Ikm uke 32 <3

Ja. IKM på torsdag, men fikk EL allerede på CD13, så er DPO14 nå. IKM ble beregnet utifra forrige syklus som endte på 33 dager, men det var første syklus etter prevansjonsslutt, så tror ikke det er normalt. Om mensen kommer i dag eller imorgen er jeg i så fall helt i rute igjen. Og det er jo også positivt om man ser på det slik.

Godt å være i rute og ha oversikt :) Jeg vet ikke når jeg hadde el, og kjenner jeg har lyst til å vite det neste syklus, så vil teste temping og el-tester, tenker jeg :)

Testene mine kom brått i postkassa nå, og jeg tok en med en gang selvfølgelig :) Selvfølgelig negativ. Men det var en tidligtest og jeg er 10 DPO, så da kan jeg vel konkludere ganske sikkert på at det blir ny pp? Klar for ikm 36 jeg også da :D

Da gjør vi oss klar til pp3!! Nu går vi all inn!! Neste el har ikke mannen nattevakt så da kan vi kjøre på enda mer!!! Nei jeg eier ikke begrensninger tydeligvis!! Skal jeg fortsette sånn her så kunne vi like så godt betalt en klinikk for å sette inn ferdig egg :hilarious:
Jeg er ikke så mye bedre,nei :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20230807-122418.png
    Screenshot_20230807-122418.png
    137,6 KB · Visninger: 99
Testene mine kom brått i postkassa nå, og jeg tok en med en gang selvfølgelig :) Selvfølgelig negativ. Men det var en tidligtest og jeg er 10 DPO, så da kan jeg vel konkludere ganske sikkert på at det blir ny pp? Klar for ikm 36 jeg også da :D
Jeg føler at jeg motsier meg når jeg sier til deg at det fortsatt er tidlig, når jeg selv er 10dpo og forbereder meg til en ny pp :hilarious: hvis du ikke har sterk testetrang, så ville jeg ha sett ann til ikm. Hvis tr ikke kommer, så ville jeg ha tatt en ny test :)

Jeg føler at jeg motsier meg når jeg sier til deg at det fortsatt er tidlig, når jeg selv er 10dpo og forbereder meg til en ny pp :hilarious: hvis du ikke har sterk testetrang, så ville jeg ha sett ann til ikm. Hvis tr ikke kommer, så ville jeg ha tatt en ny test :)

Sant, hehe, akkurat sånn tenker jeg også. Men når dere tester nå før ikm, bruker dere tidligtest eller sånn vanlig? Har bare for meg at alle bruker vanlige tester og får svak positivt på dem rundt 10 DPO, så at min tidligtest da er negativ gjør at jeg slår det fra meg helt :P

Også ser jeg dere bestiller masse tester og greier til neste pp og føler
mer jeg burde joine den gjengen :P

Sant, hehe, akkurat sånn tenker jeg også. Men når dere tester nå før ikm, bruker dere tidligtest eller sånn vanlig? Har bare for meg at alle bruker vanlige tester og får svak positivt på dem rundt 10 DPO, så at min tidligtest da er negativ gjør at jeg slår det fra meg helt :p

mer jeg burde joine den gjengen :p
Jeg har kun brukt tidligtester nå, men mange har visst like god respons på de vanlige :) jeg bestilte de vanlige til neste pp. Kanskje jeg er tidlig ute, kanskje ikke :hilarious: jeg er god til å være pessimistisk!

Sant, hehe, akkurat sånn tenker jeg også. Men når dere tester nå før ikm, bruker dere tidligtest eller sånn vanlig? Har bare for meg at alle bruker vanlige tester og får svak positivt på dem rundt 10 DPO, så at min tidligtest da er negativ gjør at jeg slår det fra meg helt :p

mer jeg burde joine den gjengen :p
Jeg fikk svak strek på vanlig MS i dag, men negativ tidligtest fra CB.

Jeg mener det er tidlig enda, men jeg skal jo ikke si noe :p

Jeg har kun brukt tidligtester nå, men mange har visst like god respons på de vanlige :) jeg bestilte de vanlige til neste pp. Kanskje jeg er tidlig ute, kanskje ikke :hilarious: jeg er god til å være pessimistisk!

Kanskje du ikke får bruk for dem :D

Back
Topp