Ikm uke 32 <3

Meget svak, men ser noen det samme som meg? ❤️
20230807_084705.jpg

Eneste negative med helg er at testpakkmi har stått på stedet hvil. Om den ikke rører seg noe mer i løpet av dagen, så tror jeg at jeg må trosse været og ut og kjøpe en test :P Hvis den er negativ i morgen (11 DPO), så kan jeg vel kanskje slå fast ganske sikkert at det ikke er blitt noe? Iallfall om jeg kjøper en tidligtest?

Ikke noe nytt å meddele her! Se fram til 8 time i bil med mann og fire barn i dag. Hjem å nyte siste feriedager…

Vedlegg

• IMG_1291.jpeg
    IMG_1291.jpeg
    855,3 KB · Visninger: 100
Har ikke blødd noe mer jeg heller. Fikk kanskje et lite håp om sen implantasjon, men temperaturen synker. Mer med klokken enn med termometeret, men begge gikk ned. Natten var rar også pga stormen. Strømmen kom og gikk. Og siden vi har smartlys bestemte de seg for å gi oss flombelysning hver gang strømmen kom tilbake.

Har ikke blødd noe mer jeg heller. Fikk kanskje et lite håp om sen implantasjon, men temperaturen synker. Mer med klokken enn med termometeret, men begge gikk ned. Natten var rar også pga stormen. Strømmen kom og gikk. Og siden vi har smartlys bestemte de seg for å gi oss flombelysning hver gang strømmen kom tilbake.

Har du tatt noen flere tester da? :)

Har du tatt noen flere tester? :)

Jeg sitter jevnlig og følger med i postenappen for å se om pakka mi med tester skal bevege noe mer på seg snart. :p
Ikke testet på noen dager, skulle vente til ikm. Og trodde jo tr kom i går. Skikkelig murringer i dag. Mulig jeg tester ut på dagen hvis det ikke kommer noe.

Åh ferie <3 Har dere en hel uke til? Her er jeg akkurat starta på andre arbeidsuke etter ferien. Ønsker meg veldig mer ferie
Har fri til neste onsdag, hatt ferie i to omganger. Har enda non uker foreldrepermisjon igjen jeg har fordelt utover året, en uke til høstferien, noen onsdager og en uke i jula :D

Har du tatt noen flere tester da? :)
Tok i går og da var det null og nada. Har én igjen jeg kan ta på onsdag om jeg ikke begynner å blø skikkelig. Jeg har aldri testet tidlig de gangene jeg har vært gravid. Kanskje eggene mine liker å ta seg god tid? :smiley-angelic001
Får drasse med meg bind på jobb og være klar for alt.

Tok i går og da var det null og nada. Har én igjen jeg kan ta på onsdag om jeg ikke begynner å blø skikkelig. Jeg har aldri testet tidlig de gangene jeg har vært gravid. Kanskje eggene mine liker å ta seg god tid? :smiley-angelic001
Får drasse med meg bind på jobb og være klar for alt.

Har du ikm på torsdag? I så fall er det vel fortsatt tidlig? :) Lurt å spare siste testen. Håper eggene liker å ta seg god tid ja :D

Har du ikm på torsdag? I så fall er det vel fortsatt tidlig? :) Lurt å spare siste testen. Håper eggene liker å ta seg god tid ja :D
Ja. IKM på torsdag, men fikk EL allerede på CD13, så er DPO14 nå. IKM ble beregnet utifra forrige syklus som endte på 33 dager, men det var første syklus etter prevansjonsslutt, så tror ikke det er normalt. Om mensen kommer i dag eller imorgen er jeg i så fall helt i rute igjen. Og det er jo også positivt om man ser på det slik.

Jeg er så periodevis kvalm, og uhyyyre sensitive nippels, og alt der nede er og veeldig sensitivt:dead: Er oppblåst og føler meg stinn i magen, som om jeg er kjempemett. Ikm søndag, blir spennende.
Høres kjent ut :p sånn det føles for meg nå det

Da gjør vi oss klar til pp3!! Nu går vi all inn!! Neste el har ikke mannen nattevakt så da kan vi kjøre på enda mer!!! Nei jeg eier ikke begrensninger tydeligvis!! Skal jeg fortsette sånn her så kunne vi like så godt betalt en klinikk for å sette inn ferdig egg :hilarious:

Vedlegg

• IMG_1307.jpeg
    IMG_1307.jpeg
    237 KB · Visninger: 115
Back
Topp