IKM uke 31 ❤️

Ja, tror jeg må ta meg litt fri ganske kjapt til høsten igjen :hilarious:
Jeg vet! Men samtidig vil man jo bruke tid med dem, setter jo pris på hvert eneste sekund jeg får med 2-åringen ❤️

Men jeg setter stor pris på barnehagen etter lengre perioder hvor hun skal underholdes :playful:

Jeg er på CD4 i dag. Etter mye kramper og blødning sa det plutselig helt stopp, så nå virker det som om TR er ferdig? Fortsatt ganske vondt da, merkelig.

1 uke til gyn, syns ikke tiden kan gå fort nok. Håper jeg er klar til ovitrelle der. Også vil jeg spørre om støttemedisiner i form av blodfortynnende og evt prednisolon, for nå er det altså fire ganger jeg har fått positiv test hvor den har blitt negativ igjen. Det føles veldig frustrerende :rolleyes:

Kan jeg spørre dere her inne hvor mye sukker dere spiser? Leser mye om at sukker reduserer fertiliteten, og begynner plutselig å stresse over det smågodtet på lørdagene og sjokoladen enkelte hverdager :bag:

Kan jeg spørre dere her inne hvor mye sukker dere spiser? Leser mye om at sukker reduserer fertiliteten, og begynner plutselig å stresse over det smågodtet på lørdagene og sjokoladen enkelte hverdager :bag:
Jeg pleier vanligvis å kutte ned på kaffe og alkohol, men har vært dårlig på å kutte ut sukker :playful: Kanskje det er det som må til :nailbiting: Men kan vel ikke skade så mye med litt smågodt på lørdager og en sjokolade i ny og ne? Må vel være store doser? Eller? :playful:

Jeg pleier vanligvis å kutte ned på kaffe og alkohol, men har vært dårlig på å kutte ut sukker :playful: Kanskje det er det som må til :nailbiting: Men kan vel ikke skade så mye med litt smågodt på lørdager og en sjokolade i ny og ne? Må vel være store doser? Eller? :playful:
Det skal sies at det har vært myyyye stress det siste halvåret, så det har vært lett å åpne en sjokoladeplate når vi har vært slitne på kvelden etter legging.
Føler at jeg kanskje burde prøve å kutte ned litt nå, for å se om det gjør susen :facepalm:

Jeg drikker cola hver dag, men spiser ikke særlig søtt sånn ellers. Mannen kjøper sjokolade når jeg får mensen da, som plaster på såret :hilarious:

Det skal sies at det har vært myyyye stress det siste halvåret, så det har vært lett å åpne en sjokoladeplate når vi har vært slitne på kvelden etter legging.
Føler at jeg kanskje burde prøve å kutte ned litt nå, for å se om det gjør susen :facepalm:
Tror jeg også får i meg for mye sukker :playful: Men har jo blitt gravid 2 ganger da, så vanskelig å si om det har så mye å si eller ikke. Men tenker at jeg generelt vil bli sunnere og mer aktiv etter sommerferien :happy: Men nå i ferien blir det både vin, kaffe og sjokolade :joyful:

Jeg var sunnere før og tidlig i prøvingen, men nå gidder jeg ikke lenger. Jeg spiser og drikker det jeg vil, og trener nesten ikke lenger. Får heller jobbe med å bli litt bedre når jeg får positiv test! Tar kosttilskudd for gravide, så får vi se på de første blodprøvene jeg tar hos legen på første svangerskapskontroll

Har kuttet ned en del, så stresser ikke for den ene dagen i uka altså. :P
Men kjenner på dårlig samvittighet når jeg på sånne dager som det her, har laget meg en milkshake (dog med is med redusert sukker) OG spist vafler OG tatt en sjokolade.
Ikke i hovedsak pga fertiliteten, men fordi jeg prøver gå ned ca 7kg til. (Jeg har AKKURAT bikket 'normalvekt' bmi messig, men jeg har litt for mye fett likevel som jeg hadde likt å bli kvitt.)

Altså. Neste uke forventer jeg EL.. også skal gubben bort og ordne noe den neste uka.
Spørs om jeg ikke må kjøre bort dit en av dagene da, gitt!! Prøve få lagt inn aksjer ila helga også...

Ferie med en 1,5 åring :hilarious: Det ække helt det samme som når man ikke hadde barn:hilarious: gleder meg til hun blir litt eldre:hilarious: utslitt jeg nå. Jeg jobber i barnehage å jeg er mer sliten nå enn etter en arbeidsdag:laughing002 så ja, orker jeg egentlig flere barn?

Helt enig :hilarious: Jeg hadde et døgn alene her for en stund siden, fikk gjort masse og slappet av. Når kvelden kom begynte jeg å virkelig kjede meg, så da vasket jeg alle skuffer og skap på kjøkkenet. DET hadde aldri skjedd før barn - at jeg vasket inni skaper på en lørdagskveld fordi jeg kjedet meg:laughing002
Lurer også på om jeg har energi nok til to barn, syns innimellom hverdagen er slitsom nok med ett. Samtidig tenkte jeg det samme før vi fikk første barnet også :p På en eller annen merkelig måte tror jeg man får et ekstra gir når man får barn :)

Helt enig :hilarious: Jeg hadde et døgn alene her for en stund siden, fikk gjort masse og slappet av. Når kvelden kom begynte jeg å virkelig kjede meg, så da vasket jeg alle skuffer og skap på kjøkkenet. DET hadde aldri skjedd før barn - at jeg vasket inni skaper på en lørdagskveld fordi jeg kjedet meg:laughing002
Lurer også på om jeg har energi nok til to barn, syns innimellom hverdagen er slitsom nok med ett. Samtidig tenkte jeg det samme før vi fikk første barnet også :p På en eller annen merkelig måte tror jeg man får et ekstra gir når man får barn :)
Omg, det hadde ikke skjedd *etter* barn heller her, gitt!
Lørdagskvelden er hellig! :p

Men hender jeg vasker søppelskap eller annet skrot når jeg plutselig får litt mer tid enn ventet. Men som regel ikke x)

Hva! Kan ikke reise bort når det er EL på gang! :playful:
Ikke sant!! Men om vi får lagt inn aksjer i helga, og en gang på f.eks tirsdag, så tror jeg det skal holde.

En travel mann, det jeg har. Driver en bensinstasjon, og jobber i gjennomsnitt 6,5 dager i uka og fort 10t arbeidsdag :p også skal han ordne huset *sitt*, fordi noen var interessert i å kjøpe det.. og neste uke må han sette av tid til det.
Men, er bare 1t med kjøring unna, så om jeg kommer "på besøk" en tur, så må det vel være mulig å få lagt inn litt aksjer... :P

Men, å snike inn noen aksjer, uten å legge inn en PLIKTIG sex.. Hmm..

Back
Topp