IKM uke 30

El slim idag å... blir stresset :( hadde oss i natt! har ikke samvittighet til å mase mer :(
 
Endelig negativ el-test. Og alle kramper og ømhet er borte. Satser på at det holdt og vi rakk det. Da er jeg i dpo-land og nedtellingen har begynt. :whacky011

Herlig[emoji2] håper det holder ja
jeg hadde positiv eltest i dag tidlig men i ettermiddag var den negativ. Hva regner du da som 1dpo?
 
Herlig[emoji2] håper det holder ja
jeg hadde positiv eltest i dag tidlig men i ettermiddag var den negativ. Hva regner du da som 1dpo?

Jeg tror egentlig den var negativ i går, men den var i grenseland. Så jeg tenker at eggløsning har skjedd i natt egentlig, men vanskelig å si. Så står litt mellom at jeg teller i dag eller i morgen. i følge appen er jeg 1 dpo i dag, men vet ikke helt. Lyst til å bære begynne å telle nå.
 
Jeg tror egentlig den var negativ i går, men den var i grenseland. Så jeg tenker at eggløsning har skjedd i natt egentlig, men vanskelig å si. Så står litt mellom at jeg teller i dag eller i morgen. i følge appen er jeg 1 dpo i dag, men vet ikke helt. Lyst til å bære begynne å telle nå.

Har du bilde? [emoji4]
Tror mange teller forskjellig, har googlet litt og noen begynner 1dpo den dagen ELtesten er negativ mens andre teller fra dagen etter den er negativ. Jeg gjør som tigerbaby sier over at 1dpo er i morgen etter at ettermiddagens eltest var negativ [emoji4]
 
Har du bilde? [emoji4]
Tror mange teller forskjellig, har googlet litt og noen begynner 1dpo den dagen ELtesten er negativ mens andre teller fra dagen etter den er negativ. Jeg gjør som tigerbaby sier over at 1dpo er i morgen etter at ettermiddagens eltest var negativ [emoji4]

Den ser nok kanskje positiv ut? Eller? Men den dagen før var så sterk i forhold. Og den i dag var veeeldig svak igjen. Her ser du den fra i går alene og sammen med høydepunktet dagen før.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180713-215322_Gallery.jpg
    Screenshot_20180713-215322_Gallery.jpg
    365,3 KB · Visninger: 42
  • Screenshot_20180713-215542_Gallery.jpg
    Screenshot_20180713-215542_Gallery.jpg
    298,3 KB · Visninger: 42
Den ser nok kanskje positiv ut? Eller? Men den dagen før var så sterk i forhold. Og den i dag var veeeldig svak igjen. Her ser du den fra i går alene og sammen med høydepunktet dagen før.

Jeg ser på denne som positiv, selvom begge strekene var svake så er teststreken sterkere enn kontrollstreken, synes jeg[emoji4]
 
Ja, da ble mannen matforgiftet typisk det rett før el!! Vi rakk en omgang idag før han ble dårlig, men el er jo ikke enda [emoji24]

Må le litt av timingen altså! Her sitter jeg med de el-smertene og er så klar for masse aksjer, og så ligger han omtrent bevisstløs på sofaen [emoji31][emoji24]
 
Last edited:
Ja, da ble mannen matforgiftet typisk det rett før el!! Vi rakk en omgang idag før han ble dårlig, men el er jo ikke enda [emoji24]

Må le litt av timingen altså! Her sitter jeg med de el-smertene og er så klar for masse aksjer, og så ligger han omtrent bevisstløs på sofaen [emoji31][emoji24]

Uff, stakkars. Håper han blir bedre fort!
 
Ja, da ble mannen matforgiftet typisk det rett før el!! Vi rakk en omgang idag før han ble dårlig, men el er jo ikke enda [emoji24]

Må le litt av timingen altså! Her sitter jeg med de el-smertene og er så klar for masse aksjer, og så ligger han omtrent bevisstløs på sofaen [emoji31][emoji24]

Å neei stakkars[emoji30] bra dere har aksjer inne allerede da[emoji12] går jo Ann å håpe at EL blir en dag forsinket[emoji5]
her ble vi begge to ganske uggen etter å ha spist laks som gikk ut i dag, så jeg sa at han må vekke meg i natt eller i morgentidlig så vi får lagt inn flere aksjer[emoji1]
 
Har hatt sex i kveld så hååååper at vi kanskje rakk EL .. blir uansett spennende fremover [emoji4] blir å telle 1 dpo i morgen siden det ble litt kluss med el og aksjer[emoji848]
 
Back
Topp