IKM Uke 3 ❤️

Tusentakk <3 Ja det må det ha vært, men 4-5 dager lang blødning? Sykt rart men så var det en del «gammel» blod som kom også så vet ikke jeg…
*sniker* og MÅ bare kommentere for var i akkurat samme situasjon i desember 2024.

Fikk «mensen» 4 dager for tidlig, og varte i 7 dager akkurat, men var veldig annerledes blødning for å være meg. Trodde derfor som deg at jeg ikke var gravid, og testet først to uker senere når jeg ante ugler i mosen:smiley-bounce012

*sniker* og MÅ bare kommentere for var i akkurat samme situasjon i desember 2024.

Fikk «mensen» 4 dager for tidlig, og varte i 7 dager akkurat, men var veldig annerledes blødning for å være meg. Trodde derfor som deg at jeg ikke var gravid, og testet først to uker senere når jeg ante ugler i mosen:smiley-bounce012
Husker dette så godt ❤️ :love017 Hvordan går det med syklus nå, forresten?

Tusentakk <3 Ja det må det ha vært, men 4-5 dager lang blødning? Sykt rart men så var det en del «gammel» blod som kom også så vet ikke jeg…
Har ingen personlig erfaring med festeblødning, tipper det er individuelle variasjoner som det meste annet relatert syklus og prøving :happy: Kos deg på fest i kveld! ❤️

Spennende å se at flere har opplevd dette, da håper jeg det går bra fremover! :)

Så fint med gruppe:-)

Litt usikker på EL da syklus fremdeles er ustabil etter fødsel i september, men håper den kommer snart.:-)
Kokkosbolle6 - 34 - B7 - PP3 - EL ca 31.12 - IKM ca 14/01

Skal ordne liste og sånn senere i kveld når barna har lagt seg ❤️ veldig koselig å se at det er liv i tråden :love017

Har tatt min første EL test i ettermiddag, intet spennende å meddele så langt :hilarious:

Litt usikker på EL da syklus fremdeles er ustabil etter fødsel i september, men håper den kommer snart.:-)
Så gøy at flere prøver på tette! Fødte i august selv ❤️ spent på syklus her også, den forrige ble ikke som ventet :smiley-ashamed004 håper på bedre lykke denne PP!
Skal lage og ordne liste og dere til senere :happy:

Så gøy at flere prøver på tette! Fødte i august selv ❤️ spent på syklus her også, den forrige ble ikke som ventet :smiley-ashamed004 håper på bedre lykke denne PP!
Skal lage og ordne liste og dere til senere :happy:
Så spennende. To tette er bare så fint<3 men vi mistet barnet vår i fødselen i september, så tomrommet her er stort og ønske om en til veldig sterkt.

Så spennende. To tette er bare så fint<3 men vi mistet barnet vår i fødselen i september, så tomrommet her er stort og ønske om en til veldig sterkt.
Så utrolig leit å høre! :sorry: Jeg leste bare «fødsel i september» og det slo meg ikke at det ikke hadde gått bra. Det var ikke meningen å være ufølsom, jeg kan ikke forestille meg hvordan det er :sorry: Sender en varm klem ❤️

Wii takk for at du laget gruppe! :love017 :love017

Lillepia1 - 32 - B2 - PP4 - EL 3/1 - IKM 15/1
Takk for at du laget tråden:happy:

Tønsker1til - 35 - B2 - PP2 - EL 28/12 (litt usikker på den) - IKM 13/1
Takk for at du lager gruppe :Heartred på grunn av at tiden strekker ut, klarer jeg ikke være like aktiv på forum som jeg var i starten.
Men melder meg inn her, skal prøve å bidra litt, men kan ikke love så mye :hilarious:

Maya91- 34 - B1 - PP18 - EL 1/1 - IKM - 14/1

MammatilA00 - 25 - B2 - pp14 - el 2/1 - IKM 16/1
Velkommen hit, nå er lista aktiv :love017

Husker dette så godt ❤️ :love017 Hvordan går det med syklus nå, forresten?
:love017 :Heartred

Nå har jeg mistet tellingen. CD59? Eller 60. Noe sånt. Ikke hatt en dråpe med blod siden starten av november, så her skjer det ikke stort:happy090 Det gjør meg ingenting siden vi ikke aktivt prøver nå uansett, og jeg i det minste slipper å ha tanta på besøk hver måned!

Er du på PP2 nå?

skal prøve noe nytt denne syklusen- har bestilt disse nå! Brukte de syklusen jeg ble gravid med første, og da klaffet det jo på første forsøk. Ikke sikkert dette var en grunn men gøy å teste haha, tenkte å ta rund el! Har jo ikke klaffet uten hittil så verdt er forsøk :laughing002
IMG_1569.jpeg

:love017 :Heartred

Nå har jeg mistet tellingen. CD59? Eller 60. Noe sånt. Ikke hatt en dråpe med blod siden starten av november, så her skjer det ikke stort:happy090 Det gjør meg ingenting siden vi ikke aktivt prøver nå uansett, og jeg i det minste slipper å ha tanta på besøk hver måned!

Er du på PP2 nå?
Veldig greit å slippe å blø tenker jeg :smiley-ashamed004 PP2 nå, ja. Syklus i første PP var ganske uregelmessig, EL kom en uke for sent og da kom TR også senere. Spent på denne runden :happy:

skal prøve noe nytt denne syklusen- har bestilt disse nå! Brukte de syklusen jeg ble gravid med første, og da klaffet det jo på første forsøk. Ikke sikkert dette var en grunn men gøy å teste haha, tenkte å ta rund el! Har jo ikke klaffet uten hittil så verdt er forsøk :laughing002 Vis vedlegget 476514
Jeg har også tatt bisolvon som prøver :laughing002 Husker dessverre ikke om det ble baby i en av PP’ene jeg prøvde :smiley-ashamed004 når jeg ble gravid forrige gang tok jeg bidronninggele og wild yam for første gang. Prøvde det forrige PP også, men da funka det ikke like bra akkurat :laughing002

Jeg har også tatt bisolvon som prøver :laughing002 Husker dessverre ikke om det ble baby i en av PP’ene jeg prøvde :smiley-ashamed004 når jeg ble gravid forrige gang tok jeg bidronninggele og wild yam for første gang. Prøvde det forrige PP også, men da funka det ikke like bra akkurat :laughing002
Haha nei er akk det, ikke godt å si hva som virker eller ei! Også er det jo fort gjort å tro at alt man han gjort de gangene det klaffer er grunnen haha. Har vurdert å teste wild jam- bidronninggele var nytt for meg, det skal jeg sjekke opp!

Back
Topp