IKM Uke 3 ❤️

Denne runden prøver vi egentlig alt vi har, så er jo på en måte litt mer håpefull. Har begynt før EL med aksjelegging, har ligget med beina opp etterpå bare sånn for sikkerhets skyld (selv om jeg vet at studier sier at det ikke hadde så mye å si), men nå skal det altså prøves her i gården!! :smiley-ashamed004

Testene er så langt negative, men skal ta en nå på morgenen. Håper de øker i dag!

Regnbueønske - 36 - B3 - PP5 - EL 30.12 - IKM 13.0-

Melder meg inn - selv om jeg har liten tro på denne runden. Juleferie, hyttetur, fellesrom, alt mulig - ikke så lett da! Glemte også testene hjemme, så ikke sikker på når EL faktisk er. Men litt deilig å klare å holde skuldrene lave på det også.
Velkommen hit, har lagt deg til i listen nå :happy: deilig med lave skuldre, kjenner på det selv for tiden. Min tredje spire satt på femte forsøk, hadde vært morsomt om det klaffet på samme forsøk for deg nå :love017

Denne runden prøver vi egentlig alt vi har, så er jo på en måte litt mer håpefull. Har begynt før EL med aksjelegging, har ligget med beina opp etterpå bare sånn for sikkerhets skyld (selv om jeg vet at studier sier at det ikke hadde så mye å si), men nå skal det altså prøves her i gården!! :smiley-ashamed004

Testene er så langt negative, men skal ta en nå på morgenen. Håper de øker i dag!
Hvordan gikk det med testen i dag, er det økning? :happy:

IMG_6879.jpeg

Her kom peak i dag, tipper den synker igjen i kveld og at EL da kommer i morgen :happy:

Wii! Jeg er ganske sikker på at toppen ble i går kveld. Jeg får alltid toppen samme dagen som stigning og så varer den positive testen i en dag ish. Sovnet med ungene i går, før jeg rakk å teste igjen… Kjenner jeg kroppen rett så er EL i kveld! Venter bare på smertene, for da vet jeg sikkert! :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_5844.jpeg
    IMG_5844.jpeg
    234,9 KB · Visninger: 12
Ganske sikker på at EL var igår. Hadde en del typiske EL smerter hele gårsdagen,så er vel 1 dpo idag da?
Når fikk du peak på testene? 28/12? Eggløsning skal være dagen etter peak, så hvis peak var 28/12 var EL trolig i går og da stemmer det med 1 dpo i dag :happy:
Jeg hadde peak i går, men EL-smertene kom også på kvelden. Jeg regner at EL likevel er i dag og 1 dpo i morgen.

Back
Topp