Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser
Masse lykke til på neste runde og tusen takkTR! :-( lykke til dere andre og gratulerer @Malskj12![]()

Ikke noe nytt å meddele her! Se fram til 8 time i bil med mann og fire barn i dag. Hjem å nyte siste feriedager…
Har ikke blødd noe mer jeg heller. Fikk kanskje et lite håp om sen implantasjon, men temperaturen synker. Mer med klokken enn med termometeret, men begge gikk ned. Natten var rar også pga stormen. Strømmen kom og gikk. Og siden vi har smartlys bestemte de seg for å gi oss flombelysning hver gang strømmen kom tilbake.
Presset ut noen dråper til etter å ha vært på butikken - negativ CB ultra tidlig... Prøver igjen i morgen!Jeg ser![]()
Ikke testet på noen dager, skulle vente til ikm. Og trodde jo tr kom i går. Skikkelig murringer i dag. Mulig jeg tester ut på dagen hvis det ikke kommer noe.Har du tatt noen flere tester?
Jeg sitter jevnlig og følger med i postenappen for å se om pakka mi med tester skal bevege noe mer på seg snart.![]()
Ikke testet på noen dager, skulle vente til ikm. Og trodde jo tr kom i går. Skikkelig murringer i dag. Mulig jeg tester ut på dagen hvis det ikke kommer noe.
Har fri til neste onsdag, hatt ferie i to omganger. Har enda non uker foreldrepermisjon igjen jeg har fordelt utover året, en uke til høstferien, noen onsdager og en uke i julaÅh ferie <3 Har dere en hel uke til? Her er jeg akkurat starta på andre arbeidsuke etter ferien. Ønsker meg veldig mer ferie
Tok i går og da var det null og nada. Har én igjen jeg kan ta på onsdag om jeg ikke begynner å blø skikkelig. Jeg har aldri testet tidlig de gangene jeg har vært gravid. Kanskje eggene mine liker å ta seg god tid?Har du tatt noen flere tester da?![]()

Tok i går og da var det null og nada. Har én igjen jeg kan ta på onsdag om jeg ikke begynner å blø skikkelig. Jeg har aldri testet tidlig de gangene jeg har vært gravid. Kanskje eggene mine liker å ta seg god tid?
Får drasse med meg bind på jobb og være klar for alt.
Ja. IKM på torsdag, men fikk EL allerede på CD13, så er DPO14 nå. IKM ble beregnet utifra forrige syklus som endte på 33 dager, men det var første syklus etter prevansjonsslutt, så tror ikke det er normalt. Om mensen kommer i dag eller imorgen er jeg i så fall helt i rute igjen. Og det er jo også positivt om man ser på det slik.Har du ikm på torsdag? I så fall er det vel fortsatt tidlig?Lurt å spare siste testen. Håper eggene liker å ta seg god tid ja
![]()
Er oppblåst og føler meg stinn i magen, som om jeg er kjempemett. Ikm søndag, blir spennende.Høres kjent utJeg er så periodevis kvalm, og uhyyyre sensitive nippels, og alt der nede er og veeldig sensitivtEr oppblåst og føler meg stinn i magen, som om jeg er kjempemett. Ikm søndag, blir spennende.