uten at noe har skjedd. Hvilke symptomer har dere andre kjent på?
Jeg er veldig oppblåst og har ømme pupper. Må holde fast i dem når jeg løper ned trappa og det er ikke fordi de er store :hilarious: Har ikke veldig troa på at det har klaffa og tenker egentlig at jeg bare innbiller meg alt sammen… Ny test i morgen!

20230809_115240.jpg

Tenker jeg erklærer meg som gravid! ❤️

Her skulle mensen kommet i går i tilfelle, men har fått positiv test allerede før helga som var :) andre gangen jeg er gravid i år, så kan være derfor jeg kjenner symptomene så godt.
Min andre graviditet i år også. Er konstant kvalm, og kvalmen er stigende - forsåvidt et godt tegn, men ikke akkurat behagelig!

Min andre graviditet i år også. Er konstant kvalm, og kvalmen er stigende - forsåvidt et godt tegn, men ikke akkurat behagelig!
Håper jeg slipper å slite like mye som sist. Da ble det sykehusinnleggelse pga kvalmen :shifty: Men har kvalmestillende klart til denne gangen :Heartred

Håper jeg slipper å slite like mye som sist. Da ble det sykehusinnleggelse pga kvalmen :shifty: Men har kvalmestillende klart til denne gangen :Heartred
Har hatt lite problemer med kvalme i svangerskapene med guttene mine! Kan jo håpe på at det tyder på jente denne gangen :excited001

Back
Topp