Jeg også!! Mange grupper er så stille men det har ikke vi værtJeg digger at det er så mange testegale i denne gruppafor jeg kommer snart etter
![]()

ikm 31 har bare 12 sider, vi har 24 Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også!! Mange grupper er så stille men det har ikke vi værtJeg digger at det er så mange testegale i denne gruppafor jeg kommer snart etter
![]()

ikm 31 har bare 12 sider, vi har 24 Ganske sikker på at jeg ser noe her jaJeg eier ikke viljestyrkeMen får svakt strek på begge. Faktisk tydeligere på vanlig enn tidlig
ser frem til å teste på 2.urin i morgen. Lurer litt på om ff har rett, at jeg bare er 8 dpo i dag og blir 9 dpo i morgen
Vis vedlegget 411609
Vanskelig å holde seg når «alle andre» testerJeg har bestilt en tidlig test og en vanlig test, og kjenner nå at jeg håper de ikke kommer før helga. Lettpåvirkelig![]()

Vanskelig å holde seg når «alle andre» tester![]()
Ååå det var nydelig!Kveldens prosjekt, perling får meg alltid til å koble av og det trengs! (Ser finere ut i virkeligheten, klarer aldri å få gjenskapt det på bilde)
Jeg bestilte det etter pappa døde. Men pga jeg gikk på en god smell i vår, så har jeg ikke hatt ork/energi/lyst til å holde på med det, før nåÅåå det var nydelig!Så flink du er!

Kveldens prosjekt, perling får meg alltid til å koble av og det trengs! (Ser finere ut i virkeligheten, klarer aldri å få gjenskapt det på bilde)
Kveldens prosjekt, perling får meg alltid til å koble av og det trengs! (Ser finere ut i virkeligheten, klarer aldri å få gjenskapt det på bilde)

Jeg har sittet i tre timer, glemte helt bort å ta inn tøyet som hang på snora, så det måtte en rask tur i tørketrommelSå vakkert! Elsker sånne prosjekter selv, kan sitte å pusle i flere timer![]()

Tidlig enda!

Hehe ja, altfor tidlig!! Men det er noe med den testestemninga her inneTidlig enda!
Haha, tror ikke jeg klarer å holde meg lenger enn til imorgen, 6dpo![]()

Jeg vet!!Hehe ja, altfor tidlig!! Men det er noe med den testestemninga her inne![]()

Men usj, jeg har fått menssmerter ila kvelden. Tr kan da ikke komme allerede, 5dpo?!
Det er så vanskelig å vite, strevd mye med slike murringer og ømme pupper etter pilleslutt. Hormonene er vel på ville veier![]()
Ikke overraskende at den var blenda hvit, men å være i gang med testing

Jeg våknet nettopp, usikker på om jeg klarer å stå imot når jeg skal ned på badet nåHar mye murringer selv, og det er forvirrende. Kan vel være både og, men litt tidlig uansett kanskje, for min del, med ikm om en uke og en dag
Blir det test i dag, eller klarer du stå imot?![]()
tr har heldigvis ikke kommet enda, murrer godt fremdeles