Ikm uke 32 <3

Jeg har bestilt en tidlig test og en vanlig test, og kjenner nå at jeg håper de ikke kommer før helga. Lettpåvirkelig :P

Kveldens prosjekt, perling får meg alltid til å koble av og det trengs! (Ser finere ut i virkeligheten, klarer aldri å få gjenskapt det på bilde)

Vedlegg

• PXL_20230802_200059984.jpg
    PXL_20230802_200059984.jpg
    1,3 MB · Visninger: 93
Kveldens prosjekt, perling får meg alltid til å koble av og det trengs! (Ser finere ut i virkeligheten, klarer aldri å få gjenskapt det på bilde)
Ååå det var nydelig! ❤️ Så flink du er!

Så vakkert! Elsker sånne prosjekter selv, kan sitte å pusle i flere timer :shy:

Men usj, jeg har fått menssmerter ila kvelden. Tr kan da ikke komme allerede, 5dpo?!
Det er så vanskelig å vite, strevd mye med slike murringer og ømme pupper etter pilleslutt. Hormonene er vel på ville veier :p

Men usj, jeg har fått menssmerter ila kvelden. Tr kan da ikke komme allerede, 5dpo?!
Det er så vanskelig å vite, strevd mye med slike murringer og ømme pupper etter pilleslutt. Hormonene er vel på ville veier :p

Har mye murringer selv, og det er forvirrende. Kan vel være både og, men litt tidlig uansett kanskje, for min del, med ikm om en uke og en dag :P

Blir det test i dag, eller klarer du stå imot? :P

Jeg har funnet ut at jeg har sløst bort mye tid på disse testene :hilarious::hilarious:

Jeg har fått positiv el test to ganger denne syklusen så aner ikke hvor/når/om/hvis bla bla.

Men vi har gått over til sex annenhver dag, og jeg skal ikke fokusere så mye på testing. Blir litt mye å stresse mer enn unødig oppi en travel hverdag. Så klaffer det når det klaffer, og jeg vil heller ta en test på ikm-dagen med knallpositiv istedet for masse synsing :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Har mye murringer selv, og det er forvirrende. Kan vel være både og, men litt tidlig uansett kanskje, for min del, med ikm om en uke og en dag :p

Blir det test i dag, eller klarer du stå imot? :p
Jeg våknet nettopp, usikker på om jeg klarer å stå imot når jeg skal ned på badet nå :hilarious: tr har heldigvis ikke kommet enda, murrer godt fremdeles :bag:

Back
Topp