IKM Uke 30

Hva tenker dere om denne el testen?
Mulig den bekrefter mistanken min om tidligere el enn forventet. Er på CD 11 i dag
 

Vedlegg

  • F759A2EE-1F1C-47A8-9CAD-2F8142D4B4FD.jpeg
    F759A2EE-1F1C-47A8-9CAD-2F8142D4B4FD.jpeg
    12,5 KB · Visninger: 69
Last edited:
El er i dag og det ser ut som det ikke blir noe denne pp. Vi har rett og slett ikke hatt sex noen av dagene før el, og i kveld skal jeg på jobb å jeg er veldig seint hjemme og da er jeg som regel altfor trøtt til å ha sex. Så det var den pp...
 
Kan man få el samme dag som positiv el test? Sitter på jobb, og mektige el-smerter nå :) haha..Fikk positiv el-test i dag tidlig...
 
Last edited:
El er i dag og det ser ut som det ikke blir noe denne pp. Vi har rett og slett ikke hatt sex noen av dagene før el, og i kveld skal jeg på jobb å jeg er veldig seint hjemme og da er jeg som regel altfor trøtt til å ha sex. Så det var den pp...

Det er litt kjedeli når man ikke får til å treffe EL.
Bedre lykke neste gang :)
 
Kan man få el samme dag som positiv el test? Sitter på jobb, og mektige el-smerter nå :) haha..Fikk positiv el-test i dag tidlig...

Usikker, EL smerter kan vist komme både for under og etter EL.. tvitvi sats på å legge aksjer så fort du kan om :)
 
Prøvetiden er litt frustrerende / påvirker humøret litt for mye. Vi har hatt sex hver dag tom mandag i forkant av EL. Flo «sa» at EL var mandag. Hadde murringer og slim mandag og tirsdag. Muligens ikke mer slim nå. Jeg kjenner meg utrygg/redd for å ikke treffe om vi ikke har sex daglig. Og Nå drar vi på hver vår lille langhelg. Må prøve å fokusere på noe anna og være happy for ferie:) :)
 
Det er litt kjedeli når man ikke får til å treffe EL.
Bedre lykke neste gang :)
Ja, planen var å prøve denne mnd slik at det ble aprilbaby, men slik ble det ikke nå. Så tenker at vi rett og slett bare har sex når vi gidder så blir vi nok gravide etterhvert. Greia med at jeg ville det skulle blitt aprilbaby er fordi vi har planlagt sydentur med min familie til neste sommer og da ville baby vært 3mnd når vi reiste, men siden vi ikke har prøvd denne mnd så stresser vi ikke med det og det skjer når det skjer så kanskje jeg heller er gravid når vi har planer om å reise neste sommer. Skal sies at vi ikke har bestilt ennå, og skal ikke bestille før januar/februar. Baby blir det en gang uansett ☺️
 
Ja, planen var å prøve denne mnd slik at det ble aprilbaby, men slik ble det ikke nå. Så tenker at vi rett og slett bare har sex når vi gidder så blir vi nok gravide etterhvert. Greia med at jeg ville det skulle blitt aprilbaby er fordi vi har planlagt sydentur med min familie til neste sommer og da ville baby vært 3mnd når vi reiste, men siden vi ikke har prøvd denne mnd så stresser vi ikke med det og det skjer når det skjer så kanskje jeg heller er gravid når vi har planer om å reise neste sommer. Skal sies at vi ikke har bestilt ennå, og skal ikke bestille før januar/februar. Baby blir det en gang uansett ☺️

En ting som er sikkert og som gjelder de fleste er at det er vanskelig å planlegge når babyen skal komme:) når man skal bli gravid!

Jeg ser nå at tross alt er j egentlig glad for at j ikke er gravid enda, nå med sommer og aktiviteter og div:)

Greit dere ikke bestiller enda da:) tur blir d på ert tidspunkt uansett!

April baby kan d bli her, om d skulle klaffe denne eller neste pp. Korte sykluser og blir nok keisersnitt, så en baby vil vel da bli født før termin :)
 
Joiner her jeg:)
Lillespøn - 29 år - pp 24 - b1 - EL 9/7 - IKM 23/7

Venteprøving mellom IVF-forsøk nr 3 pga sommerstengt klinikk. Har svært lite håp, men er lov å prøve likevel.
 
CD 12 og ingen el slim. Er ikkje heilt i slaget, sår hals, hoster, renner fra nasen og tempen er litt høyere en vanlig. Kva tull er det no da :(
 
CD 12 og ingen el slim. Er ikkje heilt i slaget, sår hals, hoster, renner fra nasen og tempen er litt høyere en vanlig. Kva tull er det no da :(

Hm, kanskje kroppen vil vente med eggløsning til formen er bedre? Eller at den bare er litt sein på grunn av dette ...
 
Fikk veldig positiv eggløsningstest i går, og svakere/negativ i dag, så regner med at el er i dag. Usj, får ikke lagt inn flere aksjer, men det ble i hvert fall en runde seint i går kveld, så sjansen bør absolutt være til stede.

Jeg la inn her at jeg forventa el 10. juli og ikm 24, men nå ser det ut som el er 12. og ikm 26.

Gleder meg sånn til å starte testinga! Håper det klaffer i første runde, for dette med å ha sex for å nå målet om barn er ikke noe for oss.
 
Back
Topp