IKM uke 30

Fortsatt positiv test
IMG_0195.JPG
har bare fått lagt inn aksjer i går kveld. Tror ikke det blir noe i kveld[emoji849] Tror dere det går med sex i morgen kveld. Får ikke til noe før.

Edit: da ble det det faktisk tidenes aksje innlegg allikevel [emoji5] Han kan om han vil[emoji23][emoji173]️ Satser på at el er i løpet av natten/ morgen dagen. Regner 1 dpo fra søndag.
 
Last edited:
LH hopp i dag og aksjene er lagt inn. Da blir det bare 30 dagers syklus. Veldig greit ;)
 
Får ikke EL kryss på ff appen, så kjenner at jeg gir litt opp denne pp. Tempen er som en jojo.
 
Fortsatt positiv testVis vedlegget 266688 har bare fått lagt inn aksjer i går kveld. Tror ikke det blir noe i kveld[emoji849] Tror dere det går med sex i morgen kveld. Får ikke til noe før.

Edit: da ble det det faktisk tidenes aksje innlegg allikevel [emoji5] Han kan om han vil[emoji23][emoji173]️ Satser på at el er i løpet av natten/ morgen dagen. Regner 1 dpo fra søndag.
Wow da er me i gang :)
 
Hvor tidlig tenker folk å teste G? :)

Jeg tenkte å prøve å vente til 9 dpo. [emoji4] Sist gang jeg ble gravid (som endte i et barn) kunne mannen se streken først på 9 dpo. Jeg kunne se svaaaaaak strek fra 7 dpo. Så har liksom bare bestemt meg for 9 dpo denne gangen. Men så var det den viljestyrken da... Er 2 dpo i dag, og synes disse dpo dagene snegler seg av gårde [emoji57]
 
Hvor tidlig tenker folk å teste G? :)

Jeg tenker å vente til 9dpo, er så kjedelig å bli skuffa og hvis testene er negative før det. 9dpo er jo likevel tidlig syns jeg.
9dpo hos meg er den 22.juli, CD 24, og 6dager før IKM.
Men nå fikk jeg nettopp ELslim! 1dpo! Hadde negativ EL test i går. Så jeg klarte å få sambo med på en kjapp en før vi måtte løpe ut av huset[emoji1]
 
Etter sa i juni har jeg fortsatt hcg i kroppen, så umulig å finne ut av når el er. Lest flere plasser at man kan ha el selv om man har hcg. Lei av å ikke ha kontroll..
 
Back
Topp