IKM Uke 30

Håper du slipper en ny pp. Men det er jo alltid greit å karlegge litt :) Det er virkelig gøy å være prøver. Stress og. Men jeg er bortskjemt som har to barn. Det er sikkert ikke like gøy for de som strever :(

Jaa!!! Føler j har hatt tydelige symptomer, så j tror j har kontroll, meen blir jammen usikker lell! Gøy og gøy, hehe joda litt :confused::happy::happy::shy:

Har to (3) jeg og! Så d hjelper nok å vite at man har fått barn i en prøveprosess:)
 
Når jeg fikk sove litt på det så sparer jeg heller pengene og venter til minst 3 dager over IKM som alltid :wacky:
 
Tester ikke før IKM.. kommer ikke mensen tester jeg:)
 
Får melde meg inn her vel. Selvom overtroiske meg tror at det ikke går når jeg er for aktiv, men nå har jo el vært og jeg er vel 7/8 dpo. Ikke testet etter el og ikke tempet denne pp.

Sola1991 - 27år - B1 - pp? - ikm 22/7 - el? :happy:

Fikk min første positive test forrige PP etter godt over et år med prøving. Endte i kjemisk. Mye likt skjer med kroppen denne pp som forrige, så spent på å se om det blir noe og om den faktisk fester seg denne gang :bored:
 
Last edited:
Får melde meg inn her vel. Selvom overtroiske meg tror at det ikke går når jeg er for aktiv, men nå har jo el vært og jeg er vel 7/8 dpo. Ikke testet etter el og ikke tempet denne pp.

Sola1991 - 27år - B1 - pp? - ikm 22/7 - el? :happy:

Fikk min første positive test forrige PP etter godt over et år med prøving. Endte i kjemisk. Mye likt skjer med kroppen denne pp som forrige, så spent på å se om det blir noe og om den faktisk fester seg denne gang :bored:

Legger deg til! Masse lykke til!! Håper spiren sitter neste gang du får positiv test:)
 
Tester ikke før IKM.. kommer ikke mensen tester jeg:)
Samme her, har kanskje tatt gtest 5 ganger på de 2 årene vi har prøvd :wtf: men nå venter jeg til dag 3 etter IKM, da det er det lengste jeg har gått over før TR har kommet :shifty:
 
Samme her, har kanskje tatt gtest 5 ganger på de 2 årene vi har prøvd :wtf: men nå venter jeg til dag 3 etter IKM, da det er det lengste jeg har gått over før TR har kommet :shifty:

Kjenner at de gangene j tok test i forkant av IKM de første pp i denne omgangen - den spenninga og forhåpningene jeg har mens j venter på streken/strekene er kjipe å utsette meg for, i forkant av IKM..
mensen gir ett tydelig svar.. så er d bare å håpe en går over og ikke mensen kommer..
 
Kjenner at de gangene j tok test i forkant av IKM de første pp i denne omgangen - den spenninga og forhåpningene jeg har mens j venter på streken/strekene er kjipe å utsette meg for, i forkant av IKM..
mensen gir ett tydelig svar.. så er d bare å håpe en går over og ikke mensen kommer..
Skuffelsen blir værre jo flere negative testet før TR, bedre å senke skuldrene og vente på tanta :happy:
 
Ikke noe veldig. Sovner på sofaen på kvelden, noe jeg ikke har gjort på evigheter. Var det som fikk meg til å teste i dag :)
Syns jeg ser en svak strek på bildet av testen din :) Håper den blir sterkere :) Trøtthet kan jo absolutt være et symptom.
 
Fikk mensen i går kveld. Er 5 uker siden jeg tok ut spiral. Hadde el for to uker siden. Startet med spotting/brun utflod, så fikk jeg friskt rødt blod på kvelden. I hele dag har jeg kun hatt brunt.. er dette mensen?!
 
Noen som har noen spennende symptomer? :)
Ja, samme som forrige PP som endte i kjemisk. Fått en mørk ring rundt areolaen, puppene er vonde og tunge som fy. Kraftig stikk ved venstre eggstokk sann 6/7 dpo varte i et lite sekund eller to. Og små kvalm. Akkurat samme som forrige :hilarious: tok en test i stad. Svak strek. Men er så mye lure streker som går så tør ikke tro på den :shifty:
 
7 dpo og røk på en test :D tok babyplan stav. Syntes jeg kunne skimte noe supersvakt, men spørs om det bare er ønsketenkning...
Legger ved bilde.
Ser en svak strek der :nailbiting: krysser fingrene for at den blir sterkere!!
 
Noen som har noen spennende symptomer? :)
Ingen nye symptomer som jeg ikke har hatt før uten å være gravid :p har hatt murringer/stikninger i livmor de siste dagene, trøtt, større pupper, humørsvingninger, hetetokter, forsterket luktesans, utrolig sulten, forstoppelse og idag kom hyppig vannlatning :shifty:
 
Last edited:
Back
Topp