Jeg ser strek. Suuuuper svakt, men jeg serVar tidlig å begynne å innbille seg streker! Men jeg klarer ikke la være![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strek. Suuuuper svakt, men jeg serVar tidlig å begynne å innbille seg streker! Men jeg klarer ikke la være![]()

Vi er jo helt håpløs!! Og nå når jeg se streker så hjelper det ikke på!! Vet jo at det ikke går ant da. Men for det om. Gikk fri for el tester cd 13. og våknet med kraftige el smerter cd 15. er nå på cd 20. vet ikke om el er før, under eller etter smertene. Men mensen har samsvart med når smertene begynner og 14 dager fram tidligere.Jeg har rundt 40 tester, så mulig jeg starter i morgen faktisk![]()
Da jeg ble gravid sist fikk jeg skygge 5 dpo og 7 dpo, og de ble tydeligere 9 dpoVi er jo helt håpløs!! Og nå når jeg se streker så hjelper det ikke på!! Vet jo at det ikke går ant da. Men for det om. Gikk fri for el tester cd 13. og våknet med kraftige el smerter cd 15. er nå på cd 20. vet ikke om el er før, under eller etter smertene. Men mensen har samsvart med når smertene begynner og 14 dager fram tidligere.
Jeg testa 5 dpo på kvelden da. Så jeg skal prøve en test i morgenFøler jeg ser noe. Har tatt tester før el bare for å se om jeg klarer se skygge, no jeg ikke har sett. Bare for at jeg må vite om det er noe jeg klarer innbille meg. Synes den ble tidligere med tiden. Selv om tiden er over. Men sikker bare ønsketenkning. Sykt tidlig enda, her er tidligtest.Da jeg ble gravid sist fikk jeg skygge 5 dpo og 7 dpo, og de ble tydeligere 9 dpoJeg testa 5 dpo på kvelden da. Så jeg skal prøve en test i morgen
Det er jo noe der. Spennende å se i morgen daFøler jeg ser noe. Har tatt tester før el bare for å se om jeg klarer se skygge, no jeg ikke har sett. Bare for at jeg må vite om det er noe jeg klarer innbille meg. Synes den ble tidligere med tiden. Selv om tiden er over. Men sikker bare ønsketenkning. Sykt tidlig enda, her er tidligtest.

Jeg ser jo faktisk en strek hos degVar tidlig å begynne å innbille seg streker! Men jeg klarer ikke la være![]()

Jeg har tatt en vanlig babyplan 25 ml og jeg så på den nå og det er dukket opp en svak svak strek. Prøvde å ta bilde men for svak for bilde.
Så enten standard skyggestrek? selvom jeg kan se glimt av rosa på den.
Ser noe jeg også, men hadde vel ikke turt å håpe for mye. *krysser fingrene*Ser noe nå når den er tørr. Her er bilde av min tørr med blitz.
Jg har også følt det fler ganger. Helt merkelig. Men om det er det jeg følte så er jeg i så fall bare 6-7 dpo når jeg får positiv test. Det tidligste jeg har hatt positiv er 8 dpo og den var kjempe klar positiv. Legger ved bilde fra 8dpo. Jeg er helt sikker på at det var 8. Alle tre var positiv på formiddagen. Testet ikke før dette men vil tru jeg hadde sett noe dagen før om jeg hadde testet. Disse er jo soleklar positiv. Han er 3,5 år nå. Jeg tru jo det er noe på gang for har hatt vondt objekt dag. Bruker ikke ha det på denne tiden i syklusen.
Oj, ja det var jo ikke noe tvil engang, så kult
Neida! Men håp må man jo ha. Om det skulle vise seg at det ikke er noe så har det i allefall vært spennende og vi kan prøve igjen hver månede i 7 år til jeg er 42Ser noe jeg også, men hadde vel ikke turt å håpe for mye. *krysser fingrene*
Jeg blir lett gravid så håpet og trua er jo der. Men når er det 21mnd siden forje kom og jeg har jo blitt litt eldre
bilde uten blits i dagslys. Synes det er farge på den…Jeg har så få tester at jeg «lever» på de testene dere andre tarNeida! Men håp må man jo ha. Om det skulle vise seg at det ikke er noe så har det i allefall vært spennende og vi kan prøve igjen hver månede i 7 år til jeg er 42Jeg blir lett gravid så håpet og trua er jo der. Men når er det 21mnd siden forje kom og jeg har jo blitt litt eldre
bilde uten blits i dagslys. Synes det er farge på den…
Haha, det er snart 6år siden her at forrige kom, spent på om jeg kan produsere lenger i det heleNeida! Men håp må man jo ha. Om det skulle vise seg at det ikke er noe så har det i allefall vært spennende og vi kan prøve igjen hver månede i 7 år til jeg er 42Jeg blir lett gravid så håpet og trua er jo der. Men når er det 21mnd siden forje kom og jeg har jo blitt litt eldre
bilde uten blits i dagslys. Synes det er farge på den…

Hvor gammel er du?Haha, det er snart 6år siden her at forrige kom, spent på om jeg kan produsere lenger i det hele![]()
Var tidlig å begynne å innbille seg streker! Men jeg klarer ikke la være![]()

Synes den ser lys lilla ut i virkeligheten. Klarer jo aldri få med det man ser med øyet på et bilde.Strekene her var jo ganske tydelige synes jeg, men ser ganske grå ut i fargen? I alle fall på bildet. Hvordan er de på ekte?![]()