IKM Uke 30

Joiner litt her og, er litt usikker på IKM

BF - 30år - PP3 etter MA - B1- El 8.juli(tror jeg) - IKM 22.juli ish :wacky:
 
Hei alle sammen :)

Jeg er helt ny her og synes det er litt skummelt å skrive på et nettforum for første gang :nailbiting:

Jeg tok ut spiralen for litt over 3 uker siden og etter symptomer på eggløsning denne uken tror jeg at jeg hører hjemme i denne tråden.

Mammaogprøver - 29år - PP1 - B2 - EL 10.juli - IKM 23.juli (tror jeg)
 
Joiner litt her og, er litt usikker på IKM

BF - 30år - PP3 etter MA - B1- El 8.juli(tror jeg) - IKM 22.juli ish :wacky:

Koselig, da har j lagt deg til:) Masse lykke til:)
 
Hei alle sammen :)

Jeg er helt ny her og synes det er litt skummelt å skrive på et nettforum for første gang :nailbiting:

Jeg tok ut spiralen for litt over 3 uker siden og etter symptomer på eggløsning denne uken tror jeg at jeg hører hjemme i denne tråden.

Mammaogprøver - 29år - PP1 - B2 - EL 10.juli - IKM 23.juli (tror jeg)

Hei! Velkommen hit:) tror du blir fornøyd m nettforum :) kjekt å ha ett rom å lese andres erfaring, spørre og diskutere :)

Masse lykke til i dpo land:)
 
CD 13 og har ikkje feber men forkjøla som F.. El testan blir ikkje positive blir sikkert når eg er på bedringens veg.
 
07310CB7-74B0-4D26-A885-8D10111AD987.jpeg

Blir ikkje sterkare en det. Noko dritt
 
3DPO idag, tiden går seint til IKM... :shifty:
 
Her går også dagene relativt fort. Jeg har ikke så veldig troa på at jeg blir gravid denne måneden egentlig. Føler meg helt normal nå som alle de rare symptomene jeg fikk etter å ha tatt ut spiral begynner å forsvinne.

Er det noen som vet hvor mange dager etter EL jeg kan ta en graviditetstest som vil gi et ganske sikkert svar? :)
 
Hei alle sammen :)

Jeg er helt ny her og synes det er litt skummelt å skrive på et nettforum for første gang :nailbiting:

Jeg tok ut spiralen for litt over 3 uker siden og etter symptomer på eggløsning denne uken tror jeg at jeg hører hjemme i denne tråden.

Mammaogprøver - 29år - PP1 - B2 - EL 10.juli - IKM 23.juli (tror jeg)
Hei! Jeg fikk også eggløsning 3 uker etter uttak av spiral :) har du fått mensen tilbake? Det har ikke jeg.. så spent på om jeg blir gravid nå før mensen kommer :)
 
Her går også dagene relativt fort. Jeg har ikke så veldig troa på at jeg blir gravid denne måneden egentlig. Føler meg helt normal nå som alle de rare symptomene jeg fikk etter å ha tatt ut spiral begynner å forsvinne.

Er det noen som vet hvor mange dager etter EL jeg kan ta en graviditetstest som vil gi et ganske sikkert svar? :)

14 dager etter er vel anbefalt og ganske sikkert og pålitelig svar :)
 
Hei! Jeg fikk også eggløsning 3 uker etter uttak av spiral :) har du fått mensen tilbake? Det har ikke jeg.. så spent på om jeg blir gravid nå før mensen kommer :)
Jeg er usikker på om jeg har hatt mensen, men jeg blødde i to omganger fra to dager før jeg tok ut spiralen til 9 dager etter med et opphold på 1 eller 2 dager midt i (beklager detaljer, si ifra om det er for mye). To uker etter første dag av den andre blødningsperioden fikk jeg mange symptomer på eggløsning, jeg tester/temper ikke så er ikke sikker på at det ble en eggløsning :happy:

Du fikk ikke mensen ifm. uttak?

Jeg krysser fingrene for at det går for deg denne måneden:)
 
Jeg er usikker på om jeg har hatt mensen, men jeg blødde i to omganger fra to dager før jeg tok ut spiralen til 9 dager etter med et opphold på 1 eller 2 dager midt i (beklager detaljer, si ifra om det er for mye). To uker etter første dag av den andre blødningsperioden fikk jeg mange symptomer på eggløsning, jeg tester/temper ikke så er ikke sikker på at det ble en eggløsning :happy:

Du fikk ikke mensen ifm. uttak?

Jeg krysser fingrene for at det går for deg denne måneden:)

Jeg fikk en blødning etter to dager som varte 2-3 dager. Tror bare dette var en blødning etter uttaket, da det var litt vanskelig å få den ut. Jeg fikk også masse el-symptomer, men tester og temper i tilegg :)
 
Back
Topp