Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Skriver du meg opp?
Der var du ja! Sorry, akkurat den posten hadde jeg visst misset >< satt opp nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skriver du meg opp?
Det går fintDer var du ja! Sorry, akkurat den posten hadde jeg visst misset >< satt opp nå
Så koselig at du følger medLeita meg halvt ihjel etter deg siden du ikke var skrevet opp![]()
Ja, tror jeg må ta meg litt fri ganske kjapt til høsten igjenHaha, sant. Voksne burde få ferie etter ferien![]()

Jeg vet! Men samtidig vil man jo bruke tid med dem, setter jo pris på hvert eneste sekund jeg får med 2-åringenJa, tror jeg må ta meg litt fri ganske kjapt til høsten igjen![]()

Jeg pleier vanligvis å kutte ned på kaffe og alkohol, men har vært dårlig på å kutte ut sukkerKan jeg spørre dere her inne hvor mye sukker dere spiser? Leser mye om at sukker reduserer fertiliteten, og begynner plutselig å stresse over det smågodtet på lørdagene og sjokoladen enkelte hverdager![]()
Kanskje det er det som må til
Men kan vel ikke skade så mye med litt smågodt på lørdager og en sjokolade i ny og ne? Må vel være store doser? Eller? 
Det skal sies at det har vært myyyye stress det siste halvåret, så det har vært lett å åpne en sjokoladeplate når vi har vært slitne på kvelden etter legging.Jeg pleier vanligvis å kutte ned på kaffe og alkohol, men har vært dårlig på å kutte ut sukkerKanskje det er det som må til
Men kan vel ikke skade så mye med litt smågodt på lørdager og en sjokolade i ny og ne? Må vel være store doser? Eller?
![]()

Jeg drikker cola hver dag, men spiser ikke særlig søtt sånn ellers. Mannen kjøper sjokolade når jeg får mensen da, som plaster på såretKan jeg spørre dere her inne hvor mye sukker dere spiser? Leser mye om at sukker reduserer fertiliteten, og begynner plutselig å stresse over det smågodtet på lørdagene og sjokoladen enkelte hverdager![]()

Tror jeg også får i meg for mye sukkerDet skal sies at det har vært myyyye stress det siste halvåret, så det har vært lett å åpne en sjokoladeplate når vi har vært slitne på kvelden etter legging.
Føler at jeg kanskje burde prøve å kutte ned litt nå, for å se om det gjør susen![]()
Men har jo blitt gravid 2 ganger da, så vanskelig å si om det har så mye å si eller ikke. Men tenker at jeg generelt vil bli sunnere og mer aktiv etter sommerferien
Men nå i ferien blir det både vin, kaffe og sjokolade 
Kan jeg spørre dere her inne hvor mye sukker dere spiser? Leser mye om at sukker reduserer fertiliteten, og begynner plutselig å stresse over det smågodtet på lørdagene og sjokoladen enkelte hverdager![]()
Ferie med en 1,5 åringDet ække helt det samme som når man ikke hadde barn
gleder meg til hun blir litt eldre
utslitt jeg nå. Jeg jobber i barnehage å jeg er mer sliten nå enn etter en arbeidsdag
så ja, orker jeg egentlig flere barn?
Jeg hadde et døgn alene her for en stund siden, fikk gjort masse og slappet av. Når kvelden kom begynte jeg å virkelig kjede meg, så da vasket jeg alle skuffer og skap på kjøkkenet. DET hadde aldri skjedd før barn - at jeg vasket inni skaper på en lørdagskveld fordi jeg kjedet meg
Omg, det hadde ikke skjedd *etter* barn heller her, gitt!Helt enigJeg hadde et døgn alene her for en stund siden, fikk gjort masse og slappet av. Når kvelden kom begynte jeg å virkelig kjede meg, så da vasket jeg alle skuffer og skap på kjøkkenet. DET hadde aldri skjedd før barn - at jeg vasket inni skaper på en lørdagskveld fordi jeg kjedet meg
Lurer også på om jeg har energi nok til to barn, syns innimellom hverdagen er slitsom nok med ett. Samtidig tenkte jeg det samme før vi fikk første barnet ogsåPå en eller annen merkelig måte tror jeg man får et ekstra gir når man får barn
![]()
Hva! Kan ikke reise bort når det er EL på gang!Altså. Neste uke forventer jeg EL.. også skal gubben bort og ordne noe den neste uka.
Spørs om jeg ikke må kjøre bort dit en av dagene da, gitt!! Prøve få lagt inn aksjer ila helga også...

Ikke sant!! Men om vi får lagt inn aksjer i helga, og en gang på f.eks tirsdag, så tror jeg det skal holde.Hva! Kan ikke reise bort når det er EL på gang!![]()