IKM Uke 30

Ja, samme som forrige PP som endte i kjemisk. Fått en mørk ring rundt areolaen, puppene er vonde og tunge som fy. Kraftig stikk ved venstre eggstokk sann 6/7 dpo varte i et lite sekund eller to. Og små kvalm. Akkurat samme som forrige :hilarious: tok en test i stad. Svak strek. Men er så mye lure streker som går så tør ikke tro på den :shifty:
Krysser fingrene for en spire som har satt seg :love7
 
Ingen symptomer her - eller kjenner ingenting! Tisser kanskje litt hyppigere?

Snodig hvor varierende d er hva j kjenner på..
 
Er CD 18 og veit ingen ting kor jeg er i syklusen. Da hører jeg nok ikkje til denne gruppen.
Håper det hagler masse positive tester inn :)
 
11 dpo. Vanligvis har jeg veldig ømme bryster i dpo-dagene. Denne ganger merker jeg ingenting. Kan det være et tegn? :D
 
11 dpo. Vanligvis har jeg veldig ømme bryster i dpo-dagene. Denne ganger merker jeg ingenting. Kan det være et tegn? :D
JA!! I begge mine svangerskap uteble de ømme brystene fram til rundt IKM. Får alltid ømme bryster etter el når jeg ikke er gravid. Lever litt i håpet selv akkurat nå. Men jeg er bare 5-6 dpo :angelic:
 
Altså, når man skal ta en powernap og ender opp og sove uavbrutt i 4,5 timer. Været er supert, og her ligger jeg. I senga :hilarious:
 
Røk på en ny test i dag, den viser ingenting :( Så typisk av meg å begynne å teste egentlig altfor tidlig, og det ender som nå. Er bare 8 dpo i dag så burde ikke være så skuffet, men fikk opp håpet litt siden testen i går viste rosa strek.

Hold igjen testingen for egen psyke :Heartbigred mulig fortsatt m positiv test, tvitvi:)
 
Noen som har testet? :eek:
 
Første eBay-test ble brent av 7 og 8 DPO! :banghead:
Haha! Hakke peiling hvorfor jeg frivillig utsetter meg for sånt, de var jo selvfølgelig BLENDA!

Jeg har sånn 20 eBay-tester som kostet nada og må bruke dem opp før jeg evt kjøper nye og mer pålitelige. :gen014

IKM er egentlig søndag (uke 29), men siden EL ble 4 dager forsinket er den nok utsatt til uke 30.

Er det noen som skal teste i morgen? Da er jeg 9 DPO!
 
Tenkte å bestille tester på mandag. Så kommer de onsdag i posten. Da slipper jeg å falle for fristelsen. Ingen symptomer enda uansett. Hva med deg? :) har du testet?
Har ikke testet enda, men har så lyst til å teste i morgen tidlig, da er jeg 10dpo :rolleyes: kjenner jeg meg selv rett så tester jeg ikke på morgenen, og angrer resten av dagen :hilarious: sånn holder jeg på hver pp, ender aldri opp med å teste med mindre tr er 3 dager for sent ute :p
 
Her er mine 3 tester så langt!
Dagens har en svak svak strek, men syns den er grå og ikke babystek.
Dette er eBaytester jeg forsøker å bruke opp. Skal teste igjen i kveld:D
Har 2 CB digital, men tar de bare hvis jeg får noe antydning nærmere IKM på torsdag.
 

Vedlegg

  • 60B4781B-5C23-40ED-ABDB-CA02394BA71E.jpeg
    60B4781B-5C23-40ED-ABDB-CA02394BA71E.jpeg
    19,3 KB · Visninger: 63
  • CA98E049-9E03-4626-BA54-826926C76592.jpeg
    CA98E049-9E03-4626-BA54-826926C76592.jpeg
    19,5 KB · Visninger: 58
  • B3D4859E-80CE-4D86-8142-D42CC6F1FC80.jpeg
    B3D4859E-80CE-4D86-8142-D42CC6F1FC80.jpeg
    16,9 KB · Visninger: 60
Har ikke testet enda, men har så lyst til å teste i morgen tidlig, da er jeg 10dpo :rolleyes: kjenner jeg meg selv rett så tester jeg ikke på morgenen, og angrer resten av dagen :hilarious: sånn holder jeg på hver pp, ender aldri opp med å teste med mindre tr er 3 dager for sent ute :p
Skjønner deg godt :D det er veldig fristende. Men klart det er bedre å vente så lenge som mulig. Jeg har nå bestilt tester. Så de kommer vel i posten når jeg er sånn 11-12 dpo. Tenker jeg ryker på en da :)
 
Har et symptom: luft i magen. Masse luft i magen. Får ikke igjen bukseknappen. Det pleier jeg aldri å ha til vanlig mellom el og tr. Men har hatt det de gangene jeg har vært gravid. Det er skikkelig plagsomt. Håper det iallefall har en positiv grunn :)
 
Back
Topp