Ikm uke 32 <3

Vanligvis ville jeg tenkt at strek er strek. Men du bør vel ta en ny test kanskje :bag:
Jeg ville prøvd igjen i morgen eller om to dager. I mitt hode virker det lovende da? :D
IMG_9809.jpeg

Tok en tidlig og en vanlig. Kom strek på tidlig, vanlig var blenda :bored: vet liksom ikke helt hva jeg skal tro jeg. Blir i så fall sykt spennende. Dette er alt for nervepirrende. Men synes også at areolene på brystene mine er blitt mørkere..

Vis vedlegget 411573
Tok en tidlig og en vanlig. Kom strek på tidlig, vanlig var blenda :bored: vet liksom ikke helt hva jeg skal tro jeg. Blir i så fall sykt spennende. Dette er alt for nervepirrende. Men synes også at areolene på brystene mine er blitt mørkere..
Tenker at det garantert er noe. Men bare ta det litt rolig og vent til i morgen eller en dag ekstra, så ser du :) kan være hcg produksjonen er litt tregere denne gangen, eller at egget har brukt lenger tid på å feste seg :Heartred

Men jeg ser streken og siden du har strek tenker jeg at den er positiv :Heartred
Klarer ikke helt å tro det siden jeg har sett strek så blenda i flere dager nå :hilarious: Skal teste på 2.urin igjen i morgen. Har så lyst at det skal klaffe denne gangen:smiley-angelic001 og drømmene om natta blir ikke mindre rare for å si det sånn:hilarious:

Vis vedlegget 411573

Men du har ikm på tirsdag? Er jo fortsatt ganske tidlig da, så det er vel å forvente at streken er ganske svak? :D Spent på ny test i morgen/overmorgen :)

Men du har ikm på tirsdag? Er jo fortsatt ganske tidlig da, så det er vel å forvente at streken er ganske svak? :D Spent på ny test i morgen/overmorgen :)
Ja, men synes det var rart at 1/3 hadde strek tidligere i dag. Burde fått skygge på alle da kanskje?

Tror det er litt variasjon på hvor følsom hver test er, selv om de skal være like sensitive sånn i teorien :) Vil tippe det er derfor :)
Uansett spennende. Og det blir veldig spennende å skulle teste i morgen på 2.urin. :hilarious:

Prøvd en cb etter jobb. Vet de er kjent for skygge. Mn bruker ikke få med skyggen dems med blits. Hva tru dere?

Vedlegg

• IMG_1032.jpeg
    IMG_1032.jpeg
    957,8 KB · Visninger: 119
  • IMG_1034.jpeg
    IMG_1034.jpeg
    332 KB · Visninger: 113
  • IMG_1023.jpeg
    IMG_1023.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 115
Back
Topp