IKM uke 30

Monitoren klarer nok ikke finne max på meg denne mnd, er første mnd jeg bruker den! Lurer på når EL er.. har kjent el-smerter i to dager og hatt el-slim i to dager. Idag kjenner jeg det i magen! Muligens EL er idag eller i morgen? [emoji85][emoji848] jaja, skal uansett ikke teste før 28.juli ish
 
Hvor tidlig tenker folk å teste G? :)
Jeg håper å vente til ikm, men tester sikkert fra 8, 9.. Da jeg gikk gravid med poden vår så så jeg det svakt først på 13.
 
Jeg lurer på om det er pms plager som er i gang. Litt tidlig en normalt bruker og kjenne antydninger på 7 - 8 dpo på pms (såre bryst). men no var det vel tidlig 4 dpo.
 
Det stemmer man kan ha ein del hcg i kroppen og få EL. Har tatt det opp med Gyn på sjukehus og ho sa at det er sant.
Så bra! Håper det kan klaffe fort. Orker virkelig ikke å vente nesten et helt nytt år før det klaffer igjen. Samtidig er det skummelt å bli gravid igjen. Kommer til å bli helt hysterisk.. :( Tok to ul nå for å være sikker på liv, etter bo (tom fostersekk) i juli 17. Hva hjelper vel ul når jeg mistet samme kveld som jeg så et bankende hjerte og fikk høre at alt stod bra til denne gangen.
Var virkelig ikke dette jeg så for meg når vi startet. Vi hørte jo bare om folk som det klaffet for på første forsøk eller at det var et «uhell»..
 
Var virkelig ikke dette jeg så for meg når vi startet. Vi hørte jo bare om folk som det klaffet for på første forsøk eller at det var et «uhell»..
I feel you. Mer enn 1,5år siden at vi begynte å prøve aktivt, og rett rundt hjørnet for prøverør nr 2. Hjertet mitt blør av hvor lett andre skryter av å ha hatt det. Hadde enda en venninne som spurte om jeg kunne kjøre henne til sykehuset for å ta abort i fjor, hun og gubben var ikke klar for et barn til enda og brukte trekk-ut som prevensjon, hun vet at vi sliter...... :(
 
I feel you. Mer enn 1,5år siden at vi begynte å prøve aktivt, og rett rundt hjørnet for prøverør nr 2. Hjertet mitt blør av hvor lett andre skryter av å ha hatt det. Hadde enda en venninne som spurte om jeg kunne kjøre henne til sykehuset for å ta abort i fjor, hun og gubben var ikke klar for et barn til enda og brukte trekk-ut som prevensjon, hun vet at vi sliter...... :(

Er det mulig.. :(
 
Så bra! Håper det kan klaffe fort. Orker virkelig ikke å vente nesten et helt nytt år før det klaffer igjen. Samtidig er det skummelt å bli gravid igjen. Kommer til å bli helt hysterisk.. :( Tok to ul nå for å være sikker på liv, etter bo (tom fostersekk) i juli 17. Hva hjelper vel ul når jeg mistet samme kveld som jeg så et bankende hjerte og fikk høre at alt stod bra til denne gangen.
Var virkelig ikke dette jeg så for meg når vi startet. Vi hørte jo bare om folk som det klaffet for på første forsøk eller at det var et «uhell»..
Forstår deg godt har vert der sjølv. Håper det klaffer fort og at det går rette vegen neste gang :)
 
Trodde jeg hadde ikm for 5 dager siden men i dag fikk jeg tydeligvis første eggløsning etter pilleslutt i starten av juni. Får så syne smerter så rekner med det var det. Er på ferie og ingen eggløsningstester.

Enda.en.skatt pp1 b3 el 14.07 ikm 28.07
 
I feel you. Mer enn 1,5år siden at vi begynte å prøve aktivt, og rett rundt hjørnet for prøverør nr 2. Hjertet mitt blør av hvor lett andre skryter av å ha hatt det. Hadde enda en venninne som spurte om jeg kunne kjøre henne til sykehuset for å ta abort i fjor, hun og gubben var ikke klar for et barn til enda og brukte trekk-ut som prevensjon, hun vet at vi sliter...... :(
Så dårlig gjort å spørre deg om du kunne kjøre henne, når hun vet at dere sliter :(
 
ABA8EC46-3149-407A-9ECA-09AA2068A99B.jpeg

Desse testane unngår jeg på ebay. Dei finnes i heil blå strimler og i slike poser og blå med masse hcg trykk på blå strimler. Dei er så miss visande.
Prøvde og bestille nokre andre og fikk FAN meg samme dritten. Bilde som selger hadde stemte ikkje overens. Spyr av detta. Får barre bite i det sure eplet og ga BÅNN respons tilbake til selger.
 

Vedlegg

  • EFB7B814-86E5-4556-99FD-7AA885AFCA61.jpeg
    EFB7B814-86E5-4556-99FD-7AA885AFCA61.jpeg
    761,9 KB · Visninger: 67
I følge meg selv er jeg 6dpo i dag. Jøss som tiden snegler seg av sted i dpo-land.... bestilt ett år tester i dag som kommer i posten neste uke. Kan ikke ha billigtester liggende i hus for da tester jeg jo som en gal fra 1dpo [emoji23]
 
Vis vedlegget 266849
Desse testane unngår jeg på ebay. Dei finnes i heil blå strimler og i slike poser og blå med masse hcg trykk på blå strimler. Dei er så miss visande.
Prøvde og bestille nokre andre og fikk FAN meg samme dritten. Bilde som selger hadde stemte ikkje overens. Spyr av detta. Får barre bite i det sure eplet og ga BÅNN respons tilbake til selger.

IMG_2963.JPG


Samme testene som jeg har. Trodde jeg var gravid men det var jeg ikke. Skal aldri kjøpe disse igjen.
 
Vis vedlegget 266849
Desse testane unngår jeg på ebay. Dei finnes i heil blå strimler og i slike poser og blå med masse hcg trykk på blå strimler. Dei er så miss visande.
Prøvde og bestille nokre andre og fikk FAN meg samme dritten. Bilde som selger hadde stemte ikkje overens. Spyr av detta. Får barre bite i det sure eplet og ga BÅNN respons tilbake til selger.

Har du prøvd wish? Har bestilt g-tester defra til meg og en venninne, hun er gravid nå, brukte de testene, hun var kjempefornøyd med de [emoji4] testet positivt 9 dpo med de iallefall!
 
Nå er jeg drittlei hele syklusen... Jeg lag våken i natt til halv 7! med skikkelig vondt i høyre eggstokk/livmor/ryggen å stråling nedover låret. Våknet kl 2! å har vondt i høyre side enda.. Gikk på do og da kom det ut en klump med klart blankt elslim. . jeg er liksom 3dpo idag skulle jeg kjenne kroppen rett.. men kanskje el er idag i stedet .. nå er jeg lei av å mase på mannen au om sex :( Hatt det 8 ganger på 2 uker...Fordi jeg har trodd el er forskjøvet hver gang :'( Har ikke eltester :(
 
Back
Topp