Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror denne er sterkere jaFøle den er hakket sterkere i dag, ser rosa fargen med øynene men ikke på bilde. 8dpo. Nu får jeg håp, håper på å ikke bli skuffet![]()
Jeg er også 5dpo, aner ikke ikmSå spennende med tester!
Med ikm helt mot slutten av uka føles det som en evighet til jeg kan teste, er vel 5 DPO nå. Er usikker om jeg i det hele tatt skal teste. Blir mindre og mindre optimistisk mtp at det skal ha klaffa
spørs om jeg rekker å teste i det hele tatt før tr kommer Spennende!Føle den er hakket sterkere i dag, ser rosa fargen med øynene men ikke på bilde. 8dpo. Nu får jeg håp, håper på å ikke bli skuffet![]()

Synes jeg ser noe på den øverste9 dpo og klarte å innbille meg strekIgjen. Men ser egentlig ikke noe tror jeg
Jeg er også 5dpo, aner ikke ikmdvs hvis jeg går ut fra forrige syklus (første syklus etter pilleslutt), så er ikm om fire dager
spørs om jeg rekker å teste i det hele tatt før tr kommer
![]()
Altfor kort lutealfase hvis det fortsetter som forrige syklus, men forhåpentligvis stabiliserer det seg noenlunde slik jeg hadde før (ca 12dager), noe kluss med pillesluttFire dager var ikke lenge, nei! SpennendeHer er det 9, føles som en evighet. Jeg føler meg ganske sikker på ikm, men har aldri testa etter el, så den er jeg mer usikker på. Så det gjør meg også enda mindre optimistisk mtp klaff. Men gøy med gruppe
![]()

Altfor kort lutealfase hvis det fortsetter som forrige syklus, men forhåpentligvis stabiliserer det seg noenlunde slik jeg hadde før (ca 12dager), noe kluss med pillesluttjeg tester etter el, og temper for første gang denne syklusen, så relativt sikker på el
Fint å "snakke" med noen i samme situasjon![]()
Mye tydeligere, håper det er babystrekFøle den er hakket sterkere i dag, ser rosa fargen med øynene men ikke på bilde. 8dpo. Nu får jeg håp, håper på å ikke bli skuffet![]()
Jeg ser på begge, ser rosa ut??9 dpo og klarte å innbille meg strekIgjen. Men ser egentlig ikke noe tror jeg
Men så redd at det bare er falsk! Kjøper aldri disse igjen da!!Tror denne er sterkere ja![]()
Det er kjempespennende å tempeÅja, ja, det er det vel kanskje ja. Jeg er litt noob på sånt, beklager. Håper det stabiliserer seg og er lengre nå. At det ikke er fire dager til ikm
Jeg har bare stolt på Clue mtp dato for eggløsning, men etter lesing her inne skjønner jeg at det kan jo like så fort være feil. Temping virker spennende, kanskje jeg skal teste det fra neste syklus
Ja, veldig![]()
Jeg var nesten like håpløs igår, 4dpo, men klarte å unngå det

Da er det håp daJeg ser på begge, ser rosa ut??![]()

Det er kjempespennende å tempe![]()
Det er så mye streker ute å går, så det er litt skummelt! Veldig kjedelig med disse skyggene som gir falsk forhåpning. Men disse har jeg litt mer tro påDa er det håp dajeg stoler ikke på streksynet mitt i det hele tatt
![]()
![]()
9 dpo og klarte å innbille meg strekIgjen. Men ser egentlig ikke noe tror jeg

Om ikke klikker jeg littMye tydeligere, håper det er babystrek![]()