Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den blir nok positiv i løpet av dagenOg testen på morningen:
Vis vedlegget 411248
Hååååper jeg kan joine dere i dpo-land om noen dager!!!![]()

Jeg er 5 dpo, og har fortsatt litt murringer. Jeg bruker ikke ha det i dpo land… Men, mye virker annerledes etter MA så ikke godt å vite hva det er. Følte meg småkvalm i går kveld også. Jeg prøver å ikke fokusere på symptomer, men vanskelig når ting dukker opp![]()

Se der jaOg testen på morningen:
Vis vedlegget 411248
Hååååper jeg kan joine dere i dpo-land om noen dager!!!![]()
nå nærmer det seg noe vel 

Føler liksom at egget er på vei ned venstre eggleder, 4dpo. Det er kanskje ikke mulig men håper det fester seg i morgen![]()

Jg har også følt det fler ganger. Helt merkelig. Men om det er det jeg følte så er jeg i så fall bare 6-7 dpo når jeg får positiv test. Det tidligste jeg har hatt positiv er 8 dpo og den var kjempe klar positiv. Legger ved bilde fra 8dpo. Jeg er helt sikker på at det var 8. Alle tre var positiv på formiddagen. Testet ikke før dette men vil tru jeg hadde sett noe dagen før om jeg hadde testet. Disse er jo soleklar positiv. Han er 3,5 år nå. Jeg tru jo det er noe på gang for har hatt vondt objekt dag. Bruker ikke ha det på denne tiden i syklusen.Jeg tror at noen mennesker kan merke «det umulige» faktisk!! Sikkert noen som syns jeg er teit nå, men sist kjente jeg egget feste seg. Det føltes ut som svak leamus i livmor haha, som kom og gikk hele dagen, og to dager senere fikk jeg positiv test![]()
Ååååh som jeg blir frista til å testeJepp!! Gikk så samme smell i dag som i går! Helt håpløs!!!![]()
Jeg tok g test i går da, men det var for å ta den siste etter MA som var for 4 uker siden. Er bare 5 dpo i dag. Men vurderer sterkt å ta en test på mandag
hvor mange dpo er du?Jeg er 4 og n halvÅåååh som jeg blir frista til å testeJeg tok g test i går da, men det var for å ta den siste etter MA som var for 4 uker siden. Er bare 5 dpo i dag. Men vurderer sterkt å ta en test på mandag
hvor mange dpo er du?
Ja jeg blir garantert å ta i moegen også kjenner jeg meg rett. Men har mange og har enda flere på vei i løpet av uka, så jeg ikke skal gå fri den her gangen. Man blir jo litt avhengig. Dopamin skapende

Jeg har rundt 40 tester, så mulig jeg starter i morgen faktiskJeg er 4 og n halvJa jeg blir garantert å ta i moegen også kjenner jeg meg rett. Men har mange og har enda flere på vei i løpet av uka, så jeg ikke skal gå fri den her gangen. Man blir jo litt avhengig. Dopamin skapende
![]()