IKM Uke 30

Hei, da kan jeg også settes på gravid.
Jeg fikk svar på min blodprøve i dag og det var god stigning siden sist :happy:

Herlig !!! Gratulerer så mye!!:)
 
BF, Kvale, sola1991?
Hvordan går det med dere?
 
hani94, Xtal, mammamoo13?

Hvordan går det? :)
 
hani94, Xtal, mammamoo13?

Hvordan går det? :)
Jeg hadde ikm på lørdag. Men ingen tegn til tr. Jeg reiste på ferie på fredag og har ikke testet siden. Testene var så negative som det går an. Så el må ha vært forsinket. Så da har det enten klaffet eller så kommer tr snart :)
 
Ifølge Flo appen var IKM på søndag, men ifølge en annen app er IKM idag. Men ifølge syklusen min var IKM igår.
Er nesten 100% sikker på jeg hadde EL 12 juni(både testet og hadde EL smerter der jeg måtte sove for å takle smertene), dvs er dpo 19 nå og blenda hvite tester.. hva tenker dere? Har fryktelig ømme bryst, litt mensensmerter, litt vond korsrygg og ingen kviser (pleier å få det rett før mensen)...

-hjelp- :(:(
 
Ifølge Flo appen var IKM på søndag, men ifølge en annen app er IKM idag. Men ifølge syklusen min var IKM igår.
Er nesten 100% sikker på jeg hadde EL 12 juni(både testet og hadde EL smerter der jeg måtte sove for å takle smertene), dvs er dpo 19 nå og blenda hvite tester.. hva tenker dere? Har fryktelig ømme bryst, litt mensensmerter, litt vond korsrygg og ingen kviser (pleier å få det rett før mensen)...

-hjelp- :(:(

Høres lovende ut m fryktelig ømme bryst, ingen kviser og mensensmerter!!! Spennnede å se om det skjer noe i dag eller de neste dagene :shy: tvitvi krysser fingra for to streker:Heartpink
 
Fremdeles ingen tr her... har ikke testet siden fredag. Har tidvis veldig ømme bryster og murringer i magen. Trodde mensen kom igår. Fikk kraftig murring og det føltes som noe kom. Men ingenting. Våger ikke å håpe. Er glad for at testene ligger hjemme og jeg er på ferie. Problemet er bare at jeg tør ikke ta meg vin eller cider. Fylte oppi vinglasset bare for å ikke få de andre til å lure. Litt kjipt hvis det bare er veldig forsinka tr :(
 
Der kom mensen. Litt greit egentlig. Nå kan jeg vite hvordan syklusen er og blir enklere i forhold til å regne graviditet hvis jeg blir gravid i denne syklusen. Nå er kroppen tilbake til normalen etter ex u. Tror jeg.
 
Der kom mensen. Litt greit egentlig. Nå kan jeg vite hvordan syklusen er og blir enklere i forhold til å regne graviditet hvis jeg blir gravid i denne syklusen. Nå er kroppen tilbake til normalen etter ex u. Tror jeg.

Håper kroppen er i rute igjen!!:) :Heartpink
Greit når mensen først kommer, så er man i gang på en ny periode :)
 
Back
Topp