Ikm uke 32 <3

Så sykt oppblåst og vond i magen, temmelig sikker på at egget slapp fra høyre side igår slik det kjennes ut i høyre side idag :hilarious:

4dpo! Begynner på jobb i morgen ettermiddag, blir så godt å ha noe annet å tenke på framover. Jobb til og med torsdag, så ny ferie❤️

Jeg er 5 dpo, og har fortsatt litt murringer. Jeg bruker ikke ha det i dpo land… Men, mye virker annerledes etter MA så ikke godt å vite hva det er. Følte meg småkvalm i går kveld også. Jeg prøver å ikke fokusere på symptomer, men vanskelig når ting dukker opp :hilarious:

Jeg er 5 dpo, og har fortsatt litt murringer. Jeg bruker ikke ha det i dpo land… Men, mye virker annerledes etter MA så ikke godt å vite hva det er. Følte meg småkvalm i går kveld også. Jeg prøver å ikke fokusere på symptomer, men vanskelig når ting dukker opp :hilarious:

3 dpo her, men har også murra noe helt sykt.. håper det er et godt tegn for oss :dance008

EL 2 dager senere enn antatt! Kjenner dagene går saaaaakte!

Screenshot_20230729-114048_Premom.jpg

Føler liksom at egget er på vei ned venstre eggleder, 4dpo. Det er kanskje ikke mulig men håper det fester seg i morgen❤️

Jeg tror at noen mennesker kan merke «det umulige» faktisk!! Sikkert noen som syns jeg er teit nå, men sist kjente jeg egget feste seg. Det føltes ut som svak leamus i livmor haha, som kom og gikk hele dagen, og to dager senere fikk jeg positiv test:pompus:

Jeg tror at noen mennesker kan merke «det umulige» faktisk!! Sikkert noen som syns jeg er teit nå, men sist kjente jeg egget feste seg. Det føltes ut som svak leamus i livmor haha, som kom og gikk hele dagen, og to dager senere fikk jeg positiv test:pompus:
Jg har også følt det fler ganger. Helt merkelig. Men om det er det jeg følte så er jeg i så fall bare 6-7 dpo når jeg får positiv test. Det tidligste jeg har hatt positiv er 8 dpo og den var kjempe klar positiv. Legger ved bilde fra 8dpo. Jeg er helt sikker på at det var 8. Alle tre var positiv på formiddagen. Testet ikke før dette men vil tru jeg hadde sett noe dagen før om jeg hadde testet. Disse er jo soleklar positiv. Han er 3,5 år nå. Jeg tru jo det er noe på gang for har hatt vondt objekt dag. Bruker ikke ha det på denne tiden i syklusen.

Vedlegg

• IMG_0835.jpeg
    IMG_0835.jpeg
    171,7 KB · Visninger: 78
Last edited:
6 dpo og hjemme fra ferie noen dager før planlagt, noe som var kjiiiipt! Men men...:shifty:

Jepp!! Gikk så samme smell i dag som i går! Helt håpløs!!! :facepalm:
Ååååh som jeg blir frista til å teste :hilarious: Jeg tok g test i går da, men det var for å ta den siste etter MA som var for 4 uker siden. Er bare 5 dpo i dag. Men vurderer sterkt å ta en test på mandag:hilarious: hvor mange dpo er du?

Ååååh som jeg blir frista til å teste :hilarious: Jeg tok g test i går da, men det var for å ta den siste etter MA som var for 4 uker siden. Er bare 5 dpo i dag. Men vurderer sterkt å ta en test på mandag:hilarious: hvor mange dpo er du?
Jeg er 4 og n halv :hilarious: Ja jeg blir garantert å ta i moegen også kjenner jeg meg rett. Men har mange og har enda flere på vei i løpet av uka, så jeg ikke skal gå fri den her gangen. Man blir jo litt avhengig. Dopamin skapende:banghead::joyful:

Var tidlig å begynne å innbille seg streker! Men jeg klarer ikke la være :banghead:

Vedlegg

• IMG_0867.jpeg
    IMG_0867.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 88
  • IMG_0858.jpeg
    IMG_0858.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 82
Jeg er 4 og n halv :hilarious: Ja jeg blir garantert å ta i moegen også kjenner jeg meg rett. Men har mange og har enda flere på vei i løpet av uka, så jeg ikke skal gå fri den her gangen. Man blir jo litt avhengig. Dopamin skapende:banghead::joyful:
Jeg har rundt 40 tester, så mulig jeg starter i morgen faktisk :hilarious:

Back
Topp