Ikm uke 32 <3

Måtte bare ta en til, siden jeg var så godt i gang. Har en følelse av at det ikke gikk denne mnd. Selv om det er alt for tidlig egentlig. Testa ikke positivt før 11-12 dpo sist :)

Vedlegg

• 6E60A544-ACE2-4BAD-B47B-2B514567A07C.jpeg
    6E60A544-ACE2-4BAD-B47B-2B514567A07C.jpeg
    308,8 KB · Visninger: 86
Så spennende med tester!

Med ikm helt mot slutten av uka føles det som en evighet til jeg kan teste, er vel 5 DPO nå. Er usikker om jeg i det hele tatt skal teste. Blir mindre og mindre optimistisk mtp at det skal ha klaffa

Så spennende med tester!

Med ikm helt mot slutten av uka føles det som en evighet til jeg kan teste, er vel 5 DPO nå. Er usikker om jeg i det hele tatt skal teste. Blir mindre og mindre optimistisk mtp at det skal ha klaffa
Jeg er også 5dpo, aner ikke ikm :p dvs hvis jeg går ut fra forrige syklus (første syklus etter pilleslutt), så er ikm om fire dager :depressed: spørs om jeg rekker å teste i det hele tatt før tr kommer :p

Jeg er også 5dpo, aner ikke ikm :p dvs hvis jeg går ut fra forrige syklus (første syklus etter pilleslutt), så er ikm om fire dager :depressed: spørs om jeg rekker å teste i det hele tatt før tr kommer :p

Fire dager var ikke lenge, nei! Spennende :D Her er det 9, føles som en evighet. Jeg føler meg ganske sikker på ikm, men har aldri testa etter el, så den er jeg mer usikker på. Så det gjør meg også enda mindre optimistisk mtp klaff. Men gøy med gruppe :P

Fire dager var ikke lenge, nei! Spennende :D Her er det 9, føles som en evighet. Jeg føler meg ganske sikker på ikm, men har aldri testa etter el, så den er jeg mer usikker på. Så det gjør meg også enda mindre optimistisk mtp klaff. Men gøy med gruppe :p
Altfor kort lutealfase hvis det fortsetter som forrige syklus, men forhåpentligvis stabiliserer det seg noenlunde slik jeg hadde før (ca 12dager), noe kluss med pilleslutt :p jeg tester etter el, og temper for første gang denne syklusen, så relativt sikker på el :hilarious:

Fint å "snakke" med noen i samme situasjon :)

Altfor kort lutealfase hvis det fortsetter som forrige syklus, men forhåpentligvis stabiliserer det seg noenlunde slik jeg hadde før (ca 12dager), noe kluss med pilleslutt :p jeg tester etter el, og temper for første gang denne syklusen, så relativt sikker på el :hilarious:

Fint å "snakke" med noen i samme situasjon :)

Åja, ja, det er det vel kanskje ja. Jeg er litt noob på sånt, beklager. Håper det stabiliserer seg og er lengre nå. At det ikke er fire dager til ikm :)

Jeg har bare stolt på Clue mtp dato for eggløsning, men etter lesing her inne skjønner jeg at det kan jo like så fort være feil. Temping virker spennende, kanskje jeg skal teste det fra neste syklus :)

Ja, veldig :)

Last edited:
Åja, ja, det er det vel kanskje ja. Jeg er litt noob på sånt, beklager. Håper det stabiliserer seg og er lengre nå. At det ikke er fire dager til ikm :)

Jeg har bare stolt på Clue mtp dato for eggløsning, men etter lesing her inne skjønner jeg at det kan jo like så fort være feil. Temping virker spennende, kanskje jeg skal teste det fra neste syklus :)

Ja, veldig :)
Det er kjempespennende å tempe :D

Det er kjempespennende å tempe :D

Var inne og snoka litt i dagboka di, og det ser jo nesten litt magisk ut :P Må nok teste det ut jeg også. Er det spesielt termometer man må ha? Selges de på apotek? :)

Edit: tok et kjapt googlesøk og fant et fra babyplan :) så også det stod at man skal begynne å teste allerede fra CD1, så jeg bør vel bestille et allerede nå og være klar :P

Da er det håp da :D jeg stoler ikke på streksynet mitt i det hele tatt :hilarious: :hilarious:
Det er så mye streker ute å går, så det er litt skummelt! Veldig kjedelig med disse skyggene som gir falsk forhåpning. Men disse har jeg litt mer tro på :D

Back
Topp