Under/etter + kvalme fra en annen verden!Ååååh, eggløsningssmerter fra en annen verden idag. Dere som tester; får dere smerter før eller etter EL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Under/etter + kvalme fra en annen verden!Ååååh, eggløsningssmerter fra en annen verden idag. Dere som tester; får dere smerter før eller etter EL?
Jeg er jo egentlit redd det skal være fra MA’en, men skjønner ikke hvordan det skal gå siden de var blenda på fredag. Øverste er 10 mlu og den nederste er 25 mlu. Den 25 mlu har vært blenda lengre enn den andre når jeg har testa etter MA, tror den var blenda allerede 3 uler etter og da var det svak skygge på 10 mlu, derfor jeg testa igjen etter 4 uker, for å være sikker.
Jeg ser svak strek herEr jeg helt tullete eller er det skyggestrek?? For å forklare: øverste bilde er fra fredags morgen, jeg ville se at de var helt blenda etter MA som var for litt over 4 uker siden. Begge testene var blenda, snusde de opp ned, så ingen strek eller skygge.
For gøy, tok jeg en test nå, og det dukker opp skygge, på begge to? Eller er det bare mitt syn som ser det?Jeg er jo egentlit redd det skal være fra MA’en, men skjønner ikke hvordan det skal gå siden de var blenda på fredag. Øverste er 10 mlu og den nederste er 25 mlu. Den 25 mlu har vært blenda lengre enn den andre når jeg har testa etter MA, tror den var blenda allerede 3 uler etter og da var det svak skygge på 10 mlu, derfor jeg testa igjen etter 4 uker, for å være sikker. Vis vedlegget 411328
Er bare 6 dpo, så synes det er tidlig. Men fikk faktisk skygge kvelden 5 dpo sist jeg var gravidJeg ser svak strek herHvor mange dpo er du?
Syns jeg serEr jeg helt tullete eller er det skyggestrek?? For å forklare: øverste bilde er fra fredags morgen, jeg ville se at de var helt blenda etter MA som var for litt over 4 uker siden. Begge testene var blenda, snusde de opp ned, så ingen strek eller skygge.
For gøy, tok jeg en test nå, og det dukker opp skygge, på begge to? Eller er det bare mitt syn som ser det?Jeg er jo egentlit redd det skal være fra MA’en, men skjønner ikke hvordan det skal gå siden de var blenda på fredag. Øverste er 10 mlu og den nederste er 25 mlu. Den 25 mlu har vært blenda lengre enn den andre når jeg har testa etter MA, tror den var blenda allerede 3 uler etter og da var det svak skygge på 10 mlu, derfor jeg testa igjen etter 4 uker, for å være sikker. Vis vedlegget 411328
Men det er jo egentlig helt tullete å teste nå. Men nå når jeg har begynt så klarer jeg ikke slutteSyns jeg ser![]()
Grunnen til at jeg testa er fordi jeg har vært sånn kvalm av og på i dag, og ekstremt sulten, noe som er veldig uvanlig.Jeg også klarer ikke slutt nå! Tenkte ta en tar når jeg er hjemme 22.45. Da har jeg ikke vært på do siden 15.00Men det er jo egentlig helt tullete å teste nå. Men nå når jeg har begynt så klarer jeg ikke slutteGrunnen til at jeg testa er fordi jeg har vært sånn kvalm av og på i dag, og ekstremt sulten, noe som er veldig uvanlig.
HahaJeg også klarer ikke slutt nå! Tenkte ta en tar når jeg er hjemme 22.45. Da har jeg ikke vært på do siden 15.00![]()
![]()
Jeg måtte dobbelsjekke. Tok en til nå, samme skyggen. Så da var det ikke tilfeldig. Så spent på dagene fremover…Jeg e like spent på dine vegne. Hold oss oppdatertHahaJeg måtte dobbelsjekke. Tok en til nå, samme skyggen. Så da var det ikke tilfeldig. Så spent på dagene fremover…
Er litt usikker om jeg skal teste i morgen eller hoppe over en dag og teste tirsdag. Får seJeg e like spent på dine vegne. Hold oss oppdatert![]()

Men har vært inne på tanken i dag: enn hvis det er tvillinger? (Hvis jeg er gravid da). For, når jeg hadde el så kjente jeg smerter fra både høyre og venstre sideJeg e like spent på dine vegne. Hold oss oppdatert![]()

ikke fordi det er mulig å få positiv så tidlig, men fordi det tross alt kunne hende jeg egentlig var 14 dpo, sett bort fra de positive el-testene 5 dager sidenMå lære av min egneJeg røk på en test i dag. Helt hvit. Lær av mine feil.
Men de der ser man tydeligere enn de du la ut tidligere? Synes jeg daØverste tok jeg da jeg kom hjem fra jobb i kveld, så svak strek på den før den tørket også. Den nederste er fersk innen tidsfrist. Begge tidligtest. Om de ikke er sterkere i morgen så er det nok bare skygge. Begge bildene har jeg vrengt. Begge bilder er med blits.
Ser antydning til strek på de du har «vrengt». Kommer ikke opp noe strek der hvis det ikke er noe. Så det er jo lov å håpeØverste tok jeg da jeg kom hjem fra jobb i kveld, så svak strek på den før den tørket også. Den nederste er fersk innen tidsfrist. Begge tidligtest. Om de ikke er sterkere i morgen så er det nok bare skygge. Begge bildene har jeg vrengt. Begge bilder er med blits.