Ikm uke 32 <3

Er jeg helt tullete eller er det skyggestrek?? For å forklare: øverste bilde er fra fredags morgen, jeg ville se at de var helt blenda etter MA som var for litt over 4 uker siden. Begge testene var blenda, snusde de opp ned, så ingen strek eller skygge.
For gøy, tok jeg en test nå, og det dukker opp skygge, på begge to? Eller er det bare mitt syn som ser det? :hilarious: Jeg er jo egentlit redd det skal være fra MA’en, men skjønner ikke hvordan det skal gå siden de var blenda på fredag. Øverste er 10 mlu og den nederste er 25 mlu. Den 25 mlu har vært blenda lengre enn den andre når jeg har testa etter MA, tror den var blenda allerede 3 uler etter og da var det svak skygge på 10 mlu, derfor jeg testa igjen etter 4 uker, for å være sikker.
D983A581-C1E1-4A0B-BF75-FBD73654647A.jpeg

Er jeg helt tullete eller er det skyggestrek?? For å forklare: øverste bilde er fra fredags morgen, jeg ville se at de var helt blenda etter MA som var for litt over 4 uker siden. Begge testene var blenda, snusde de opp ned, så ingen strek eller skygge.
For gøy, tok jeg en test nå, og det dukker opp skygge, på begge to? Eller er det bare mitt syn som ser det? :hilarious: Jeg er jo egentlit redd det skal være fra MA’en, men skjønner ikke hvordan det skal gå siden de var blenda på fredag. Øverste er 10 mlu og den nederste er 25 mlu. Den 25 mlu har vært blenda lengre enn den andre når jeg har testa etter MA, tror den var blenda allerede 3 uler etter og da var det svak skygge på 10 mlu, derfor jeg testa igjen etter 4 uker, for å være sikker. Vis vedlegget 411328
Jeg ser svak strek her :) Hvor mange dpo er du?

For gøy, tok jeg en test nå, og det dukker opp skygge, på begge to? Eller er det bare mitt syn som ser det? :hilarious: Jeg er jo egentlit redd det skal være fra MA’en, men skjønner ikke hvordan det skal gå siden de var blenda på fredag. Øverste er 10 mlu og den nederste er 25 mlu. Den 25 mlu har vært blenda lengre enn den andre når jeg har testa etter MA, tror den var blenda allerede 3 uler etter og da var det svak skygge på 10 mlu, derfor jeg testa igjen etter 4 uker, for å være sikker. Vis vedlegget 411328
Syns jeg ser❤️

Men det er jo egentlig helt tullete å teste nå. Men nå når jeg har begynt så klarer jeg ikke slutte :hilarious: Grunnen til at jeg testa er fordi jeg har vært sånn kvalm av og på i dag, og ekstremt sulten, noe som er veldig uvanlig.
Jeg også klarer ikke slutt nå! Tenkte ta en tar når jeg er hjemme 22.45. Da har jeg ikke vært på do siden 15.00 :hilarious: :rolleyes:

Øverste tok jeg da jeg kom hjem fra jobb i kveld, så svak strek på den før den tørket også. Den nederste er fersk innen tidsfrist. Begge tidligtest. Om de ikke er sterkere i morgen så er det nok bare skygge. Begge bildene har jeg vrengt. Begge bilder er med blits.

Vedlegg

• IMG_0909.jpeg
    IMG_0909.jpeg
    941,7 KB · Visninger: 96
  • IMG_0910.jpeg
    IMG_0910.jpeg
    1 MB · Visninger: 94
  • IMG_0911.jpeg
    IMG_0911.jpeg
    381,6 KB · Visninger: 89
  • IMG_0912.jpeg
    IMG_0912.jpeg
    336,3 KB · Visninger: 91
Øverste tok jeg da jeg kom hjem fra jobb i kveld, så svak strek på den før den tørket også. Den nederste er fersk innen tidsfrist. Begge tidligtest. Om de ikke er sterkere i morgen så er det nok bare skygge. Begge bildene har jeg vrengt. Begge bilder er med blits.
Men de der ser man tydeligere enn de du la ut tidligere? Synes jeg da :) Spennende!

Ser antydning til strek på de du har «vrengt». Kommer ikke opp noe strek der hvis det ikke er noe. Så det er jo lov å håpe :) men så er det jo tidlig enda også

Tok test på morgenen. Omtrent samme som i går. Så skal prøve igjen i kveld.
Er litt bekymra for tempen, siden den daler sakte men sikkert nedover..
IMG_9682.jpeg

Back
Topp