IKM Uke 30

Noen år siden sist jeg var her og meldte meg inn i IKM gruppene. Jeg er 33 år, prøver på barn nr 3, første pp, ikm 27/7

Mamamoo13 - 33år - b3 - pp1 - ikm 27/7 :)

Velkommen hit:) og masse lykke til!!! :)
 
Jeg fikk en blødning etter to dager som varte 2-3 dager. Tror bare dette var en blødning etter uttaket, da det var litt vanskelig å få den ut. Jeg fikk også masse el-symptomer, men tester og temper i tilegg :)
Det høres ikke ut som mensen nei. Når er det du hadde EL?

Det er litt for spennende dette prøvegreiene :p
 
Takk :D jeg ser på oversikten at du også prøver på barn nr 3 :D masse lykke til du og! Håper så veldig på denne. Men det er første pp. Så jeg regner med noen skuffelser før det blir klaff :)

Jepp! Eller barn 4, har ett bonusbarn i tillegg til mine 2:)
TAkk!! Pp8 sååå vi krysser fingra for at vi får det til!!!

Masse lykke til:) ikke bare bare m prøvetiden. Ganske mye tanker og følelser man svinger innom på veien:shy:
 
Det høres ikke ut som mensen nei. Når er det du hadde EL?

Det er litt for spennende dette prøvegreiene :p
Jeg hadde el torsdag 4. Juli. Fikk positiv test onsdagen og torsdag, og fertility friend og natural cycles har gått ut ifra torsdagen ifølge temp :) så enten håper jeg at jeg er gravid eller at mensen kommer på førstkommende torsdag, på IKm!!
 
Jeg hadde el torsdag 4. Juli. Fikk positiv test onsdagen og torsdag, og fertility friend og natural cycles har gått ut ifra torsdagen ifølge temp :) så enten håper jeg at jeg er gravid eller at mensen kommer på førstkommende torsdag, på IKm!!
Spennende, det er ikke lenge til :happy: Har du barn fra før?
 
Jepp! Eller barn 4, har ett bonusbarn i tillegg til mine 2:)
TAkk!! Pp8 sååå vi krysser fingra for at vi får det til!!!

Masse lykke til:) ikke bare bare m prøvetiden. Ganske mye tanker og følelser man svinger innom på veien:shy:

Ja hjelpe meg. Hadde glemt hvordan det var. Og de lange dagene før ikm... vet ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå.

Pp8 ja.. da krysser jeg fingrene for at det klaffer denne gangen for deg:)
 
Ja hjelpe meg. Hadde glemt hvordan det var. Og de lange dagene før ikm... vet ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå.

Pp8 ja.. da krysser jeg fingrene for at det klaffer denne gangen for deg:)

Hehe har ferie nå i denne ventetiden, og d er greit - dagene går fortere - det blir ett helt annet fokus enn i hverdagen :)
Håper vi kan få barn sammen!:)
 
Hehe har ferie nå i denne ventetiden, og d er greit - dagene går fortere - det blir ett helt annet fokus enn i hverdagen :)
Håper vi kan få barn sammen!:)

Håper vi havner på Gravid lista etter neste uke. Noen av oss her vil jo gjøre det. Kan likesågodt bli oss :D
 
Blir med her også:

Majamor - 26 år - PP8 - B1 - EL 15.07 - IKM 25.07

Denne måneden henger jeg både i IKM uke 30 og uke 31. Lutealfasen er litt kortere enn jeg skulle ønske, men synes det er kjekt å være i samme gruppe både med de som har eggløsning rundt den tiden jeg har og de som har IKM den tiden jeg har det :rolleyes:
 
Blir helt stressa av dette kjenner jeg. Begge mine barn har klaffet på pp1. Jeg har vært veldig heldig. Nå er dette pp1 på barn nr 3. Jeg regner ikke med å være så bortskjemt at det også skal klaffe på pp1. Egentlig har vi vært fram og tilbake på om vi vil ha tre barn eller ikke. Men ønsket er der, så nå tenker vi å prøve. Men nå er ønsket så stort at jeg går rundt og kjenner etter hele tiden på tegn til EL, og tegn til at EL er overstått. Når jeg kan begynne å teste. Hjelpe meg så voldsomt det skulle bli. Hadde tenkt å slappe av og se det an. Men nei, nå har det blitt altoppslukende. *Oppgitt av meg selv*
 
Håper vi havner på Gravid lista etter neste uke. Noen av oss her vil jo gjøre det. Kan likesågodt bli oss :D

Jaaa, det er så sant!!! Vi krysser fingra! Har kjøpt EL tester nå til fertilitetsmonitoren som j har hatt liggende ei god stund. Så får j se om d er samsvar mellom symptomer og tidspunkt for EL:) dersom d blir en ny pp da:hungry::shy:
 
Hvor mange dager DPO bruker dere (som ikke venter til IKM) å starte testingen?
Jeg har aldri testet før IKM, men denne mnd har jeg en god følelse og vurderer faktisk å kjøpe meg noen gtester :p
 
Hvor mange dager DPO bruker dere (som ikke venter til IKM) å starte testingen?
Jeg har aldri testet før IKM, men denne mnd har jeg en god følelse og vurderer faktisk å kjøpe meg noen gtester :p

Jeg er kun på pp2, så sist testa jeg hver eneste dag siden 5-6 dpo.. kritthvitt hver dag så det var de testene og penga :smiley-angelic006
 
Hvor mange dager DPO bruker dere (som ikke venter til IKM) å starte testingen?
Jeg har aldri testet før IKM, men denne mnd har jeg en god følelse og vurderer faktisk å kjøpe meg noen gtester :p
Jeg tenkte å prøve å vente til rundt 9-10 DPO, men startet tidligere forrige PP siden det var vår første PP og jeg var så spent ☺️
 
Jaaa, det er så sant!!! Vi krysser fingra! Har kjøpt EL tester nå til fertilitetsmonitoren som j har hatt liggende ei god stund. Så får j se om d er samsvar mellom symptomer og tidspunkt for EL:) dersom d blir en ny pp da:hungry::shy:

Håper du slipper en ny pp. Men det er jo alltid greit å karlegge litt :) Det er virkelig gøy å være prøver. Stress og. Men jeg er bortskjemt som har to barn. Det er sikkert ikke like gøy for de som strever :(
 
Hvor mange dager DPO bruker dere (som ikke venter til IKM) å starte testingen?
Jeg har aldri testet før IKM, men denne mnd har jeg en god følelse og vurderer faktisk å kjøpe meg noen gtester :p

Sist jeg var prøver så begynte jeg å teste på 7dpo. Jeg tenkte at jeg var mer forberedt på TR dersom jeg fikk blanke tester i forkant :)
 
Back
Topp