Ikm uke 32 <3

Burde ikke mine hatt stigning? Riktignok er dette babyplan staver.. aldri brukt de før, så aner ikke hvor følsomme de er. Har demontert de her da :hilarious: Får heldigvis make sure sine i posten i morgen.
Stigning annenhver dag (det står 12 og 13dpo?) :) jeg holdt på å få fnatt ved sist graviditet fordi det ikke steg (følte jeg), men når jeg så på bildene av testene etterpå, så så jeg stigning. Bare ikke så mye fra dag til dag :) de to bildene vedlagt er fra 9 og 12dpo, kom en herlig gutt :p

Jeg likte godt de testene på bildet (tror de hette wondfo eller noe sånn),men ikke funnet dem nå. Anbefaler du makesure fremfor babyplan? Har litt av begge typer :)

Vedlegg

• Screenshot_20230804-091414.png
    Screenshot_20230804-091414.png
    1,6 MB · Visninger: 91
  • Screenshot_20230804-091621.png
    Screenshot_20230804-091621.png
    1,8 MB · Visninger: 92
Stigning annenhver dag (det står 12 og 13dpo?) :) jeg holdt på å få fnatt ved sist graviditet fordi det ikke steg (følte jeg), men når jeg så på bildene av testene etterpå, så så jeg stigning. Bare ikke så mye fra dag til dag :) de to bildene vedlagt er fra 9 og 12dpo, kom en herlig gutt :p

Jeg likte godt de testene på bildet (tror de hette wondfo eller noe sånn),men ikke funnet dem nå. Anbefaler du makesure fremfor babyplan? Har litt av begge typer :)
Brukte make sure sine konsekvent sist gang :) synes de er bedre og mer følsomme enn babyplan sine for å være ærlig. Og har aldri opplevd den skyggestreken på de :)

Vet jo at hcg stiger ca annenhver dag, men klarer ikke heeelt å slappe av siden dette blir min andre graviditet i år :Heartred

Melder meg forsiktig inn i testdiskusjonen. 12 dpo i dag, tror jeg. El 24/7.
Men blir så forvirret av de skyggestrekene dere snakker om. Her er det svake streker, så får vente å se. Har hatt festeblødning evt svak mensblødning siden i går.
Test til venstre er fra morgenurin og test til høyre 2.urin.
Disse er nok positive ja :D ikke skygge her :Heartred

Brukte make sure sine konsekvent sist gang :) synes de er bedre og mer følsomme enn babyplan sine for å være ærlig. Og har aldri opplevd den skyggestreken på de :)

Vet jo at hcg stiger ca annenhver dag, men klarer ikke heeelt å slappe av siden dette blir min andre graviditet i år :Heartred
Okey, håper det går veien din denne gangen :Heartred
Merker du stor forskjell på makesure tidlig og vanlig?

8DPO og fortsatt blenda her - ikke tidligtest så er nok uansett altfor tidlig!

Jeg har oppdaget noe merkelig i dag.

Jeg har ekstra med nupper på brystvortene, når brystvortene er "varme" og ikke stive også.

Dette er spesielt og et gaaanske typisk graviditetstegn så gleder meg til å teste til uka!
Jeg hadde sånne forrige syklus, er hormonelt:angelic: Ikke meningen å være buzzkiller, men det er ikke nødvendigvis et preggotegn.

Okey, håper det går veien din denne gangen :Heartred
Merker du stor forskjell på makesure tidlig og vanlig?
Helt ærlig så har jeg ikke merket noe forskjell. Make sure sine vanlige gir utslag tidligere enn babyplan sine :)

Er det noe der? Eller innbiller jeg meg? Sikker på at det er tidligtester?
Det sto 10mlu og at det va tidlig test. Jeg så strek på den med rød og sånn svak på bp. Men jeg kjenner ikke til den finske tidligtesten og den til vanlig har svak strek på den. Jeg har en til jeg skal ta i kveld eller i morgen?

Det sto 10mlu og at det va tidlig test. Jeg så strek på den med rød og sånn svak på bp. Men jeg kjenner ikke til den finske tidligtesten og den til vanlig har svak strek på den. Jeg har en til jeg skal ta i kveld eller i morgen?
Ganske sikkert på at det er en strek på den tidlig testen ja. Kanskje du skal vente til i morgen? Eller evt skaffe flere tester, så kan du jo ta en til i dag og en i morgen :bag: :hilarious: :hilarious:

Back
Topp